leszekmw, // MR-Motors - ul. Mineralna 26 - 0-694-046-807 - 510-501-505 //
ULTIMATE czy NORMAL diesel
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Zamieszczone przez wojtassCzy opłaca się lać lepszą ropkę
wystarczy tankować w sprawdzonych stacjach.
testowano wielokrotnie lepsze paliwo, zarówno ropę i benzynę. co ciekawe w przypadku lepszej benzyny zanotowano gorsze osiągi.
pzdr.
Komentarz
-
-
U mnie wrecz przeciwnie leje Vpower diesel od samego poczatku i na tej samej ilosci paliwa robie wiekszy dystans niz na normalnym dieslu.Testowalem sam nie wyssalem z reki.Choc ogolnie tez czytalem artykuly ze to tylko paliwa uszlachetnione srodkami ochronnymi.Do tego male spostrzerzenie wskazowka obrotomierza stoi w miejscu na zwyklym dieslu mialem lekkie wahania.Szwagier tez to zauwazyl z tym ze ona jezdzie BMW 530i a wczesniej mial vectre 1,6 i od zawsze leje vpowera.mysle ze cos jednak w tym jest.
PozdrawiamL&K moja pierwsza Miłość
Hamulce ATE PD + Klocki TRW
KYB Excel G
Komentarz
-
-
Calkiem mozliwe w polsce tez tankuje na shelu i lub orlen i ich verva ale tam czesza pali duzo mniej bo smigam obwodnica i nie zwracalem zbytnio uwagi.Mysle ze duzo racji w tym co piszesz Maicroft bo wystarczylo sie przyjzec na akcje z oznaczaniem Stacji paliw choragiewkami wg jakosci paliwa.wtedy naprawde wyszlo na jaw jaka jest uczciwosc sprzedawcow.
pozdrawiamL&K moja pierwsza Miłość
Hamulce ATE PD + Klocki TRW
KYB Excel G
Komentarz
-
-
Ostatnio, tj przez ostatnie 2 miesiace testowalem. Najpierw Ultimate pozniej V-Power, oczywiscie DIESEL. Po tych testach stwierdzilem jednoznacznie ze NIE WARTO. Auto ani troche lepiej sie nie zbieralo, spalanie dokladnie takie samo.
Tankuje zawsze na 2 stacjach JET, ktore mam praktycznie po drugiej stronie ulicy. Wszystko super, autko z paleniem problemow nie ma...
Komentarz
-
-
wojtass, powiem Ci tak
choć tyle zdań co użytkowników najlepszym paliwem (jeśli chodzi o dostępność i takie tam) okazał się zwykły diesel na orlenie. Na innych, auto nie wykazywało większej chęci do współpacy, może poza Shelem V-power. ale sądzę jednak że nie warto przepłacać ponieważ to co daje V-power nie jest warte jego ceny.
Jedynie mogę powiedzieć coś nt. BP Ultimate > większość aut do których tankowałem ów paliwo wykazywała większe zapotrzebowanie nań oraz większe dymienie (nie tankowałem na jednej stacji)
Do czasu jak auto jeździło tankowałem na Neste i stwierdzić mogę że jakość zależy od stacji a ogólnie nie jest najgorsze ( w niektórych przypadkach takie same objawy jak na BP ultimate)
Poza tym większość tych nazw paliw to jedynie chwyt marketingowy. Kiedyś jak robiłem w branży jedynym 'innym' paliwem było właśnie shelowskie. teraz myśle wiele się nie zmieniło. większość zależy od stcji (zbiorników i właściciela)NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
a ja robiłem różne doświadczenia i był czas kiedy tankowałem (ON) na różnych stacjach, oczywiście firmowych i zwracałem uwagę na ilość przejechanych km, na zachowanie i osiągi silnika. Moje osobiste wnioski: większy przebieg robię na ON z NESTE, niż na paliwie z SHELL a osiągi silnika identyczne (AGR 90KM - SERIA). Oczywiście mam na myśłi zwykły ON z SHELLa. Przekonałem się że nie ma sensu przepłacać i tankować tych "super paliw". Mam do czynienia z branżą petrochemiczną i coś na temat paliw wiem.
Tylko raz byłem mocno zaskoczony: wracałem z Włoch i po przejechaniu 1200km wjechałem do kraju i oczywiście od razu na pierwszą stację jaka była, a był to ORLEN. Środek nocy, trochę zmęczony, więc złapałem za pistolet i leje, dopiero po zatankowaniu zorientowałem się że nalałem VERVĘ, auto nie do poznania - wyścigówka. :drive:
Komentarz
-
-
wojtass, zawsze można tankować na kartę płatniczą i wtedy Ci zwraca "resztę'.PerfectService by DGW
Skoda Octavia 2FL Combi L&K 2.0 TDI BKD+
Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF
Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ+
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ViRuEHehe a przy okazji masz o 5 gr taniej placac karta .....
Cena SupraDiesel na STATOIL jest u mnie taka sama jak zwykłego ON na BP i Orlenie.
Więc lepszy jest bezsiarkowy SupraDiesel....CB Alan 199-A + Hustler
srebrna Octavia II Combi 1,9TDI
Komentarz
-
-
Pytalem sie na Statoilu skad maja to paliwo.Sprzedawca powiedzial,ze paliwo jest dostarczane z polskich rafinerii a Statoil dodaje tylko swoje dodatki.Z tego wniosek,ze albo wszystkie paliwa produkowane w polskich rafineriach sa bezsiarkowe albo Statoil troche sie mija z prawda.Jako laik nie moge sobie wyobrazic,pozbycia sie siarki poprzez dodanie pakietu uszlachetniaczy.A co do tych innych super paliw,to wiem od osoby pracujacej w Shellu,ze tylko V-Power Racing jest jedynym paliwem przywozonym z Niemiec.Cala reszta pochodzi z polskich rafinerii.A tak przy okazji nadmienie,ze w zeszlym roku przy -25 stopniach odpalalem Tdi na paliwie kupionym na stcji przy Auchan,a kilka Hond tankujacych na Shellu bylo sciaganych na lawecie gdyz zamarzly. PozdrawimTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
1. ,,zwykły'' diesle i 95ka na Shellu sa z Orlena - to samo Statoil...te ,,lepsze paliwa'' poszczególne koncerny uszlachetniają po swojemu....ale..droga od producenta jesta kręta i długa...osobiście znam przypadki wywozu całej cysterny która ,,jechała'' do hurtowni...swoja droga nie wszystkie paliwo za 3zł jest do d..py :wink: .....jak taka cysterna znikała to jakoś trzeba było ją ,,odzyskać'' dodając różności do tego co zostało....to jest mały przykład ale podowbnych jest wiele w całej Polsce...powiedzmy że zależy gdzie zniknie cysterna..po drodze do hurtowni czy po drodze z hurtowni na stacje...bo hurtownia poniosłaby wiekszą strate....więc więcej gówna by lali - mniej by mieli dobrego paliwa do mieszania z gównem...
2. Jeśli chodzi od benzyne to nic dziwnego że auta mulą sie po Vpowerze....jak zapłon jest ustawiony na 95ke i sie zaleje 98 to za dużo leje/nie przepala wszystkiego....i na odwrót gdy zapłon jest na 98ke i zalejemy 95ke to w ciepły dzień może nas zaskoczyć niemiłe dla ucha spalanie sutkowe....jak chcecie lać 98 to przyspieszcie zapłon o 2/3stopnie(w p11 GT o tyle przyspieszałem)...wtedy czuć różnice między zwykła 95ką a VpoweremChiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
Komentarz