Zamieszczone przez mario_op
Dlugie...swiatla?
Zwiń
X
-
Dlugie...swiatla?
Wracajac z weekendowego wypadu ,zauwazylem ze jak wlacze dlugie swiatla na stale to swieca daleko,ale jak wlacze dlugie przytrzymujac raczkie do siebie to swiatla sie rozchodza bardziej na boki(czy swieca tak samo daleko nie sprawdzilem). Dlaczego tak jest ? myslalem ze swieci to tak samo ? :roll:
-
-
Zamieszczone przez RadkowJak wlaczysz, to zapala sie tylko wlokno od dlugich w zarowce H4, a jak przytrzymasz to pala sie dwa wlokna, od dlugich i od mijania, wiec teoretycznie powinno byc wiecej swiatla.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Martineza da się zmienić to tak żeby przywłączaniu długich na stałe nie gasły krótkie?
:lol: :wink:"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWdokładnie tak :idea: jak trzymasz to zapalasz długie dodatkowo, RAZEM ze światłami mijania, a jak włączysz przełącznik w pozycję "długie" to przekaźnik wyłącza mijania i stąd mniej światła po bokach i przed samym samochodem :idea:
Ps. byles juz zrobic zeby ci przy dlugich xenony nie gasly ?
Komentarz
-
-
nie uwazacie ze gdyby przy wlaczaniu dlugich na stale swiacily sie caly czas dwa wlokna to powodowaloby to zbyt wysoka temperature i powodowalo by padanie zarowek ew co gorsze przegrzewanie sie odblysnikow reflektorow :idea: :?:A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecNo wlasnie , to by wyjasnialo dlaczego podczas mgly na dlugich widac gorzej niz na krotkich :? wolal bym zeby razem swiecily :roll:
Zamieszczone przez SamiecPs. byles juz zrobic zeby ci przy dlugich xenony nie gasly ?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Machnie uwazacie ze gdyby przy wlaczaniu dlugich na stale swiacily sie caly czas dwa wlokna to powodowaloby to zbyt wysoka temperature i powodowalo by padanie zarowek ew co gorsze przegrzewanie sie odblysnikow reflektorow :idea: :?:
Lepiej nie ryzykowac takiej zabawy.TDI 205PS
Komentarz
-
-
dla mnie wkladanie zarowek "typu 1000W" :wink: to zwykle buractwo i totalny brak szacunku dla innych na drodze... zazwyczaj jeszcze takie swiatla sa zle ustawione i to cholernie oslepia (nie tylko z naprzeciwka ale i z tylu)
Jak reflektory slabo swieca to naleze poszkukac przyczyny a nie dowalac mega hiper zenon +100% zarowki (zazwyczaj wystarczy zwrocic uwage na czyskosc luster, napiecie na kostce, poprawne ustawienie czy poprawne wlozenie zarowki) :twisted:A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecTo ja przy okazji zarowek zadam lamerskie pytanie :szeroki_usmiech
Czy zwykla zarowka z czasem uzytkowania zaczyna swiecic slabiej? :roll:
Ja swoich jeszcze nie zmienialem od nowosci auta k a przebieg juz 80kkm ,a jezdze caly czas na swiatlach (napewno 74kkm na wlaczonych przelecialem)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecTo ja przy okazji zarowek zadam lamerskie pytanie :szeroki_usmiech
Czy zwykla zarowka z czasem uzytkowania zaczyna swiecic slabiej? :roll:
Ja swoich jeszcze nie zmienialem od nowosci auta k a przebieg juz 80kkm ,a jezdze caly czas na swiatlach (napewno 74kkm na wlaczonych przelecialem)
Odnośnie żarówek Philips blue vision. Miałem założone do fiata seicento. żarówki były o standardowej mocy i niestety po 2 letnim użytkowaniu najprawdopodobnie od nich okopciły mi się klosze.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wasylto samo dzieje się przy mocniejszych żarówkach typu zenon i GT !!! Ale awaria następuje w dłuższym okresie czsu jakieś 2-3 lata jest to już zauważalneByła: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
Komentarz