[O2] mokry korek oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kjedi
    Rider
    S_OCP Member
    • 2008
    • 282

    [O2] mokry korek oleju

    Zamieszczone przez Jabar1975
    Ladnie zrobione

    Co do EGT to spotkalem sie z takim rozwiazaniem na forum subaru:

    "ja tam mam zalozone za kolektorem, wiec wiem ze pokazuje za malo - dlatego dodaje 150 stopni i jest ok"

    autora nie pamietam ale inteligentna bestia :diabelski_usmiech
    ale ja mam przy samiutenkim wylocie z cylindra czyli musi byc za plytko wsadzona :idea:
  • stysiek
    Rider
    • 2007
    • 537

    #2
    [O2] mokry korek oleju

    Witam

    Dzisiaj zapaliła mi się kontrolka poziomu oleju, po podniesieniu maski zastanowiła mnie lekko wilgotna pokrywa silnika koło wlewu oleju.

    Okazało się że wkoło nakrętki jest olej (przepracowany).
    Czy to możliwe żeby olej wywaliło nakrętką??? (jest tam odpowietrznik)

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      raczej rozlało sie przy nalewaniu :idea:
      wygląda jak przepracowany bo złapał cały syf który tam był IMHO
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • -Piotr-
        L&K
        S_OCP Member
        • 2006
        • 1018
        • Octavia III (5E3)
        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

        #4
        stysiek, sprawdź stan uszczelki korka. W razie wątpliwości wymień.
        O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
        KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
        O III czarna liftback - reaktywacja

        Komentarz

        • yelielo
          Classic
          • 2009
          • 11

          #5
          stysiek co zrobiłeś z tym fantem? mam taki sam objaw.

          Komentarz

          • AdamB
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 8030
            • Octavia IV (NX3)
            • DKZA 2.0 TSI 190 KM

            #6
            stysiek, yelielo, tu uszczelka może być ok tylko korek jest niedokręcony. W OII 1.9TDI jest tak że jak przekręca się korek to na końcu jest opór i przeskakuje. Tak jakby się blokował. Notorycznie mechanicy lubią go nie dokręcić. :wink:
            Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

            Komentarz

            Pracuję...