Witam
Piszę to już kolejny raz na forum :wink: U mnie było tak samo na zimnym palil jak nowy, ale jak tylko sie nagrzał trzeba było długo kręcić. Było mówione podobnie pompa, zmiana dawki itp. Okazało się, że winą było za słabe ładowanie, ako było nie doładowane. Po usunięciu usterki i naładowaniu akumuolatora pali jak złoto - zimny i ciepły
Pozdrawiam
PS. Silnik to 1.9 TDi 110KM
Piszę to już kolejny raz na forum :wink: U mnie było tak samo na zimnym palil jak nowy, ale jak tylko sie nagrzał trzeba było długo kręcić. Było mówione podobnie pompa, zmiana dawki itp. Okazało się, że winą było za słabe ładowanie, ako było nie doładowane. Po usunięciu usterki i naładowaniu akumuolatora pali jak złoto - zimny i ciepły
Pozdrawiam
PS. Silnik to 1.9 TDi 110KM
a koszt masakryczy :evil: Tylko że u mnie padło po 4 kkm na gazie i miałem z 3 z 4 zabrudzone :/ i notabene pękła mi membrana wina polskiego gazu :x tankowałem na Shell teraz jade na gazie BP i przejechane na gazie prawie 90kkm. Mało tego miałem filtry prawie że czarne po 4 kkm Nie polecam gazu Shella być może u mnie w mieście taki syf mają mam nauczke i wole nie ryzykować z gazem Shella
Komentarz