spadek mocy pomocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sknerus
    Drive
    • 2008
    • 40

    spadek mocy pomocy

    To ja mam pytanie. W którym miejscu jest zamontowany klakson? Nie działa więc nie mogę go zlokalizować
  • siwyiasia
    Classic
    • 2007
    • 27

    #2
    spadek mocy pomocy

    witam ma problem z OCTAVIĄ 1,9 tdi, spadek mocy jak pisaliście w innych tematach może to byc przepływomierz i żeby go odłączyc i sprawdzić mam prośbe ma ktoś schemat gdzie się on znajduje a także czyjnik turbiny i mieszek. wielkie dzięki

    Komentarz

    • brandO
      Rider
      • 2006
      • 624

      #3
      warto czasami uzyć tej opcji szczególnie że temat powtarza się już poraz kolejny




      jak za mało to wiesz co masz już zrobić
      auto...ulica... i wyścig z samym sobą...
      Time is up...
      Stop Pijanym Kierowcom!

      Komentarz

      • JanuszSz
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 2835
        • Superb II combi (3T5)

        #4
        siwyiasia, czujnik masy powietrza znajdziesz przy filtrze powietrza.Jak kończy się obudowa filtra,zaczyna się rura z tworzywa jest poważne zgrubienie z szeroką wtyką.Jeśli chcesz odłączyć czujnik,wyjmij tą wtykę.Czujnika turbiny i mieszka lepiej nie dotykaj,zostaw to fachowcom. :P
        Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

        Komentarz

        • b-bar01
          Elegance
          • 2007
          • 985
          • Octavia I (1U2)
          • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

          #5
          siwyiasia,
          kiepsko szukałeś
          zobacz tu

          turbina z mieszkiem jest za silnikiem na wys. EGR w dole.
          odłącz gumową rurkę od N75, tą co idzie w kierunku EGR i "po palcu" dojdziesz do mieszka, dmuchnij w nią lub zassij powietrze i sprawdź czy wajcha na mieszku się rusza.
          pzdr.
          *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

          Komentarz

          • siwyiasia
            Classic
            • 2007
            • 27

            #6
            dzięki

            dzięki za pomoc będe dzisiaj próbował, ma pytanie ten zawór n75 tyka ( przerywa ) czy tak ma być. Jak moge sprawdzić ten mieszek i jak dojść do kierowniczek bo tak mi ktoś podpowiedział że mogą ciężko chodzić. Gdzie jest turbinka bo napisaliście że można ją przeczyścić. wielkie dzięki

            jak coś pomoże napisze

            Komentarz

            • b-bar01
              Elegance
              • 2007
              • 985
              • Octavia I (1U2)
              • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

              #7
              siwyiasia,
              przeczytaj uważnie wszystkie w/w odnośniki do postów. tam wszystko jest.
              kierowniczki są integralną częścią turbiny i żeby je wyczyścić trzeba zdjąć turbo.
              turbina z mieszkiem jest za silnikiem na wys. EGR w dole.
              wsadź rękę koło EGR przy przegrodzie.

              odłącz gumową rurkę od N75, tą co idzie w kierunku EGR i "po palcu" dojdziesz do mieszka
              z mieszka wychodzi trzpień z wajchą
              dmuchnij w rurkę lub zassij powietrze i sprawdź czy wajcha na mieszku się rusza.
              musi się ruszać, przy okazji sprawdzisz czy rurka i mieszek są szczelne.
              jak się nie rusza wajcha lub robi to słabo spróbuj nasadzić na nią płaską 14 i rozruszaj, spokojnie ale stanowczo, góra-dół.
              powodzenia
              *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

              Komentarz

              • siwyiasia
                Classic
                • 2007
                • 27

                #8
                zaworek N75 przy zapalonym silniku pyka czy tak ma być?

                [ Dodano: Pon 05 Lis, 07 22:35 ]
                dzieki wszystkim za pomoc okazało sie że przepływomierz siadł i jest do wyniany, jeszcze raz dzięki. Ps. mam taki mały problem ze światłem cofania wogule nie świeci żarówki dobre ale nie działają nie wiecie co może być?

                Komentarz

                • wojtass
                  Rider
                  • 2007
                  • 473

                  #9
                  a jak wyjąłem wtyczkę z przepływomierza i zaczął mulić to znaczy że to nie to? PZDR

                  Komentarz

                  • JanuszSz
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 2835
                    • Superb II combi (3T5)

                    #10
                    Zamieszczone przez siwyiasia
                    zaworek N75 przy zapalonym silniku pyka czy tak ma być?

                    [ Dodano: Pon 05 Lis, 07 22:35 ]
                    dzieki wszystkim za pomoc okazało sie że przepływomierz siadł i jest do wyniany, jeszcze raz dzięki. Ps. mam taki mały problem ze światłem cofania wogule nie świeci żarówki dobre ale nie działają nie wiecie co może być?

                    jest duże prawdopodobieństwo,że padł włącznik wstecznego światła.
                    Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                    Komentarz

                    • hsurim
                      Elegance
                      • 2006
                      • 788
                      • Kia
                      • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                      #11
                      Trzeba sprawdzić bezpiecznik od wstecznych - chyba nr. 7
                      Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.

                      Komentarz

                      Pracuję...