TurboZagadka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Rnest
    Drive
    • 2005
    • 68

    TurboZagadka

    We wcześniejszym wątku o tuningu ALH...
    neck99 napisał/a:
    Reasumując ..

    WERSJA ECO - sam soft
    WERSJA FUN - ASV + soft
    Przychodzi mi na myśl wersja MaxEco czyli sama zmiana wtrysków (ewentualnie końcówek), pytanie tylko czy konieczna jest od razu zmiana softu?

    Przyjmując, że silnik ma tylko 55kkm przebiegu, to może mieć ok 100KM w serii... wtryski ponoć podnoszą moc o max. 10KM, więc samą zmianą wtrysków zbliżyłbym osiągi do seryjnej 110 (do tego zmierzam), a ponadto jednostka ALH byłaby mechanicznie taka sama, jak ASV (pomijając sprzęgło)... dobrze kombinuję, czy też od początku jest tu błąd w podejściu (lepiej kompleksowo)? Może lepiej zmienić soft i poczekać, aż wtryski seryjne będą miały znaczny przebieg i wtedy zmienić je na ASV?

    Pytam, bo ubezpieczalnia w najbliższych dniach uszczupli mój budżet o ponad 2 koła (OC+AC) i tuning kompleksowy musiałby poczekać do lata.
    wtryski dadzą Ci dokładnie jak piszesz - okolice 110-115ps.
    Radziłbym jednak program wrzucić i też będzie eco. Sprzedaj obecne wtryski, ja pchnę Ci moje za 450 zł i program u Rogala za ok 800 zł jak się grzecznie podepniesz do A4 klubu :diabelski_usmiech
    --
    sen supermarketu: szanowni klienci, jestescie jeb...
  • scooby
    Drive
    • 2004
    • 62

    #2
    TurboZagadka

    Czołem
    mam objawy klasycznej zapaści turbiny w asv;

    3-3.5k obrotów, przy zimnym silniku = turbo off; po restarcie bangla normalnie;

    po przekopaniu się przez forum oddałem zrezygnowany i podłamany (wizją renowacji turbo) auto do serwisu;
    panowie zrobili diagnozę, posprawdzali wszystkie n75 i inne, podpięli do vaga;

    efekt taki, że 180,- poszło się paść, bo nic nie znaleźli ...
    wszystkie odczyty są ok, ciśnienie doładowania nawet czasami za duże;

    a bydle się wyłącza; ponadto mam dziwne uczucie, że nawet jak działa to auto się zrobiło mułowate

    WTF ?

    p.s. bryka ma 108kkm przejechane - jeśli to ma jakieś znaczenie & po każdej jeździe staram się 'chłodzić' turbinę
    scooby@rider@110 kopyt asv
    helixy przede mną, jbl za mną, banan w lusterku :]

    Komentarz

    • djczas
      RS
      • 2005
      • 9612

      #3
      scooby, mnie to wygląda na przeładowywanie ale powiem tak podjedź na spota zobaczymy my co sie z autem dziej najbliższy w czeladzi będzie może ali lub maicroft oni sie przejadą i zobaczą co sie dzieje spot jest 22 listopada

      Komentarz

      • scooby
        Drive
        • 2004
        • 62

        #4
        przykro mi, ale na spota nie dam rady
        scooby@rider@110 kopyt asv
        helixy przede mną, jbl za mną, banan w lusterku :]

        Komentarz

        • djczas
          RS
          • 2005
          • 9612

          #5
          hmm jakoś ci pomożemy tak czy siak najlepiej umów sie z Aligatorem lub Krzychem

          Komentarz

          • Purchawa
            Admin
            S_OCP Member
            • 2004
            • 8007

            #6
            Jak jest notlauf, to powinien byc blad w kompie.
            Wiec serwis skasowal Cie, ale nie wiem za co. :?
            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

            STOP ECO-TERRORISM!

            Komentarz

            • Bouli
              Rider
              S_OCP Member
              • 2006
              • 739

              #7
              Zamieszczone przez Purchawa
              Wiec serwis skasowal Cie, ale nie wiem za co.
              pewnie za skan VAGiem...
              jak padł mi czujnik stopu to zapłaciłem w ASO (debil ze mnie, że tam sie zwróciłem) 150PLN, w tym chyba około 110PLN za diagnozę VAGiem :?
              Bouli
              Była: Czarna perła 1.6BFQ Ice
              Perfect service by DobryGrześWawa :kciukgora
              Jest: Opel Vectra Estate Sportline 1.9 CDTI Zdrowa seria :twisted: (miało być 150KM/320Nm a jest 164.9KM/362.3Nm)

              Komentarz

              • koja86
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 3178

                #8
                scooby, musiałbyś pojeździć tak aby wpadł w tryb awaryjny i na trybie awaryjnym zajechać do serwisu lub do kogoś kto ma vaga nie wyłanczać auta i sprawdzić co jest pewnie notlauf , przyczyną zapiekające się kierowniczki turbinki lub bardzo modne w ASV są padające mieszki .Czyli zatnie się i nagle puści i idzie takie ciśnienie ,że auto wpada w tryb awaryjny lepiej to sprawdź bo może być tak ,że kiedyś nie zdąży wpaść w tryb awaryjny i wówczas wysra się turbinka.
                Takie zwykłe Ambiente

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  Zamieszczone przez scooby
                  3-3.5k obrotów, przy zimnym silniku = turbo off; po restarcie bangla normalnie;
                  Czyli rozumie, ze pojawilo sie to teraz i dzieje sie tylko przez jakis czas po zapaleniu auta, ktore np stalo kilka godzin, potem jak sie juz silnik i wszystko zagrzeje to jest normalnie??

                  Moze byc tak, ze wilgotny N75 nie dziala, a potem jak sie troche osuszy od temperatury pod maska to juz wszystko jest OK.

                  Bywaly takie przypadki na forum.
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  Pracuję...