Kłopoty z zapalaniem skody octavi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kapi
    L&K
    • 2009
    • 1174
    • Fabia combi

    Kłopoty z zapalaniem skody octavi

    Zamieszczone przez WIELKIBONGO napisal do konta ADMINISTRACJA
    Witam Szanowną Administrację :lol:

    Mam pytanie odnośnie listy zapisów-czy jeżeli znajdzie się jeszcze jeden "miłośnik" i użytkownik Szkodników-nie ukrywam,że zwerbowany przeze mnie,to będzie mógł się jeszcze dopisać do listy????
    Bo z tego co wiem to jest już zamknięta.
    OII sprzedana


    Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z
  • zawiedziony
    Classic
    • 2007
    • 11

    #2
    Kłopoty z zapalaniem skody octavi

    Witam
    Mam mały problem z moją skodą. Na zimnym silniku samochód pali prawidłowo.Na rozgrzanym silniku trzeba długo kręcić rozrusznikiem żeby zapalił. Jaka może być tego przyczyna?

    Komentarz

    • koja86
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 3178

      #3
      zawiedziony, było coś takiego na forum poszukaj ale przyczyną jest pompa wtryskowa jeśli masz przebieg ponad 150kkm
      Takie zwykłe Ambiente

      Komentarz

      • zawiedziony
        Classic
        • 2007
        • 11

        #4
        Szukałem i coś tam znalazłem, ale były to zbyt ogólne informacje. Z tego co znalazłem większość przyczyn wykluczyłem. Ale dzięki bardzo

        Komentarz

        • m.p
          Classic
          • 2007
          • 31

          #5
          Mam to samo też pytałem o to na forum.Jak się okazuje jest to w większości tdi 1.9,trzeba w programie zwiększyć dawkę paliwa"mapa rozruchu",koszt nawet do 700pln .Poszukaj na forum rozruch na ciepło jest tego dużo .Dotyczy to aut które mają przejechane ponad 150tyś.

          Komentarz

          • zawiedziony
            Classic
            • 2007
            • 11

            #6
            Ja byłem w serwisie na komputerze. Nie stwierdzono żadnych usterek w układzie paliwowym. Dzięki

            Komentarz

            • m.p
              Classic
              • 2007
              • 31

              #7
              Komputer nie pokaże usterki,serwis wymienia całą pompę na nową i się nie bawi w przestawianie w komputerze"mapy rozruchu"to podobno jedyne wyjście ,żeby nie wymieniać
              pompy,po przebiegu 150tyś wyciera się tłokorozdzielacz(chyba to tak się nazywa).
              Bardzo dobrze opisuje te problem na forum Masters

              Komentarz

              • djczas
                RS
                • 2005
                • 9612

                #8
                zawiedziony, tu zazwyczaj chodzi o zły kąt wtrysku i tego komputer nie wskaże

                Komentarz

                • Bryku104
                  Classic
                  • 2007
                  • 17

                  #9
                  zawiedziony, może najpierw sprawdź akumulator. Mi też auto paliło bardzo ciężko na ciepło, po włożeniu nowej baterii problem znikł zupełnie. Przebieg 233 tys.
                  Bryku104

                  Komentarz

                  • Tomex
                    Classic
                    • 2007
                    • 37

                    #10
                    Mówicie po 150 tyś. km ? O kurde, ja mam 148 Póki co na ciepło pali wzorowo (na szczęście)
                    Octavia Combi 2003 r. Ambiente 1.9 TDI 110 KM

                    Komentarz

                    • Nazir
                      Ambiente
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 107

                      #11
                      Dzięki Bogu ja mam 278 000 Pali jak narazie OK
                      Czyszczenie Tapicerki Samochodowej itp... Konkurencyjne ceny. Nowy sprzęt KARCHER

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=47439

                      Komentarz

                      • marekzu
                        L&K
                        • 2007
                        • 1412
                        • Superb II combi (3V5)

                        #12
                        bo w PD tego problemu raczej nie ma :szeroki_usmiech

                        [ Dodano: Czw 15 Lis, 07 00:12 ]
                        zawiedziony, co ty masz za silnik - 101KM - to pompowtrysk z fabii chyba jest

                        Komentarz

                        • radekb
                          Ambiente
                          • 2007
                          • 134

                          #13
                          Witam. Miałem kolego dokładnie taki sam efekt jak ty. Na zimno odpalał bez żadnego problemu. Natomiast na ciepło musiałem kręcić. Pierwszą rzeczą była wymiana alternatora bo już mu się należało. Problemu to niestety nie rozwiązało. Akumulator początkowy wykluczyłem bo elektryk stwierdził, że napięcia trzyma prawidłowo. Nie mogąc znaleźć przyczyny podłączyliśmy nowy akumulator kumpla i okazało się, że Octa zaczęła odpalać bez żadnego problemu. Jeśli masz możliwość podłącz kable z akumulatora od innego samochodu i spróbuj odpalić na ciepły silniku.

                          Pozdrawiam
                          Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
                          Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)

                          Komentarz

                          • Fery
                            Ambiente
                            • 2006
                            • 236

                            #14
                            Mam ten sam problem z ciepłym, przebieg tylko 75tkm,
                            dlaczego zwiększenie dawki paliwa kosztuje aż 700zł!!!!!!!!??

                            [ Dodano: Sob 17 Lis, 07 16:43 ]
                            z tym akumulatorem to chyba na odwrót było, zimny słabo palił a ciepły lepiej, przecież po rozgrzaniu silnika bateria będzie mocniejsza a póżniej jak ostygnie to klapnie.

                            Komentarz

                            • marekzu
                              L&K
                              • 2007
                              • 1412
                              • Superb II combi (3V5)

                              #15
                              a zastanawialiscie sie nad stanem rozrusznika??

                              Komentarz

                              Pracuję...