Planuje kupic nowsza octavie I, w gre wchodzi tez o1 z salonu. Za ile mozna by wyrwac (po rabacie, lub wyprzedazy rocznika 2007) octavie tour combi z klima?
Obecnie jest to 65k zl, ale zapewne mozna z tego cos urwac (ile jest realnie do wynegocjowania?), w krotce powinny sie tez zaczac wyprzedaze rocznika 2007 - o ile skoda obniza w takich przypadkach?
trudno to okreslic poniewaz zawsze salon woli dolozyc cos od siebie np zimowki niz urywac z ceny , dodatkowa taka informacja jest to ze o1 po lifcie jest produkowana tylko do grudnia tego roku a ma naprawde super zejscie i moze byc problem z urwaniem ceny.
generalnie z ceny swojego urwalem 2 kilo zlotych a dostalem blokade skrzyni biegow, nakladki na progi i dywaniki gumowo welurowe... no i montaz mojego radia gratis...
Pomysł szkody z licytacją u mnie się sprawdził (początkowo wersja e-mailowa, potem telefon i na końcu wizyty osobiste). Poza tym co koledzy urwałem jeszcze 2700zł bo 2 salony postanowiły o mnie "zawalczyć" :shock:
Chłopie za podobną kasę (67tys zł) to masz Octavię II liftback 1.6 MPI Ambiente i jeszcze cos z tego urwiesz takze pewnie spokojnie zejdziesz do 65-64 tys
Także przemyśl sprawę, bo chyba lepiej kupić O II
Big musimy pamietać co dostajemy jeszcze w cenie auta
No fakt Climatronika w Ambiente nie ma, jest climatic. Ale jeśli mam być szczery to poświęciłbym climatronic dla duuuużo młodszej konstrukcji i lepszego wykonania, że o przestrzeni wewnątrz juz nie wpomnę.
Co zaś tyczy sie jeszcze samego kupna - popytaj w salonach o auta tzw. testowe. Można trafic takie auto z minimalnym przebiegiem za sporo niższe pieniądze.
No fakt Climatronika w Ambiente nie ma, jest climatic. Ale jeśli mam być szczery to poświęciłbym climatronic dla duuuużo młodszej konstrukcji i lepszego wykonania, że o przestrzeni wewnątrz juz nie wpomnę.
Kupno nowego ale w sprawdzonej konstrukcji bardziej mnie przekonywalo. Moj po kupnie mial przebieg 20 kilometrow i przed 10 września faktycznie nie było go na świecie, a 11 dopiero pospawali budkę... O tym, że wszystkie ostatnie ulepszenia do mojej O1 i ostatni facelifting zostały zamontowane nie musze wspominac. Konstrukcja sprawdzona, jednostka silnikowa też - wszystkie niedoróbki zauważone przez Skode poprawione w tej wersji i wiadomo czego się po nim spodziewać.
Poza tym - chciałem miec 150 KM pod pedałem hihih
A za taki w O2 musiałbym około 80 kilo zlotych dać... to są powody dla których kupiłem moje O1
Kupno nowego ale w sprawdzonej konstrukcji bardziej mnie przekonywalo
ZipY, no własnie Przecież Octavia II jest produkowana od 2004 r. a mamy rok 2007 r.i to jego koniec, wiec choroby wieku dziecięcego juz dawno wyeliminowano
Nie wiem kto, ale ktos tu pisał że pomiedzy O I a O II jest przepaśc jeśli chodzi o materiały i jakośc montażu i ja majac O II to potwierdzam.
KOlega zrobi co będzi echciał bo to jego pieniadze ale ja będac na jego miejscu kupiłbym z miejsca O II Ambiente nawet kosztem braku climatronica i z benzyna zamiast diesla pod maską (zreszta ja akurat zbytnia miłościa do diesli nie pałam)
Oczywiście wszystko kwestia umowna.. jaką kasą dysponujesz i co chcesz osiągnąć... Ja byłem bliski kupienia KIA CEE'D ale jak sobie skalkulowałem wersję z klimą i tym co chciałbym mieć odnośnie osiągów to wyszło mi podobnie do mojej O1 - a w ten sposób mam większy samochód z bardzo dużym bagażnikiem. Jest git i tego się trzymam
A koledze chetnemu do kupna zostawiamy decyzję czego chce i za ile Oczywiscie niech sie targuje, bo zawsze się urywa z ceny nawet tej "promocyjnej". Jeśli się nie uda urwać to się wychodzi z salonu!
Chłopie za podobną kasę (67tys zł) to masz Octavię II liftback 1.6 MPI Ambiente i jeszcze cos z tego urwiesz takze pewnie spokojnie zejdziesz do 65-64 tys
Także przemyśl sprawę, bo chyba lepiej kupić O II
Za mniejsze pieniądze niż 67000 zł można kupić O2 1,9 TDI - co prawda w wersji Mint.
Ja byłem bliski kupienia KIA CEE'D ale jak sobie skalkulowałem wersję z klimą i tym co chciałbym mieć odnośnie osiągów to wyszło mi podobnie do mojej O1
Nie ma w Kia Ceed żadnego, choćby w połowie tak dobrego silnika jak 1.8T.
Ja byłem bliski kupienia KIA CEE'D ale jak sobie skalkulowałem wersję z klimą i tym co chciałbym mieć odnośnie osiągów to wyszło mi podobnie do mojej O1
Nie ma w Kia Ceed żadnego, choćby w połowie tak dobrego silnika jak 1.8T.
Tak ale stosunek moc do masy w przypadku 1,6 (122 KM) był podobny.. co więcej KIA produkuje jeszcze taką wersję z 2 litrowym silnikiem.. ale 1.8T znam i cenię i teraz sam mam
Po Polonezie z 1,4 MPI (103 KM) to dobra odmiana Polonez nauczyl pokory ale tez niejednemu pokazal ze mozna takim samochodem bezproblemowo w 4 lata trzasnac 160 kilo kilometrow zostawiając na starcie za sobą nie jedno "lepsze" auto
W czerwcu tego roku kupilem O2 Ambiente 1.9Tdi plus metalic za 68800 zostawiajac auto za 50000 w rozliczeniu.Biorac pod uwage koniec roku,oraz zakup bez rozliczania starego auta jest jeszcze potencjal negocjacyjny.Mysle,ze warto sie pokusic o nowy model.Roznica jest ogromna.
Pozdrawiam
Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz