Zaloguj się lub zarejestruj
Logowanie...
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Przypomnieć hasło lub nazwę użytkownika?
lub
Zarejestruj się
Zaloguj się za pomocą
Facebook
Szukaj tylko w tytułach
Szukaj tylko w Serwisowanie i eksploatacja
Szukaj
Zaawansowane wyszukiwanie
Forum
Octavia I (1U)
Octavia II (1Z)
Octavia III (5E)
Octavia IV
Blogi
Artykuły
Grupy
Dzisiejsze posty
Kalendarz
Strona główna
Forum
Octavia I / Octavia Tour (1U)
Serwisowanie i eksploatacja
Forum ponownie uruchomione. Tymczasowo nie działa wyszukiwarka w czasie odbudowy.
[O2] mokry korek oleju
Zwiń
X
Zwiń
Posty
Ostatnia aktywność
Zdjęcia
Szukaj
Strona
z
1
Filtr
Czas
Wszystko
Dzisiaj
Ostatni tydzień
Ostatni miesiąc
Pokaż
Wszystko
Tylko dyskusje
Tylko zdjęcia
Tylko wideo
Tylko linki
Tylko ankiety
Tylko zdarzenia
Aktywne filtry:
Wyczyść wszystko
new posts
Poprzednia
template
Następny
kjedi
Rider
S_OCP Member
Dołączył:
2008
Posty:
282
Udostępnij
Tweetnij
#1
[O2] mokry korek oleju
16.11.2007, 21:54
Zamieszczone przez
Jabar1975
Ladnie zrobione
Co do EGT to spotkalem sie z takim rozwiazaniem na forum subaru:
"
ja tam mam zalozone za kolektorem, wiec wiem ze pokazuje za malo - dlatego dodaje 150 stopni i jest ok
"
autora nie pamietam ale inteligentna bestia :diabelski_usmiech
ale ja mam przy samiutenkim wylocie z cylindra czyli musi byc za plytko wsadzona :idea:
stysiek
Rider
Dołączył:
2007
Posty:
537
Udostępnij
Tweetnij
#2
16.11.2007, 21:54
[O2] mokry korek oleju
Witam
Dzisiaj zapaliła mi się kontrolka poziomu oleju, po podniesieniu maski zastanowiła mnie lekko wilgotna pokrywa silnika koło wlewu oleju.
Okazało się że wkoło nakrętki jest olej (przepracowany).
Czy to możliwe żeby olej wywaliło nakrętką??? (jest tam odpowietrznik)
Komentarz
Wyślij
Anuluj
szkoda
RS
S_OCP Member
Dołączył:
2005
Posty:
22543
Udostępnij
Tweetnij
#3
17.11.2007, 02:36
raczej rozlało sie przy nalewaniu :idea:
wygląda jak przepracowany bo złapał cały syf który tam był IMHO
saport techniczny baj
DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
Wyślij
Anuluj
-Piotr-
L&K
S_OCP Member
Dołączył:
2006
Posty:
1018
Auto:
Octavia III (5E3)
Octavia III:
CHPA 1.4 TSI 140 KM
Udostępnij
Tweetnij
#4
17.11.2007, 08:19
stysiek
, sprawdź stan uszczelki korka. W razie wątpliwości wymień.
O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
O III czarna liftback - reaktywacja
Komentarz
Wyślij
Anuluj
yelielo
Classic
Dołączył:
2009
Posty:
11
Udostępnij
Tweetnij
#5
01.12.2009, 21:37
stysiek co zrobiłeś z tym fantem? mam taki sam objaw.
Komentarz
Wyślij
Anuluj
AdamB
RS
S_OCP Member
Dołączył:
2007
Posty:
8030
Auto:
Octavia IV (NX3)
Octavia III:
DKZA 2.0 TSI 190 KM
Udostępnij
Tweetnij
#6
01.12.2009, 21:49
stysiek
,
yelielo
, tu uszczelka może być ok tylko korek jest niedokręcony. W OII 1.9TDI jest tak że jak przekręca się korek to na końcu jest opór i przeskakuje. Tak jakby się blokował. Notorycznie mechanicy lubią go nie dokręcić. :wink:
Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
Wyślij
Anuluj
Poprzednia
template
Następny
Pracuję...
Tak
Nie
OK
OK
Anuluj
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎
☕
Komentarz