A mi odpada zmiana bo jeżdżę na uniwersalnych.
Jako że studiuje to, co studiuje to wiem, że jak już ktoś chce zmieniać pony to powinien z 4 kompletami jeździć (i to nie żart) o czym sam mogłem się nie raz przekonać. Bo typowe letnie mają problem z deszczem a typowe zimowe tylko na śnieg się nadają (więc Letnie na suchą, letnie na mokrą, zimowe na śnieg/mokrą i zimowe na suchą wychodzą 4 komplety jeśli chcecie zawsze mieć odpowiednią przyczepność) a uniwersalne dają każdych warunkach w miarę dobrą przyczepność.
Do tego dochodzi jeszcze problem z trzymaniem zimówek (temperatura otoczenia nie powinna przekraczać 5-7 stopni! - o czym niewiele producentów informuje) a nie przechowywane odpowiednio niszczą się prawie tak samo jak byście na nich jeździli.
Jako że studiuje to, co studiuje to wiem, że jak już ktoś chce zmieniać pony to powinien z 4 kompletami jeździć (i to nie żart) o czym sam mogłem się nie raz przekonać. Bo typowe letnie mają problem z deszczem a typowe zimowe tylko na śnieg się nadają (więc Letnie na suchą, letnie na mokrą, zimowe na śnieg/mokrą i zimowe na suchą wychodzą 4 komplety jeśli chcecie zawsze mieć odpowiednią przyczepność) a uniwersalne dają każdych warunkach w miarę dobrą przyczepność.
Do tego dochodzi jeszcze problem z trzymaniem zimówek (temperatura otoczenia nie powinna przekraczać 5-7 stopni! - o czym niewiele producentów informuje) a nie przechowywane odpowiednio niszczą się prawie tak samo jak byście na nich jeździli.
Komentarz