Kopcenie,gwizd turbiny,nierówna praca silnika na wolnych????
Hm. Wybaczcie ale nie wyciągnąłem żadnego wniosku czytając posty w tym temacie. Spytam wprost. Jak depnę mocniej wytwarza się za mną chmura że hoho. Wkurza mnie to. Mam przejechane 148000km silnik ahf z wirusem od Mastersa (z 110 na 148)gwiżdzącą turbinę, i zauważyłem że silnik na wolnych obrotach pracuje nierówno a mianowicie lekko potrząsa karoserią.(nie miałem tego wcześniej). Jak sądzicie czy te problemy można jakoś powiązać z tym dymieniem. Jak je usunąć. Noszę się z zamiarem wymianki na większą turbinkę 130 i culera . Czy to coś pomoże. A może szukać przyczyny gdzie indziej. Co proponujecie. A jakieś 5 miechów temu byłem na VAGU u Mastersa w Katowicach nie stwierdził żadnych większych problemów.
----- Złota L&K by MASTERS ---
__uuufffff cóż to była za maszyna____
ja mialem tak jak wtrysk sie ,,przytkał'' . Generalnie nie batuje skody . Ale zatkało sie po syfskim paliwie. Jednak jak ja przegonilem skoda to kolo domu juz sie odetkal wtrysk i nie trzslo budą. Poza tym zatkany wtrysk potwierdzil mechanik chwile wcześniej.
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
20omega, wtrysk , lub pompa wyryskowa na ciepłym ci się tak dzieje czy nie ma różnicy?
Jak na gorącym to polej pompę zimną wodą jeśli od niej te dolegliwości to powinno chwilowo być oki po tym zabiegu
Komentarz