Problem z EGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jo_ker
    Classic
    • 2006
    • 24

    Problem z EGR

    Odnosnie cen O2 RS to znalazlem ciekawostke na stronie producenta -rocznik 2008 tanszy od 2007 konkretnie Combi -
    jo_ker
  • daniel0607
    Elegance
    S_OCP Member
    • 2005
    • 770

    #2
    Problem z EGR

    Chłopaki mam problem i nie wiem co zrobić czy nic nie robić.
    Ostatnio zabrałem sie do czyszczenia EGR włącznie z przepustnicą.Wyjeb...em cały syf a była masakra (łap do dziś nie moge umyć) wypłukałem pięknie oczyściłem i u ojca na zakładzie dałem do przdmuchaniea całości z benzynki UCZNIAKOWI i to był kur.......awielki BŁĄD!!!
    Wziął kur... szczyl i przedmuchał spreżonym zawór EGR ten grzybek i chyba pękła membranka w nim co spowodowało że zaworek wewnątrzn nie podnosi się( czyli z kolektora wydechowego do ssącego jest przyssane), przepustnica działa ok z tym że jak zgasze auto to przepustnica odrazu zamyka i otwiera a powinna jeszce pare minut trzymać ciśnienie.Auto przestało wogóle dymić na czarno, delikatnie rano przy odpaleniu na biało przez może 3s..

    Ale sie rozpisałem :evil:

    Moje pytanie czy coś z tym robić (jak nowy EGR) czy to olać, tylko trochę mi ciśnienia nie trzyma . może zatkać ten wężyk co idzie do grzybka EGR od góry i sam wlot w EGR do węża.
    Załączone pliki

    Komentarz

    • marekzu
      L&K
      • 2007
      • 1412
      • Superb II combi (3V5)

      #3
      podloz od spodu pod waz blache , wezyk zaslep i nie przejmuj sie zbytnio - nowy egr - cena masakryczna

      Komentarz

      • daniel0607
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2005
        • 770

        #4
        czyli podłożyć blachę jak na zdjęciu? (dolna strzałka )
        i czy ten otwór też zaślepić, czy tylko sam wężyk ( górna strzałka )
        Załączone pliki

        Komentarz

        • marekzu
          L&K
          • 2007
          • 1412
          • Superb II combi (3V5)

          #5
          tak tam podloz , a zaslep jeszcze wezyk ktory tym steruje

          Komentarz

          • daniel0607
            Elegance
            S_OCP Member
            • 2005
            • 770

            #6
            marekzu, ale ja sie pytam czy jeszcze oprócz tego weżyka zaślepić ten otwór w grzybie zaznaczony strzałką u góry

            Komentarz

            • marekzu
              L&K
              • 2007
              • 1412
              • Superb II combi (3V5)

              #7
              zaslep ale tak porzadnie - mig-iem

              Komentarz

              • daniel0607
                Elegance
                S_OCP Member
                • 2005
                • 770

                #8
                A czemu mig-iem? Do czego to może doprowadzić jak nie zaślepie.

                Komentarz

                • marekzu
                  L&K
                  • 2007
                  • 1412
                  • Superb II combi (3V5)

                  #9
                  no skoro piszesz ze membrana kaput to bedzie swiszczec ladnie - takie moje zdanie

                  Komentarz

                  • daniel0607
                    Elegance
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 770

                    #10
                    ale czy zabije turbulum? Swiszcze już od 110 obr/min

                    [ Dodano: Sob 20 Paź, 07 23:52 ]
                    wypieprzyłem dzisiaj wężyk i zaślepiłem koreczkami i wyjście z EGR i wyjście z zaworu ten co idzię wężyk do EGR. blaszki na razie nie podkładam bo itak wewnątrz całej przepustnicy cypek sie nie podnosi i nie ma przepływu między dolotowym a ssącym.choć nie ukrywam że pewnie jakaś delikatna tam nieszczelność się znajdzie.

                    Komentarz

                    • hsurim
                      Elegance
                      • 2006
                      • 788
                      • Kia
                      • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                      #11
                      daniel0607, próbowałem się dzisiaj dobrać do dokładnego przeczyszczenia EGR-a, ale nie mam pojęcia jak odkręcić dolną śrubę mocującą go do dolotu.
                      Nie poprawia dostępu do niej odkręcenie tych dwóch od rury idącej od dołu.

                      Jak Ty to zrobiłeś ?? :shock:
                      Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.

                      Komentarz

                      Pracuję...