Jestem w Łodzi w czwartek więc jak pojedziecie to dajcie zna na tel. to podskoczę z wami.
[O1] Elektromechanik we Wrocławiu? Pilny problem
Zwiń
X
-
[O1] Elektromechanik we Wrocławiu? Pilny problem
Siadły wycieraczki. Manetka niby działa, komputer pokładowy przelacza i restuje wskazania, ale nie wiem czy ja tez wymieniac, poniewaz wczoraj wymienilem przekaznik wycieraczek i dodatkowo nadpalony przekaznik pompy paliwa. Mechanizm wycieraczek byl bardzo dokladnie czyszczony 2 miesiace temu. Poza uszkodzona manetka skonczyly mi sie pomysly co robic dalej...
Objaw: wycieraczki wlaczaja sie kiedy chca, pracuja kilka razy lub machna po szybie raz, potrafia sie zatrzymac w polowie szyby, potrafia same sie wlaczyc w pozycji manetki "0", potrafia same opasc po np. minucie stania w pionie itd itp, bez zadnej zasady. Paranoja.
Mozecie polecic jakiegos dobrego elektromechanika we Wroclawiu ktory szybko ogarnie temat? Na forum znalazlem tylko jeden podobny post sprzed ok. roku, tam wymiana przekaznika zalatwila sprawe, u mnie niestety nie...Yeah, right.
-
-
Sigma_74
www.jetronik.pl wal do nich na Opolska, jak sami nie zrobią, to poleca kogoś godnego zaufania i rekomendowanego przez nich
aha i wspomnij żeś z OCP
Komentarz
-
Sigma_74
-
Sigma_74
-
Zamieszczone przez Sigma_74601788350
Obdzwonilem juz z 20 elektrykow, normalnie cyrk, a pewnie jakas pierdoła siadla. Predzej zmienie sam manetke, wiecej pomyslow nie mam.
Dobrze ze nie pada :lol:Yeah, right.
Komentarz
-
-
Witam!!
Zamieszczone przez RamseyObdzwonilem juz z 20 elektrykow, normalnie cyrk, a pewnie jakas pierdoła siadla
pozdrawiam.mając poduchy...nie zapominaj o pasach
Komentarz
-
-
Re: Elektromechanik we Wrocławiu? Pilny problem
Zamieszczone przez RamseySiadły wycieraczki. Manetka niby działa, komputer pokładowy przelacza i restuje wskazania, ale nie wiem czy ja tez wymieniac, poniewaz wczoraj wymienilem przekaznik wycieraczek i dodatkowo nadpalony przekaznik pompy paliwa. Mechanizm wycieraczek byl bardzo dokladnie czyszczony 2 miesiace temu. Poza uszkodzona manetka skonczyly mi sie pomysly co robic dalej...
Objaw: wycieraczki wlaczaja sie kiedy chca, pracuja kilka razy lub machna po szybie raz, potrafia sie zatrzymac w polowie szyby, potrafia same sie wlaczyc w pozycji manetki "0", potrafia same opasc po np. minucie stania w pionie itd itp, bez zadnej zasady. Paranoja.
Mozecie polecic jakiegos dobrego elektromechanika we Wroclawiu ktory szybko ogarnie temat? Na forum znalazlem tylko jeden podobny post sprzed ok. roku, tam wymiana przekaznika zalatwila sprawe, u mnie niestety nie...Dostojnie do przodu by Dynosoft
Komentarz
-
-
Re: Elektromechanik we Wrocławiu? Pilny problem
Zamieszczone przez RamseySiadły wycieraczki. Manetka niby działa, komputer pokładowy przelacza i restuje wskazania, ale nie wiem czy ja tez wymieniac, poniewaz wczoraj wymienilem przekaznik wycieraczek i dodatkowo nadpalony przekaznik pompy paliwa. Mechanizm wycieraczek byl bardzo dokladnie czyszczony 2 miesiace temu. Poza uszkodzona manetka skonczyly mi sie pomysly co robic dalej...
Objaw: wycieraczki wlaczaja sie kiedy chca, pracuja kilka razy lub machna po szybie raz, potrafia sie zatrzymac w polowie szyby, potrafia same sie wlaczyc w pozycji manetki "0", potrafia same opasc po np. minucie stania w pionie itd itp, bez zadnej zasady. Paranoja.
Mozecie polecic jakiegos dobrego elektromechanika we Wroclawiu ktory szybko ogarnie temat? Na forum znalazlem tylko jeden podobny post sprzed ok. roku, tam wymiana przekaznika zalatwila sprawe, u mnie niestety nie...
508 145 182
PozdroowkaDostojnie do przodu by Dynosoft
Komentarz
-
-
maro21, Ramsey, miałem taki sam problem. Sprawa okazała się prozaiczna, acz dość pracochłonna. Przyczyną było brak masy na silniczku. A ponieważ masa jest w silniczku do O1 (nie wiem, jak rozwiązano to w O2) w dość specyficzny sposób podawana, to i o problemy nie trudno.
Do rzeczy:
Trzeba się oczywiście dostać do silniczka i go wyjąć. Z tego, co pamiętam, znajdują się w nim 4 śruby, chyba "szóstki" Trzeba je odkręcić, i dostać się do środka. I teraz sedno sprawy: zauważysz taką małą blaszkę (cooś około 2x1 mm), która znajduje się w niewielkiim wycięciu w korpusie silniczka, a której zadaniem jest właśnie przeniesienie masy. I na tym styku właśnie, z powodu brudu, itp itd zaczynamy mieć przerwe. Należy to oczyścić, odpowiednio wygiąć, aby poprawić styk, a nawet - tak jak ja to zrobiłem - podłożyć kawałek metalu (wyciąłem sobie takowy z jakiejś nierdzewnej podkładki). Pół roku bujałem się z tym problemem, a to wymieniając przekaźnik, a to próbując ze smarowaniem tulejek. A po tej naprawie jak ręką odjął.
Oczywiście, jest to zadanie dla kierownika-mechaniora, ale jeśli nie chcesz się za to sam brać, to chociaż elektryka uczul, że problem może właśnie mieć taką przyczynę.
Na 90% stawiam właśnie na taką przyczynę u was.
Daj znać, czy to to - przyda się do statystyk :-)
Komentarz
-
-
U mnie sprawa jest załatwiona od 2 tygodni, zapomnialem napisac. Ogolnie postawilem do elektromechanika na caly dzien. Odebralem, zaplacilem 200 zl, facet powiedzial ze wyciagal silnik wycieraczek - sa tam jakies 3 blaszki (styki czy cos) ktore odpowiadaja za prawidlowa pozycje i powrot wycieraczek i tyle wiem. Sam tego nie rozbieralem :wink:
Co bylo naprawde nie tak i czy mechanik mowil prawde tego nie wiadomo, ale od 2 tygodni brak problemow z wycieraczkami, sam mechanizm czyscilem jakis czas temu a dodatkowo wymilem przkaznik i dokupilem teraz jeszcze nowe plastiki podszybia bo na starych nie bylo uszczelki (woda lala sie litrami na komputer i nizej). Mam nadzieje ze to koniec moich przygod z wycieraczkami. :PYeah, right.
Komentarz
-
-
Byłem dzisiaj u elektromechanika ale moja octa zrobiła psikusa. Wszystko działa w najlepszym porządku. Czekam więc na dalsze efekty. Mechanior powiedział że najprawdopodobniej jest to samo o czym pisał salvado. Jeżeli problem się powtórzy i będę zmuszony z tym coś zrobić to dam znać o efektach.
Komentarz
-
Komentarz