Dziwny "rezonans" - "buczenie" przy obro

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sebba75
    Ambiente
    • 2009
    • 225

    Dziwny "rezonans" - "buczenie" przy obro

    :shock: Zajebiaszczy :roll:
  • grzesio99
    Drive
    • 2007
    • 59

    #2
    Dziwny "rezonans" - "buczenie" przy obro

    Witam - kupiłem niedawno Octavie 1,6 z gazem - wszystko jest super ale jak jade to przy obrotach ok 2800 auto dostaje dziwnego rezonansu - buczy jakby.
    gdy obroty sie zwiększa to przestaje - dzieje sie to przy tych obrotach na każdym biegu.
    troszkę to denerwujące - zawłaszcza na V biegu jest to prędkość ok 100 km/h.
    Co zrobić??

    Proszę o jakieś rady

    Pozdrawiam
    Grzegorz
    Kolor: czerwień rajdowa
    Model: GLX
    Silnik: 1,6 AEE z LPG
    UPro520XL + A1500

    Komentarz

    • mroko
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 659
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Sprawdź czy tłumik nie jest dziurawy albo na łączeniu może jest nieszczelny.
      Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

      Komentarz

      • grzesio99
        Drive
        • 2007
        • 59

        #4
        Pomoże ktoś jeszcze - tłumik dopiero sprawdzę w sobotę - może jakas inna rada

        Pozdrawiam
        Kolor: czerwień rajdowa
        Model: GLX
        Silnik: 1,6 AEE z LPG
        UPro520XL + A1500

        Komentarz

        • dzony
          Ambiente
          • 2005
          • 111

          #5
          stawiam na łącznik elastyczny wydechu..znajomy wspawał sobie nieoryginalny (troszkę krótszy) i ma taki sam objaw.
          "urodzilem się z kierownicą w dłoni i ołowianą stopą" ;]

          176Km 343Nm
          hamulce 312mm przód i 256mm tył

          Komentarz

          • hubert78
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1576

            #6
            grzesio99, Sprawdź jak koldzy mówią układ wydechowy bo to jest najbardziej prawdopodobne :!: a jak to wyeliminujesz, to będziemy się dalej martwić . Przyczyn może być naprawdę dużo np. jakaś niedokręcona część metalowa która wpada w wibracje przy określonych obrotach. Ale tak jak wcześniej koledzy pisali na 90% to wydech , . Wjedź gdzieś na kanał , posadź kogoś za kółkiem i niech pogazuje jeśli nie wydech to otwórz maskę i tym samym sposobem na tzw "ucho" zlokalizujesz gdzie dzwoni
            Powodzenia

            Komentarz

            • grzesio99
              Drive
              • 2007
              • 59

              #7
              Sprawdziłem - na łączeniu była szczelina i czarne od spalin.
              Dokręciliśmy z tatą - pomogło ale nie do końca. Jest lepiej - musze to na spokojnie rozkręcić i zrobić jak należy.
              dzięki za podpowiedzi
              pozdraiwam
              Kolor: czerwień rajdowa
              Model: GLX
              Silnik: 1,6 AEE z LPG
              UPro520XL + A1500

              Komentarz

              • mroko
                Rider
                S_OCP Member
                • 2006
                • 659
                • Octavia II (1Z3)
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                #8
                To jak pomogliśmy to można kliknąć na pomógł.
                A co do uszczelnienia tłumika jest taka specjalna pasta bosala, niektórzy mówią na to cement do tłumików, możesz tym spróbować uszczelnić.
                Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

                Komentarz

                Pracuję...