Dwie sprawki: wyjmowanie licznika i problemy z odpalaniem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ged
    Ambiente
    • 2009
    • 144

    Dwie sprawki: wyjmowanie licznika i problemy z odpalaniem

    Zamieszczone przez pl0tr
    Pozdrowienia dla czarnej O2 dzis o 16 na hynka

    ps. Za wczesnie zmieniles na srodkowy pas. Najlepiej leciec lewym az do kwiatowej
    To mogłem być ja. Pozdro...
  • maysee
    Ambiente
    • 2007
    • 146
    • Superb I (3U4)

    #2
    Dwie sprawki: wyjmowanie licznika i problemy z odpalaniem

    Witam. Sluchajcie, mam dwie szybkie sprawki:

    1) Na co powinienem zwrocic uwage wyciagajac liczniki do naprawy (choroba opadajacych wskazowek). Czy moge cos uszkodzic przy demontazu? Czy jest to raczej banalna procedura?(Octa1 GLX 1.9Tdi 2000r)

    2) Codziennie rano auto zawsze pali dopiero za drugim razem. Tym bardziej jest to dziwne, ze potem przez caly dzien pali juz za pierwszym (nawet po kilku godzinach kiedy odpalam go zeby wrocic z pracy). niby to w niczym nie przeszkadza ale jakie dziwne...

    Pozdrawiam

    Komentarz

    • koja86
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 3178

      #3
      maysee, procedura jest prosta ale pierwsza sprawa przy ramce troszkę się nagimnastykujesz tzn. musisz dół mocno ugnatać do dołu aby zeskoczył z uchwytów . Następna sprawa sam licznik delikatnie wyciągaj z siedzeń i wkładaj bo te uchwyty lubią się łamać . Co do zapalania to sprawdź świece żarowe.
      Takie zwykłe Ambiente

      Komentarz

      • maysee
        Ambiente
        • 2007
        • 146
        • Superb I (3U4)

        #4
        Zamieszczone przez koja86
        maysee, procedura jest prosta ale pierwsza sprawa przy ramce troszkę się nagimnastykujesz tzn. musisz dół mocno ugnatać do dołu aby zeskoczył z uchwytów . Następna sprawa sam licznik delikatnie wyciągaj z siedzeń i wkładaj bo te uchwyty lubią się łamać . Co do zapalania to sprawdź świece żarowe.
        Dzieki Koja, dla pewnosci zadam dodatkowe pytanie. Czy mowimy o tym samym, chodzi mi o wyjecie wszystkich wskaznikow na raz - calej skrzynki. Odkrecam dwa wkrety i potem mocuje sie z zaczepami, tak?

        Komentarz

        • koja86
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 3178

          #5
          Wkręty są cztery dwa które czymają ramkę i tu potem jest ciężko ją ściągnąć. następnie wskaźniki u góry są mocowane dwoma wkrętami na dole są wciśnięte w taki niby zawias zaczep i chodzi o delikatne wyciągnięcie tego z tych zaczepów
          Takie zwykłe Ambiente

          Komentarz

          • bogusg
            Rider
            • 2007
            • 355

            #6
            Tu masz link do demontazu liczników http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=1212
            Teraz xenony by krzynol

            Komentarz

            • maysee
              Ambiente
              • 2007
              • 146
              • Superb I (3U4)

              #7
              Pieknie dziekuje za podpowiedzi.

              Komentarz

              • bogusg
                Rider
                • 2007
                • 355

                #8
                jeśli pomogłem proszę naciśnij klawisz " pomógł"
                Teraz xenony by krzynol

                Komentarz

                • koja86
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 3178

                  #9
                  bogusg, czy nie lepiej pomagać bezinteresownie? Odpowiedz sobie sam na to pytanie .
                  Takie zwykłe Ambiente

                  Komentarz

                  • Bazyli76
                    Rider
                    • 2006
                    • 487

                    #10
                    maysee, nie wiem czy już sobie poradziłeś czy nie, ale ja mam taki "patent" na ściąganie tej ramki od zegarów:
                    Najpierw opuszczam kiere na dół, potem naciskam dolną krawędź ramki w dół, aż wyskoczy z zaczepów i dopiero na końcu odkręcam śrubki i wyciągam całą ramkę.
                    Ja miałem zawsze problem z tymi zaczepami na dole zegarów jak odkręciłem wpierw śrubki.

                    pozdro

                    Komentarz

                    • koja86
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 3178

                      #11
                      Bazyli76, po kilku razach jak to ściągasz to już nie ma problemu Problem jest tylko jeśli to jeszcze nigdy nie było ściągane
                      Takie zwykłe Ambiente

                      Komentarz

                      • maysee
                        Ambiente
                        • 2007
                        • 146
                        • Superb I (3U4)

                        #12
                        Bazyli, dzieki za cenna rade. Odkrecac zegary bede w piatek. jeszcze raz dzieki, mam nadzieje, ze pojdzie gladko.

                        Komentarz

                        • Martin-1975
                          Ambiente
                          • 2007
                          • 189

                          #13
                          Zamieszczone przez maysee
                          2) Codziennie rano auto zawsze pali dopiero za drugim razem. Tym bardziej jest to dziwne, ze potem przez caly dzien pali juz za pierwszym (nawet po kilku godzinach kiedy odpalam go zeby wrocic z pracy). niby to w niczym nie przeszkadza ale jakie dziwne...
                          czy to nie jest już temat przerabiany pod tytułem "padła mi pompa paliwa?" czy cóś ...?

                          Komentarz

                          Pracuję...