[O1] agr sprzegło

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rafgerm
    Classic
    • 2007
    • 2

    [O1] agr sprzegło

    Ale sie spieniliscie wszyscy. Moze malo jeszcze widzialem na drodze, ale skoro te lampy maja taka sama regulacje jak normalne to czemu maja walic innym po oczach. Widzialem takie zamontowane w aucie i nie wygladalo to na zadne druciarstwo. Faktycznie jest to wersja mocno eko ale wydaje sie ze jedyna powazna roznica jest brak samopoziomowania, ale po dobrym ustawieniu lamp powinno byc ok. jak jest inaczej to mnie sprostujcie, chetnie wyrobie sobie zdanie na ten temat.
    co do homologacji to chodzilo mi o to ze nie zawsze to z homologacja jest dobre a bez niej jest zle.

    aha i jeszcze jedno. nie jestem zadnym zwolennikiem takich lamp. odpowiedzialem tylko na pytanie kolegi z pierwszego posta ze widzialem cos takiego i jak to wygladalo. napisalem co widzialem i juz a Wy pojechaliscie po mnie jak po..... sami se dopowiedzcie.
  • danie182
    Drive
    • 2006
    • 49

    #2
    [O1] agr sprzegło

    witam
    Wiem ze temat sprzegła był tu poruszany ale chciałbym jeszcze poruszyc z silnikiem AGR 90 ps nic nie modyfikowane jak z salonu.
    czytałem na forum z że sprzegło w AGR jest pancernie moim zdaniem to chyba nie jest prawda, bo dziwnym trafem w mojej skadzie padło. A skoda ma przebieg 95tys ,a specjalnie starałem sie jej nie katowac...
    Mozecie mi podpowiedziec czy starac sie zamontowac mocniejsze sprzegło czy moze to była jakas wina fabryczna ,,,

    powiedzcie jakie jest prawdopodobienstwo uszkodzenia koła dwumasowego,,,,

    z góry dzieki za pomoc....
    daNiel

    Komentarz

    • DGW
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 2330

      #3
      Zamieszczone przez danie182
      Mozecie mi podpowiedziec czy starac sie zamontowac mocniejsze sprzegło czy moze to była jakas wina fabryczna ,,,

      powiedzcie jakie jest prawdopodobienstwo uszkodzenia koła dwumasowego,,,,
      to co wyczytałeś na forum odnośnie sprzęgła AGR to prawda> jest pancerne.
      nie potrafię powiedzieć co się stało z Twoim ale na 100% zakładaj fabryczne przeznaczone do tego modelu lub też od ASV (powinno być to samo)
      info na ten temat znajdziesz na forum

      koło dwumasowe przy seryjnym sofcie powinno wytrzymać bardzo dużo kilometrów ale wszystko zależy od użytkownika i od przebiegu
      jeśli czujesz drżenie przy przyspieszaniu to stawiam na przeguby wewnętrzne nie na sprzęgło
      NFPNorth-West
      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
      WARSZTAT www.dsize.pl
      ->
      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

      Komentarz

      • wiechu386
        Drive
        • 2007
        • 42

        #4
        Witam .Ja w swojej octawce tez wymieniałem sprzęgło przy około 100000 a jeżdziłem normalnie bez szaleńst to wina pewno partii kupiłem oryginalne włożyłem i tak już jest 50000 przejechane to nie jest zasadą jak kto jeżdzi tylko jak wykonane POZDRAWIAM

        Komentarz

        • danie182
          Drive
          • 2006
          • 49

          #5
          jeśli czujesz drżenie przy przyspieszaniu to stawiam na przeguby wewnętrzne nie na sprzęgło
          nie narazie drzenia nie było
          tylko ze auto niechce wogóle jechac wkkładam bieg i nic, a jak wcisne sprzegło do konca to jakby cos ocierało
          daNiel

          Komentarz

          • Misiekoctavia
            Elegance
            • 2005
            • 891

            #6
            Pamietajnie, ze nietrzeba katowac sprzegla zeby padlo. Wystarczy, ze bedziecie jezdzic z noga nad sprzeglem np. w miescie. Wtedy moze byc tak, ze noga minimalnie naciska na sprzeglo i no i dostaje w dupe. Moj ma przebieg 180kkm i sprzeglo seryjne.
            Pozdro.

            Komentarz

            • DGW
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 2330

              #7
              Zamieszczone przez danie182
              tylko ze auto niechce wogóle jechac wkkładam bieg i nic, a jak wcisne sprzegło do konca to jakby cos ocierało
              hmm nie podejrzewałem że to jest na tym etapie :?
              w tym wypadku nie pozostaje nic innego jak wyjęcie skrzyni
              NFPNorth-West
              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
              WARSZTAT www.dsize.pl
              ->
              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

              Komentarz

              • danie182
                Drive
                • 2006
                • 49

                #8
                nie pozostaje nic innego jak wyjęcie skrzyni
                ciezko jest wyjac skrzynie
                tarcze to trzeba chyba wycentrowac
                daNiel

                Komentarz

                • DGW
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 2330

                  #9
                  Zamieszczone przez danie182
                  ciezko jest wyjac skrzynie
                  ok.2h i wyjęta (jeśli wszystko idzie ok)

                  Zamieszczone przez danie182
                  tarcze to trzeba chyba wycentrowac
                  nie trzeba> wałek wchodzi bez problemu
                  NFPNorth-West
                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                  WARSZTAT www.dsize.pl
                  ->
                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                  Komentarz

                  • maniek TDI
                    Drive
                    • 2005
                    • 71

                    #10
                    Danie 182,pytałeś też o możliwość uszkodzenia koła dwumasowego z tego co się orientuję to AGR jego po prostu nie ma więc jeden problem masz z głowy.

                    Komentarz

                    • JanuszSz
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 2835
                      • Superb II combi (3T5)

                      #11
                      maniek TDI, A co ,wymontowali Ci,bo w moim AGRze jest :diabelski_usmiech
                      Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                      Komentarz

                      • Fery
                        Ambiente
                        • 2006
                        • 236

                        #12
                        Jeżeli będę wymieniał sprzęgło w moim AGR to jakie kupić żeby trwałością odpowiadało temu pierwszemu? kupić od ASV,ASZ? jest takie rożróżnienie czy wszystkie sprzęgła 1.9TDI są jednakowe?

                        Komentarz

                        • gebek
                          L&K
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 1214

                          #13
                          Nie chce sie wymadrzac bo sie za bardzo nie orietuje,ale Masters po zrobieniu programu w moim starym AGR uzyl nastepujacych slow.''Gdyby byla dwumasa jak w Passacie nie wystepowaly by wibracje przy duzych obciazeniach na niskich obrotach przy wysokich biegach''.Ja to rozumiem jako brak kola dwumasowego???

                          Pozdrawiam
                          Tato,tato...czy to auto jest chore?
                          Nie synku...to diesel PD.

                          Honda...the power of dreams.
                          Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                          Komentarz

                          • zbychu
                            Ambiente
                            • 2007
                            • 180

                            #14
                            Zamieszczone przez Fery
                            Jeżeli będę wymieniał sprzęgło w moim AGR to jakie kupić żeby trwałością odpowiadało temu pierwszemu?
                            Fery, koło jak i całe sprzęgło montuje się zgodnie z numerami katalogowymi i oznaczeniem literowym silnika, np: AGR rocznik 2000 nr kat. koła zamachowego jest
                            028 105 269 B, ale morze być też 038 105 264 E, lub jeszcze o innych numerach, należy sprawdzić jakie jest zamontowane u Ciebie po numerach VIN, najlepiej w ASO.
                            Pozdrawiam!!!
                            mając poduchy...nie zapominaj o pasach

                            Komentarz

                            • dariuspolo
                              L&K
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 1168

                              #15
                              Zamieszczone przez Fery
                              kupić od ASV,ASZ?
                              ...sprzeglo i kolo zamachowe z ASZ jest wieksze(240mm) i nie mieszcza sie do twojej 5biegowej skrzyni, poza tym jest jeszcze kilka innych pierdulek ktore nie podejda bez wymiaby skrzyni.
                              Rozwiazaniem by nbyla zmiana na jednomasowe z 1Z kolega Jaro to ostatnio przerabial
                              (zmiana na jednomase ma negatywny wplyw na zywotnosc skrzyni biegow i komfort jazdy)
                              T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
                              SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
                              Zuzycie paliwa

                              Komentarz

                              • danie182
                                Drive
                                • 2006
                                • 49

                                #16
                                skodzianaa....zrobiona załozone sprzegło luk
                                awaria było sciecie sie nitów w docisku (moze zrobie zdjecia)
                                mysle ze mozna by było to zregenerowac (poprostu srubami utwardzanymi po przykrecac z jednakowa siła)
                                bo to tylko odczepiła sie ta czesc sliska (co dotyka bezposrednio do tarczzy)
                                od tej sprzezyny co przychodzi łozysko oporowe
                                ale jest załozone wszystko nowe dwumasa stara
                                najgorsze jest w tym to ze cena jest przerazajaca 1300zł ze wszystkim
                                jak to ludzie lubia wkładac wszystko nowe....

                                mi to teraz sie jeszcze bardziej wydaje ze to jest samochód dla lekarza
                                daNiel

                                Komentarz

                                • bartoszkowalski
                                  Drive
                                  • 2007
                                  • 71

                                  #17
                                  Ty mnie nie strasz bo po wakacjach przymierzam sie do wymiany sprzęgła bo stuknęło mi 260 k km (pewnie i jeszcze raz tyle odkręcone) i chyba już czas na nie bo rano nie mogę wrzucić 1- biegu. Jak to się uda to już później jakoś idzie.. boje się że kiedyś stanę i dupa.


                                  To w końcu jakie sprzęgło polecacie ?? I ewentualnie co ja muszę kupić?

                                  - koło zam.
                                  - łożsko
                                  - docisk
                                  - tarcza

                                  czy coś jeszcze ??

                                  co przy okazji najlepiej wymienić?


                                  co powiecie o tym zestawie ??





                                  pozdrawiam

                                  Komentarz

                                  Pracuję...