przepływka, N75 czy turbawka -odczyty z bloków 003, 008, 011

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • radekb
    Ambiente
    • 2007
    • 134

    przepływka, N75 czy turbawka -odczyty z bloków 003, 008, 011

    Napewno nie masz oznaczenia silnika AHF, bo to jest 110 KM. Ty masz AGR lub ALH, ale to juz musisz sprawdzić w karcie pojazdu. A co do oleju to tu masz link , który powinien pomóc Ci w rozwiązniu tematu:
    Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
    Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)
  • konos513
    Ambiente
    • 2006
    • 129

    #2
    przepływka, N75 czy turbawka -odczyty z bloków 003, 008, 011

    Witajcie

    autko spuchło

    po dodaniu gazu jedzie do 2000-2400 obr/min i nic więcej (na piątce 110km/h)
    straszny muł -- zero przyspieszenia.
    poniżej zamieszczam pomiar drogowy VAG-iem w blokach na trzecim biegu do 3000 nie chciał się wkręcić.

    003 (pozycja 1, 2, 3), 008 (pozycja 1, 4) i 011 (pozycja 1, 2, 3)



    moje pytanko brzmi co mogło paść:
    przepływomierz, zawór n75, czy turbo za każdym razem wyskakuje mi NOTLAUF.

    oprócz tego pojawiały się takie kody błędów:
    17656 - za niski poziom paliwa (tylko gdzie autko ma połowę zbiornika, przewody paliwowe (filtr<->pompa) wymieniłem filtr paliwa też, muszę wymienić też przewody przelewowe pomiędzy wtryskami.
    17965 - za wysokie ciśnienie doładowania, czyżby powód N75 uszkodzony, dźwigienka przy turbo chodzi.
    1.9 TDI ALH (seria) kombi 286 tys km i nabijam wiecej
    www.samochodowy-warsztat.prv.pl/

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Widac, ze raz przeladowal. Jak masz mozliwosc podmien N75 bo cisnienie plywa jak chce, raz laduje, za chwile przestaje, potem znow jest strzal. Przeplywomierz ma pewne minimalne braki, ale moze to byc spowodowane czym wlasnie szalejacym N75
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • konos513
        Ambiente
        • 2006
        • 129

        #4
        Zamieszczone przez Maicroft
        Widac, ze raz przeladowal. Jak masz mozliwosc podmien N75 bo cisnienie plywa jak chce, raz laduje, za chwile przestaje, potem znow jest strzal. Przeplywomierz ma pewne minimalne braki, ale moze to byc spowodowane czym wlasnie szalejacym N75
        masz rację przeładował 1 raz
        to samo jest na niższych biegach, ale nie zamieszczałem tego by nie zaciemniać.

        Umówiłem się z kumplem co ma 110 konną OC1. Czy N75 jest taki sam niezależnie od wersji silnika?

        mogę jeszcze dodać, że dwa razy puścił siwy dym z wydechu.

        wpis 3.11.07
        po wymianie N75 z autko kumpla śmiga jak rakieta. Najciekawsze jest, że po włożeniu z powrotem mojego starego N75 też jest dobrze przynajmniej na razie. Myślę , że go poruszyłem i dlatego się odblokował, ale i tak go wymienie koszt około 100-120 więc nie tak dużo.

        Po wymianie na nowy N75 zrobie test drogowy i zamieszczę logi.
        1.9 TDI ALH (seria) kombi 286 tys km i nabijam wiecej
        www.samochodowy-warsztat.prv.pl/

        Komentarz

        • Mrx
          Ambiente
          • 2007
          • 206

          #5
          17656 - za niski poziom paliwa
          Czy ten kod nie oznacza - Regulacja początku wtrysku?

          Komentarz

          • konos513
            Ambiente
            • 2006
            • 129

            #6
            Zamieszczone przez Mrx
            17656 - za niski poziom paliwa
            Czy ten kod nie oznacza - Regulacja początku wtrysku?
            to znalazłem na forum Mastersa
            cytuję:
            "FAUL CODE 17656 oznacza bląd regulacji początku wtrysku a nie za niski poziom paliwa.

            OBJAWY
            1. Mozliwe objawy to niska moc silnika w gornym zakresie obrotow
            2. Problemy z uruchamianiem silnika.

            MOZLIWE PRZYCZYNY
            1. Nieprawidłowo ustawiony poczatek wtrysku
            2. Zabrudzony lub zablowkowany nastawik pompy (np. przez opiłki)
            3. Silnik został zatrzymany z powodu braku paliwa
            4. Brak połaczenia na zaworze N108

            PROCEDURA DIGNOZY

            1. Sprawdz początek wtrysku.
            2. Sprawdz układ zasilania paliwa
            3. Sprawdz bezpieczniki układu wtryskowego
            4. Sprawdz podłączenie zaworu N108

            Tłumaczenie z procedur napraw WIKI. Milego dlubania "

            [ Dodano: Czw 29 Lis, 07 11:12 ]
            Zamieszczone przez konos513
            Zamieszczone przez Mrx
            17656 - za niski poziom paliwa
            Czy ten kod nie oznacza - Regulacja początku wtrysku?
            to znalazłem na forum Mastersa
            cytuję:
            "FAUL CODE 17656 oznacza bląd regulacji początku wtrysku a nie za niski poziom paliwa.

            OBJAWY
            1. Mozliwe objawy to niska moc silnika w gornym zakresie obrotow
            2. Problemy z uruchamianiem silnika.

            MOZLIWE PRZYCZYNY
            1. Nieprawidłowo ustawiony poczatek wtrysku
            2. Zabrudzony lub zablowkowany nastawik pompy (np. przez opiłki)
            3. Silnik został zatrzymany z powodu braku paliwa
            4. Brak połaczenia na zaworze N108

            PROCEDURA DIGNOZY

            1. Sprawdz początek wtrysku.
            2. Sprawdz układ zasilania paliwa
            3. Sprawdz bezpieczniki układu wtryskowego
            4. Sprawdz podłączenie zaworu N108

            Tłumaczenie z procedur napraw WIKI. Milego dlubania "
            wpis 29.11.07
            po problemie na brak wkręcenia się na obroty miał wpływ zawór N75 - po wymianie ustąpiło.

            błąd 17656 oznaczał zły kąt wtrysku był za niski czego wcześniej nie zauważyłem, a może się sam przestawił.

            oprócz tego miłaem jakiś syf w smoku w zbiorniku paliwa i dlatego się zapowietrzała pompa.
            1.9 TDI ALH (seria) kombi 286 tys km i nabijam wiecej
            www.samochodowy-warsztat.prv.pl/

            Komentarz

            • tusiek
              Classic
              • 2005
              • 6

              #7
              mam ten sam błąd i w dodatku powietrze w przewodzie paliwowym :!: Błąd i spadek mocy wystąpił po wymianie rozrządu; jak zapytałem mojego mechanika czy to może mieć związek to chyba się obraził ...i nie odbiera telefonów; może rzeczywiście to zbieg okoliczności;
              znacie jakiegoś fachurę z terenu Gliwic?

              Komentarz

              Pracuję...