to cos to akumulator podcisnienia plastikowa okragla banka
miejsce w ktore wkrecasz czujnik zobaczysz patrzac z boku od "szczytu silnika" od strony puszki filtra powietrza, (schylisz sie i wszystko jak na dloni dostep bardzo łatwy), patrzac na vacum pompe zamontowana na wałku rozrzadu
miejsce w ktore wkrecasz czujnik zobaczysz patrzac z boku od "szczytu silnika" od strony puszki filtra powietrza, (schylisz sie i wszystko jak na dloni dostep bardzo łatwy), patrzac na vacum pompe zamontowana na wałku rozrzadu
Otóż bardzo szybko sie nagrzewa, po kilku kilometrach osiaga temperature krytyczną, a wlaściwie osiagał bo gdy jechalem do domu po wczesniejszym przegrzaniu i odczekaniu godziny aż ostygnie do praktycznie 0, po dwoch kilometrach temp podchodzila znowu do stanu krytycznego i gdzy chcialem zjechac na bok i nacisnolem hamulec cos strzelilo, zazgrzytalo i silnik sie wylaczyl automatycznie...Po otwarciu maski cala komora byla schlapana plynem chlodniczym(poprostu rozprysk) i pytanie dotyczy tego czy odpowiedzialny jest za to waz z ukladu chlodzenia i czy on strzelil, czy moze blok jak juz mnie straszyli???
Na szczescie poszla tylko pompa wodna, a nie zawory
Komentarz