kozi1987, te pierwsze OZ topornie wyglądają troche na O2 , ale drugie są bardzo ładne
Kopcenie,gwizd turbiny,nierówna praca silnika na wolnych????
Zwiń
X
-
Kopcenie,gwizd turbiny,nierówna praca silnika na wolnych????
Hm. Wybaczcie ale nie wyciągnąłem żadnego wniosku czytając posty w tym temacie. Spytam wprost. Jak depnę mocniej wytwarza się za mną chmura że hoho. Wkurza mnie to. Mam przejechane 148000km silnik ahf z wirusem od Mastersa (z 110 na 148)gwiżdzącą turbinę, i zauważyłem że silnik na wolnych obrotach pracuje nierówno a mianowicie lekko potrząsa karoserią.(nie miałem tego wcześniej). Jak sądzicie czy te problemy można jakoś powiązać z tym dymieniem. Jak je usunąć. Noszę się z zamiarem wymianki na większą turbinkę 130 i culera . Czy to coś pomoże. A może szukać przyczyny gdzie indziej. Co proponujecie. A jakieś 5 miechów temu byłem na VAGU u Mastersa w Katowicach nie stwierdził żadnych większych problemów.----- Złota L&K by MASTERS ---
__uuufffff cóż to była za maszyna____
-
-
ja mialem tak jak wtrysk sie ,,przytkał'' . Generalnie nie batuje skody . Ale zatkało sie po syfskim paliwie. Jednak jak ja przegonilem skoda to kolo domu juz sie odetkal wtrysk i nie trzslo budą. Poza tym zatkany wtrysk potwierdzil mechanik chwile wcześniej.nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
Komentarz