Naprawa blacharska...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • misiek^wro
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 8321

    #26
    marte, wynika to z zasady wyjscia/wejscia czesci do firmy

    Jesli cos zaksieguja, nie ma prawa tego byc na magazynie. Jest taka mozliwosc, ze mogli Ci naprawic Twoj element, a ten nowy co mial do Cienie trafic trafil na allegro.

    Jednak watpie zeby szefostwo stosowalo takie praktyki, jesli juz to podejrzewalbym jakiegos blacharza o to. A co do sprawdzenia, potrzeba Ci dobrego miernika i do dziela
    Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
    Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
    ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

    TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


    Komentarz

    • marte
      Rider
      • 2007
      • 259

      #27
      Zamieszczone przez misiek^wro
      marte, wynika to z zasady wyjscia/wejscia czesci do firmy

      Jesli cos zaksieguja, nie ma prawa tego byc na magazynie. Jest taka mozliwosc, ze mogli Ci naprawic Twoj element, a ten nowy co mial do Cienie trafic trafil na allegro.

      Jednak watpie zeby szefostwo stosowalo takie praktyki, jesli juz to podejrzewalbym jakiegos blacharza o to. A co do sprawdzenia, potrzeba Ci dobrego miernika i do dziela
      ASO sie troche gubi w zeznianiach. Raz mówią tak, a raz innaczej.
      Poprosiłem o kontrole naprawy u ubezpieczyciela. Mam nadzieje, że człowiek, który to będzie robił nie jest w żaden sposób przekupiony przez serwis (dlatego chciałem miec jakies pojecie jak to zrobic i jak powinno wygladac i jaki powinien byc wynik).
      Pozdrawiam.

      Komentarz

      • misiek^wro
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 8321

        #28
        marte, w ASO czesto gadaja glupoty, dlatego ich nie sluchaj

        Ja sie nauczylem, ze zanim oddam auto do ASO, robie prosty test wiedzy Pana, ktory przyjmuje u mnie zgloszenie. Opowiadam mu historie jak to w jakims ASO nalali 5 litrow oleju do mojego silnika. Jak nie skwituje tego, ze przeciez wchodzi 4.5 to zaczynam miec obawy


        Co do kontroli, taka zlecilbym rzeczoznawcy z PZMotu - koszt od 250 do 500 zl Umawiasz sie z takim panem, dobrze zeby byl jeszcze bieglym sadowym.

        Wystawi Ci kwitek i jak cos bedzie nie tak, idziesz do ASO zeby poprawili. Jesli nie poprawia pozew z art KC o nienalezytym wywiazaniu sie z umowy Kontrahent nie dotrzymal nalezytej starannosci itd ...

        Generalnie jesli bedziesz mial problemy, to Ci pomoge formularz pozwu uzupelnic i napisac wlasciwie wszystko co byc powinno :szeroki_usmiech
        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


        Komentarz

        • gebek
          L&K
          S_OCP Member
          • 2007
          • 1214

          #29
          marte...pare postow wczesniej podalem ci przyblizone grubosci powloki lakierniczej
          na elementach fabrycznych tzn 90-120 mikronow-el.pionowe,oraz 100-130 mikronow
          el.poziome.
          Nowy element bez uszkodzen transportowych tzn.bez szpachlowania bedzie mial po
          polakierowaniu okolo 100 mikronow (10 mikr.kataforeza,30 mikr.podklad,20 mikr.
          lakier bazowy,50 mikr.lakier bezbarwny).Jesli bedzie wiecej tzn.ze byl uszkodzony lub
          cos nie wyszlo w czasie naprawy i zostal powtornie polakierowany.
          Oprocz elementow wymienionych lakieruje sie elementy graniczne w celu wyeliminowania roznic kolorystycznych.Taki element bedzie mial okolo 150-160 mikr.
          I prosze Cie przyjmij to info za pewnik,gdyz pracuje ponad 20 lat jako technik-
          lakiernik.
          pozdrawiam
          Tato,tato...czy to auto jest chore?
          Nie synku...to diesel PD.

          Honda...the power of dreams.
          Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

          Komentarz

          • marte
            Rider
            • 2007
            • 259

            #30
            Zamieszczone przez misiek^wro
            marte, w ASO czesto gadaja glupoty, dlatego ich nie sluchaj

            Ja sie nauczylem, ze zanim oddam auto do ASO, robie prosty test wiedzy Pana, ktory przyjmuje u mnie zgloszenie. Opowiadam mu historie jak to w jakims ASO nalali 5 litrow oleju do mojego silnika. Jak nie skwituje tego, ze przeciez wchodzi 4.5 to zaczynam miec obawy


            Co do kontroli, taka zlecilbym rzeczoznawcy z PZMotu - koszt od 250 do 500 zl Umawiasz sie z takim panem, dobrze zeby byl jeszcze bieglym sadowym.

            Wystawi Ci kwitek i jak cos bedzie nie tak, idziesz do ASO zeby poprawili. Jesli nie poprawia pozew z art KC o nienalezytym wywiazaniu sie z umowy Kontrahent nie dotrzymal nalezytej starannosci itd ...

            Generalnie jesli bedziesz mial problemy, to Ci pomoge formularz pozwu uzupelnic i napisac wlasciwie wszystko co byc powinno :szeroki_usmiech

            Myślałem na tym. Koszt usługi to 300 zl + VAT.
            Jednak ubezpieczyciel wyraził zgode na wykonanie takich ogledzin. I teraz nie wiem co robic. Prywatnie z PZMOT czy przez ubezpieczyciela. Wystosowałem do ubezpieczyciela oczywiscie pismo o wydanie odpowiednich dokumentów o faktycznym stanie auta ze wskazaniem co zostało naprawione i w jakim znajduje sie stanie.

            Pzdr

            Komentarz

            • RomanS
              Elegance
              • 2004
              • 804

              #31
              Zamieszczone przez misiek^wro
              Co do kontroli, taka zlecilbym rzeczoznawcy z PZMotu - koszt od 250 do 500 zl Umawiasz sie z takim panem, dobrze zeby byl jeszcze bieglym sadowym.

              Wystawi Ci kwitek i jak cos bedzie nie tak, idziesz do ASO zeby poprawili. Jesli nie poprawia pozew z art KC o nienalezytym wywiazaniu sie z umowy Kontrahent nie dotrzymal nalezytej starannosci itd ...
              Generalnie tak, tyle, że z tym biegłym sądowym to niekoniecznie.

              Sąd nie powinien brać takiej opinii pod uwagę bo jest sporządzona na prywatne zlecenie strony i jej wartość dowodowa jest żadna.
              Nawet gdyby pochodziła od samego Pana Boga.
              Sąd może natomiast powołać biegłego, który wykona ekspertyzę i strona przegrywająca zapłaci za jego pracę.

              Tak, że: rzeczoznawca jak najbardziej (abyś wiedział, czy to Ty nie bedziesz płacił w sądzie) natomiast gdybyś miał zapłacić za opinię wyższą cenę dlatego, że rzeczoznawca jest biegłym sądowym to IMO bez sensu.
              Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

              Komentarz

              • esjot
                Ambiente
                S_OCP Member
                • 2005
                • 152

                #32
                Zamieszczone przez misiek^wro
                Umawiasz sie z takim panem, dobrze zeby byl jeszcze bieglym sadowym.
                Biegły sądowy to nie tytuł ,tylko informacja o tym,,że Pan X jest na liście biegłych sądowych i nic więcej!!!!!!!

                Nawet na pieczątce jeżeli nie robi opinii na zlecenie sądu NIE WOLNO używać tej formułki.Tak stanowi prawo.
                Większość naszych rzeczoznawców nadużywa tego i potem my klienci mamy problem jeżeli np. chciałbyś powołać się na ta opinię przy skierowaniu sprawy do sądu.

                PZDR :evil:
                Superb - 2 Kombi

                Komentarz

                • S3 CHRIS
                  Elegance
                  • 2006
                  • 979
                  • Octavia I (1U2)
                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                  • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                  #33
                  nie wiem o jakiej częsci mówisz ale najprościej będzie jak Ci tą wymienioną część pokaża przecież wiesz jak wyglądała....., i nie stracisz czasu na ekspertyzy.
                  ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                  ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                  Komentarz

                  • marte
                    Rider
                    • 2007
                    • 259

                    #34
                    Zamieszczone przez S3 CHRIS
                    nie wiem o jakiej częsci mówisz ale najprościej będzie jak Ci tą wymienioną część pokaża przecież wiesz jak wyglądała....., i nie stracisz czasu na ekspertyzy.
                    Własnie domagałem się tego, ale ASO zrobiło wielką wioche z naprawą i twierdzą, że nie mają tych części i to wzbudziło moje niepokoje...
                    Dziś sie przekonam jakto naprawde wyglada.
                    Czy po lakierowaniu niektórych elementów przez jakiś czas trzeba uważac w szczególny sposób na powłoke lakieru?
                    Pozdrawiam

                    Komentarz

                    • aymoo
                      Drive
                      • 2010
                      • 53

                      #35
                      Niestety spotkało mnie to samo - konieczność naprawy blacharsko-lakierniczej w ASO. Samochód ma 4 miesiące. Najgorsze, że nie mam na kogo zwalić winy. Nie zauważyłem słupka na chodniku i zaorałem bok :cry: 15 lat prawo jazdy, pierwsza jakakolwiek szkoda i padło na nowy samochód...

                      Czy ktoś korzystał z usług jakiegoś ASO w Warszawie? np. na Sokratesa?
                      Tworzę fajne strony internetowe - www.aymoo.pl Dla OCP rabat!
                      Moja Octa: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=528676#528676

                      Komentarz

                      • S3 CHRIS
                        Elegance
                        • 2006
                        • 979
                        • Octavia I (1U2)
                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                        • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                        #36
                        Zamieszczone przez marte
                        Zamieszczone przez S3 CHRIS
                        nie wiem o jakiej częsci mówisz ale najprościej będzie jak Ci tą wymienioną część pokaża przecież wiesz jak wyglądała....., i nie stracisz czasu na ekspertyzy.
                        Własnie domagałem się tego, ale ASO zrobiło wielką wioche z naprawą i twierdzą, że nie mają tych części i to wzbudziło moje niepokoje...
                        Dziś sie przekonam jakto naprawde wyglada.
                        Czy po lakierowaniu niektórych elementów przez jakiś czas trzeba uważac w szczególny sposób na powłoke lakieru?
                        Pozdrawiam
                        Tak mniej wiecej tydzien ....

                        na przyszłość zapraszam do Rybnika nie będzie tego typu problemów
                        ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                        ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                        Komentarz

                        Pracuję...