Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dlugie...swiatla?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Dlugie...swiatla?

    Zamieszczone przez mario_op
    Myślisz że może to być kwestia płynu hamulcowego? Mój ma już 2 lata a wcześniej jakoś nie zauważyłem podobnego efektu. Niedługo wymienię płyn i ciekawe co będzie.
    Hm...nigdy sie nad tym nie zastanawialem ,ale u mnie bylo to po jakims roku i ze 2 miesiacach, wiec to chyba nie plyn. A z tym pedalem twardniejacym to mam tak nawet na postoju ,jak go szybko lekko bede wciskal to urosnie wysko i z twardnieje :roll:
    RS BLUE

  • #2
    Dlugie...swiatla?

    Wracajac z weekendowego wypadu ,zauwazylem ze jak wlacze dlugie swiatla na stale to swieca daleko,ale jak wlacze dlugie przytrzymujac raczkie do siebie to swiatla sie rozchodza bardziej na boki(czy swieca tak samo daleko nie sprawdzilem). Dlaczego tak jest ? myslalem ze swieci to tak samo ? :roll:
    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

    Komentarz


    • #3
      Jak wlaczysz, to zapala sie tylko wlokno od dlugich w zarowce H4, a jak przytrzymasz to pala sie dwa wlokna, od dlugich i od mijania, wiec teoretycznie powinno byc wiecej swiatla.
      Pozdrawiam
      Radek

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Radkow
        Jak wlaczysz, to zapala sie tylko wlokno od dlugich w zarowce H4, a jak przytrzymasz to pala sie dwa wlokna, od dlugich i od mijania, wiec teoretycznie powinno byc wiecej swiatla.
        dokładnie tak :idea: jak trzymasz to zapalasz długie dodatkowo, RAZEM ze światłami mijania, a jak włączysz przełącznik w pozycję "długie" to przekaźnik wyłącza mijania i stąd mniej światła po bokach i przed samym samochodem :idea:
        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
        http://www.disi-tune.pl
        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
        Był WRX
        Była Octa

        Komentarz


        • #5
          a da się zmienić to tak żeby przywłączaniu długich na stałe nie gasły krótkie?
          Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
          teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
          czarna AR 156 1.8 T.Spark

          Komentarz


          • #6
            W niektorych autach tak jest, ze swieca dwa naraz. Skoda ma dwie zarowki wiec nie powinno byc problemu. Trzeba by bylo przerobic instalacje troche.
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Martinez
              a da się zmienić to tak żeby przywłączaniu długich na stałe nie gasły krótkie?
              Qrde, a Ty malo ze halogenami walisz ludziom po oczach to jeszcze dlugimi masz zamiar ? :roll:




              :lol: :wink:
              "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
              Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

              STOP ECO-TERRORISM!

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Maicroft
                W niektorych autach tak jest, ze swieca dwa naraz. Skoda ma dwie zarowki wiec nie powinno byc problemu. Trzeba by bylo przerobic instalacje troche.

                Ja w mojej Octavi mam jedna zarowke H4
                Pozdrawiam
                Radek

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez MisiekWAW
                  dokładnie tak :idea: jak trzymasz to zapalasz długie dodatkowo, RAZEM ze światłami mijania, a jak włączysz przełącznik w pozycję "długie" to przekaźnik wyłącza mijania i stąd mniej światła po bokach i przed samym samochodem :idea:
                  No wlasnie , to by wyjasnialo dlaczego podczas mgly na dlugich widac gorzej niz na krotkich :? wolal bym zeby razem swiecily :roll:
                  Ps. byles juz zrobic zeby ci przy dlugich xenony nie gasly ?
                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                  Komentarz


                  • #10
                    nie uwazacie ze gdyby przy wlaczaniu dlugich na stale swiacily sie caly czas dwa wlokna to powodowaloby to zbyt wysoka temperature i powodowalo by padanie zarowek ew co gorsze przegrzewanie sie odblysnikow reflektorow :idea: :?:
                    A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Samiec
                      No wlasnie , to by wyjasnialo dlaczego podczas mgly na dlugich widac gorzej niz na krotkich :? wolal bym zeby razem swiecily :roll:
                      mgła to akurat dośc specyficzne warunki pogodowe i nawet jak Ci mijania nie zgasną to na długich + mijania będzie gorzej niż na samych mijania :roll:

                      Zamieszczone przez Samiec
                      Ps. byles juz zrobic zeby ci przy dlugich xenony nie gasly ?
                      nie miałem kiedy :cry:
                      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                      http://www.disi-tune.pl
                      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                      Był WRX
                      Była Octa

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Mach
                        nie uwazacie ze gdyby przy wlaczaniu dlugich na stale swiacily sie caly czas dwa wlokna to powodowaloby to zbyt wysoka temperature i powodowalo by padanie zarowek ew co gorsze przegrzewanie sie odblysnikow reflektorow :idea: :?:
                        Dokladnie.

                        Lepiej nie ryzykowac takiej zabawy.
                        TDI 205PS

                        Komentarz


                        • #13
                          co gorsze przegrzewanie sie odblysnikow reflektorow
                          to samo dzieje się przy mocniejszych żarówkach typu zenon i GT !!! Ale awaria następuje w dłuższym okresie czsu jakieś 2-3 lata jest to już zauważalne
                          ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
                          www.wasilewski-foto.pl
                          KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez wasyl
                            to samo dzieje się przy mocniejszych żarówkach typu zenon i GT !!! Ale awaria następuje w dłuższym okresie czsu jakieś 2-3 lata jest to już zauważalne
                            Przy zarowkach typu zenon jest takie niebezpieczenstwo natomiast GT Philipsa mysle, ze nie sadze.
                            TDI 205PS

                            Komentarz


                            • #15
                              dla mnie wkladanie zarowek "typu 1000W" :wink: to zwykle buractwo i totalny brak szacunku dla innych na drodze... zazwyczaj jeszcze takie swiatla sa zle ustawione i to cholernie oslepia (nie tylko z naprzeciwka ale i z tylu)

                              Jak reflektory slabo swieca to naleze poszkukac przyczyny a nie dowalac mega hiper zenon +100% zarowki (zazwyczaj wystarczy zwrocic uwage na czyskosc luster, napiecie na kostce, poprawne ustawienie czy poprawne wlozenie zarowki) :twisted:
                              A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                              Komentarz


                              • #16
                                To ja przy okazji zarowek zadam lamerskie pytanie :szeroki_usmiech
                                Czy zwykla zarowka z czasem uzytkowania zaczyna swiecic slabiej? :roll:
                                Ja swoich jeszcze nie zmienialem od nowosci auta k a przebieg juz 80kkm ,a jezdze caly czas na swiatlach (napewno 74kkm na wlaczonych przelecialem)
                                TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                Komentarz


                                • #17
                                  Ja miałem założone 100W Mega Hiper PHILIPS, i dupa podtopiły mi się klosze. Do dupy... :evil:
                                  Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                                  teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                                  czarna AR 156 1.8 T.Spark

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Myślę, że może tak być bo drucik który jest w środku emituje światło na zasadzie żarzenia więc z czasem napewno zmienia właściwości.
                                    COMBI ELEGANCE'03 ASV

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez Martinez
                                      Ja miałem założone 100W Mega Hiper PHILIPS, i dupa podtopiły mi się klosze. Do dupy... :evil:
                                      100W sa za cieple do naszych kloszy. :x
                                      TDI 205PS

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez Samiec
                                        To ja przy okazji zarowek zadam lamerskie pytanie :szeroki_usmiech
                                        Czy zwykla zarowka z czasem uzytkowania zaczyna swiecic slabiej? :roll:
                                        Ja swoich jeszcze nie zmienialem od nowosci auta k a przebieg juz 80kkm ,a jezdze caly czas na swiatlach (napewno 74kkm na wlaczonych przelecialem)
                                        tak.. z uplywem czasu pracy traci 'moc'..

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez Martinez
                                          Ja miałem założone 100W Mega Hiper PHILIPS, i dupa podtopiły mi się klosze. Do dupy... :evil:
                                          hmmm.. to wspolczuje Ci ze musiales sie przekonac o tym na wlasnej skorze :cry:
                                          A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez Samiec
                                            To ja przy okazji zarowek zadam lamerskie pytanie :szeroki_usmiech
                                            Czy zwykla zarowka z czasem uzytkowania zaczyna swiecic slabiej? :roll:
                                            Ja swoich jeszcze nie zmienialem od nowosci auta k a przebieg juz 80kkm ,a jezdze caly czas na swiatlach (napewno 74kkm na wlaczonych przelecialem)
                                            Tak. jest to normalny efekt. spowodowane jest to wypalaniem się włókna. W żarówkach halogenowych tego nie widać, ponieważ bańka jest wypełniona gazem i włókno się mniej utlenia niż w przyoadku zwykłej żarówki.

                                            Odnośnie żarówek Philips blue vision. Miałem założone do fiata seicento. żarówki były o standardowej mocy i niestety po 2 letnim użytkowaniu najprawdopodobnie od nich okopciły mi się klosze.

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              A ja mam "okopcone" reflektory przed soczewkami. Przed H4 jest ok. Pewnie poprzedni walsciciel jezdzil na halogenach, albo moze mam zalozone za duze zarowki do halogenow :shock: Musze sprawdzic.
                                              Była O1 jest F2.

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez wasyl
                                                to samo dzieje się przy mocniejszych żarówkach typu zenon i GT !!! Ale awaria następuje w dłuższym okresie czsu jakieś 2-3 lata jest to już zauważalne
                                                Żarówki Philips GT150 mają moc standartową tj. 55/60W więc ciepło wydziealne przez te żarówki nie może być większe. Świecą lepiej bo większa jest efektywność więć teoretycznie mniej energii idzie w ciepło. Zresztą posadają homologację i kwarcowe szkło UV-block jest bezpieczne dla plastikowych części reflektorów.
                                                Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  w xenonach orginał nie h4 drogowe światła są emitowane przez h1 z tego co pamietam
                                                  i jak sie włącza długie to mijanie nie gasną.Żeby w h4 nie gasły można to zrobić w następujący sposób zamontować mostek przy wyłączniku świateł długich i światła drogowe zrobić na przekażnikach

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X