Co myslicie o poziomie halasu lub braku halasu w O1? Jakos naszlo mnie dziwne odczucie ze halas w mojej powyzej 110km/h jest duzo za duzy badz inaczej moglby byc mniejszy. Nie wymienialem opon, radia nie slucham ciszej wiec to tez nie to. Chodzi mi o zwykly szum oplywajacego powietrza. Ktos moze probowal "wyciszyc" swoje auto badz natknal sie na podobne odczucie?
wytlumienie w o1 jest nedzne i nie ma tu dwoch zdan, trzeba sobie je poprawic niestety. Chyba ze nagle Ci cos zaczelo dodatkowo halasowac to musialbys cos wiecej napisac
generalnie na forum radzą słuchac głośniej radia Ale macie rację że jest głośno. Ja zakupiłem płyty aluminiowo bitumiczne i będę oklejał przegrodę czołową od strony komory silnikowej + od strony kabiny pasażera zapodam filcu. A z szumami opływajacego powietrza dam sobie na luz
Raczej nie jezdze bez wlaczonego radia wiec szumow nie slysze praktycznie wcale , ale moge powiedziec ze kiedy wylaczalem czasem radio nasluchujac odglosow to bylo dosc glosno. Ten element zdecydowanie sie poprawil po zmianie opon, a jesli chodzi o szumy to w moim przypadku zaczynaja mi przeszkadzac dopiero powyzej 160km. To co najbardziej mi przeszkadza to slabe wytlumienie jesli chodzi o silnik, dosc mocno halasuje, ale przeciez nie mozna jezdzic w zupelnej ciszy, jak slychac wiatr za oknem to wtedy wiadomo ze sie jedzie.
nickmar, przeciez Twojego benzyniaka to praktycznie nie slychac...... ostatnio jak sie przesiadlem po dlugim czasie do naszej Fabki to ciagle sprawdzalem czy jest zapalona :P
lec, na postoju z pewnoscia roznica jest slyszalna ale w trakcie jazdy szumy raczej sa podobne, w pracy smigam Peugeotem 206 HDI i gdybym nie wiedzial ze to diesel to jadac nim pomyslalbym ze to benzyna. Oczywiscie jak sie zwalnia to juz slychac roznice.
Nie znoszę kiedy auto hałasuje. Nie wiem jak bardzo głośna jest O1 ale O2 bardzo mnie pod tym względem rozczarowała. I tak jak poziom głośności w ruchu miejskim (pomimo TDI) uważam za akceptowalny, to szumy powyżej 130km/h mnie zasmuciły.
Zamówiłem więc gruntowne wyciszanie auta (podobne, choć nie tak extremalne jak Nexus w swojej O1). Jest znaczna poprawa ale do ideału daleko. Nie ta klasa auta.
kumpel w Passacie miał kapcie letnie 235/45/17... co z tego że ładnie wygląda jak szumią jak głupie :| teraz założył zimówki 195/65/15 odrazu inny komfort jazdy i zero szumów...
z racji tego że mam diesla powyżej 130 podobnie jak lec, słyszę tylko motorek
witam
Mam o1 2001/110 asv od pół roku przez pierwsze wrażenie super ale po tym czasie również stwierdzam że mogłaby być troszkę cichsza,moja ma dziwny pułap prędkości między 100-130 głośniejsza a po 130km/h wrażenie jakby była bardziej cicha
Dobre wyciszenie, to problem, z którym można bez końca... Mam benz. 2.0 AQY i wewnątrz mogę powiedzieć, że jest cicho. Miałem odłogiem około 2m2 gąbki o grubości 2,5cm, pociąłem ją w różne paski/kawałki i wypchałem całą pustą przestrzeń pod pulpitem.
Ta przestrzeń, to swoiste pudło rezonansowe, jak w gitarze. Nie spodziewałem się tak dobrych wyników, ale za to zacząłem słyszeć to czego przedtem nie słyszałem, np. tarcie klocków hamulcowych przy najsłabszym nawet hamowaniu.
Niestety OC1 jest glosne a zwlaszcza TDI. Po przesiadce do Audiu odrazu wiadomo za co sie placi :-) Ze swojej strony polecam wyciszyc klape i drzwi . Minimalnie lepsze efekty , profesjonalne wyciszenie niestety kosztuje i waży :-(
Mialem O1 Tdi AGR,teraz mam O2 Tdi BXE.Moim zdaniem szumy powietrza w O2 sa mniejsze,ale problemem sa Tdi w obu wersjach.Przez 15 miesiecy mialem O2 1.6 FSI-bylo ciszej.Niemiecki AUTO BILD podaje glosnosc dla O2
TDI-71 db przy 130 km/h
1.6FSI-70 db przy 130 km/h
1.8TFSI-68 db przy 130 km/h
Wnioski do wyciagniecia Pozdrawiam
Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Witam.
Zamierzam wygłuszyć swoją OI od strony silnika (ściana grodziowa) oraz od wewnątrz pod nogami. Czy ktoś już to robił? Jakich materiałów należy użyć ? No i czy efekt będzie słyszalny
Komentarz