Instrukcja mowi, aby filtr paliwa wymieniac co 60kkm, filtr powietrza co 90kkm, filtr kabinowy co 15kkm, a filtr oleju przy kazdej zmianie oleju. Tyle instrukcja.
Zycie mowi, aby filtr kabinowy, powietrza zmieniac razem z filtrem oleju, czyli przy kazdej zmianie dla jednych to jest 15kkm, inni uwazaja ze trzeba oszczedzac i przy zmiennym systemie obslugi ludza sie, ze wymiana oliwy nastapi okolo 30kkm (praktyka mowi ze miedzy 20-25kkm). Jak jest sie na stalym okresie przegladowym co 15kkm, to te 3 filtry wymieniamy rowniez wtedy. Koszt nie jest az tak tragiczny, no chyba ze ktos oszczedza na wszystkim :|
Filtr paliwa w dieslu wystarczy co 30kkm lub zaleca sie przed kazda zima.
Zycie mowi, aby filtr kabinowy, powietrza zmieniac razem z filtrem oleju, czyli przy kazdej zmianie dla jednych to jest 15kkm, inni uwazaja ze trzeba oszczedzac i przy zmiennym systemie obslugi ludza sie, ze wymiana oliwy nastapi okolo 30kkm (praktyka mowi ze miedzy 20-25kkm). Jak jest sie na stalym okresie przegladowym co 15kkm, to te 3 filtry wymieniamy rowniez wtedy. Koszt nie jest az tak tragiczny, no chyba ze ktos oszczedza na wszystkim :|
Filtr paliwa w dieslu wystarczy co 30kkm lub zaleca sie przed kazda zima.
Komentarz