Oktavia II kontra Cee'd

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marmaz_501
    Classic
    • 2009
    • 8

    Oktavia II kontra Cee'd

    -Nie ma powodu, by zmieniać wagon. Można, podejść do motorniczego, a on
    już wie, co robić.

    -Ale przecież w drugim wagonie nie ma motorniczego...

    - No właśnie, on przestrzega przepisu. Nie ma go w drugim wagonie, bo nie
    może przejść, gdyż też musiałby skasować bilet.

    -To jak interweniować, jeśli jest się w drugim wagonie, w którym nie ma
    motorniczego?

    -Przejść do pierwszego i skasować bilet...

    -Skasować bilet?!
    Załamałem sie :shock: ad: co za debil..
  • 300sl
    Classic
    • 2007
    • 7

    #2
    Oktavia II kontra Cee'd

    Dzień dobry.
    Zastanawiam się nad kupnem samochodu i nie wiem co wybrać:
    Octavia II Ambiente 1,6MPI + Gaz, lub Kia Cee'd SW 1,6CRDI (90KM lub 115KM) Optimum.
    Chciałbym poznać Państwa opinie na temat tych samochodów.
    Dziękuję.

    Komentarz

    • rrysio
      Rider
      S_OCP Member
      • 2007
      • 493

      #3
      Zamieszczone przez 300sl
      Octavia II Ambiente 1,6MPI + Gaz, lub Kia Cee'd SW 1,6CRDI (90KM lub 115KM) Optimum.
      W cenie Cee'da z silnikiem diesla będziesz miał OII 1.9 TDI
      Fakt - nie będzie to Ambiente, tylko wersja Mint.

      Hint: nie patrz tylko na ceny katalogowe :wink:

      Komentarz

      • gebek
        L&K
        S_OCP Member
        • 2007
        • 1214

        #4
        300sl...ja tez myslalem o Ceed CRDI przed zakupem 1,9 TDI PD.
        W moim odczuciu porownujac te auta jedynym technicznym plusem Ceeda jest silnik diesla z zasilaniem common rail.
        Pracuje kulturalniej i ciszej,lecz mimo to wybralem Octavie.Ma ciekawsza stylistyke
        zewnetrzna i wewnetrzna oraz moim zdaniem lepsze wykonczenie.
        Wyposazenie i osiagi sa porownywalne.
        Pozostaje kwestia ceny i gwarancji.Obie na kozysc Ceeda.
        pozdrawiam
        Tato,tato...czy to auto jest chore?
        Nie synku...to diesel PD.

        Honda...the power of dreams.
        Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

        Komentarz

        • leszekmw
          RS
          • 2005
          • 5356

          #5
          widziałem parę dni temu ceeda kombii na kraśnickiej , tył mocno dziwny i w zasadzie z boku wygląda jak 407 kombi. ale o octavii też mówią że jest nijaka . dużo jeżdzisz rocznie 300sl :?: . ta gwarancje jest niezła ale jak się robi 15 tyś rocznie czy mniej to już ma to mniejsze znaczenie. musisz się dowiedzieć ile kosztuje rzeczywiście dany samochód . jak się jeżdzi ceedem :?: , wydaje mi się że go gdzieś tam zjechali trochę . ale cenę ma faktycznie niską . dzwoniłem w piątek do skody żagiel w lublinie po jakeć samochody z wyprzedaży dla znajomego i coś tam mają jeszcze w kombi , jak dobrze pamietam to ambiente z radiem i alarmem 73tyś. ale to chyba z 10tyś więcej od koreańca :?: :? . czy już sie przymierzałeś do tych samochodów , siedziałeś w środku w ceed ? z tego co widziałęm to na pewno ma mocno brzydkie zegary jak są podświetlone i podłokietnik to chyba tylko taki bajer a octavii naprawdę jest użyteczny. dowiedz się ile przeglądy w ceed, będziesz musiał jeżdzić do nich przez cały czas gwarancji, dowiedz się ile bedziesz musiał czekać na samochód , kiedyś mówili że pół roku.... . jak myślisz o zakupie teraz to może warto popatrzyć na te skody wyprzedażowe... ,jakbyś chciał to daj znać , mam w żaglu paru znajomych... . można sie jeszcze zakręcić za inną sprawą , z tego co sie orientuję skoda zrobiła duże rabaty dla pracowników , można sporo zyskać jak nie musisz kupować samochodu na firmę......
          O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
          GVI 1.4TSI
          LANCIA YPSILON 1.2 MPI
          tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

          Komentarz

          • shado
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 5315
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            300sl, nie kupuje się auta, które jest w produkcji krócej niż 2 lata. Też myślałem nad Cee'dem, ale nie zamierzam dać tylę kasy i irytować się, że ciągle coś nie działa. Na którymś forum jest podobno już wymienione ok 20 bugów znalezionych w tym aucie. Kolega kupił i mówił, że np. w czasie jazdy gaśnie mu nagle podświetlenie zegarów. Był już z tym w serwisie i poprawili tylko styki co podobno nic nie dało. Teraz mają mu wymieniać cały komputer. Ja mam też Fabię z początku produkcji i już więcej nie popełnię tego błędu.
            BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

            SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              W sprawie Ceed-a polecam odwiedzic forum Ceed-a Mozna dowiedziec sie wielu interesujacych rzeczy. Glowne problemy to jakos wykonania wnetrza, narzeka sie tez na jakosc powloki lakierniczej np na masce.
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • shado
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 5315
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                Pracuje ze mną kolega, który odpalał lakiernię do Cee'da. Podobno, że pierwsze karoserie to po prostu spalili, bo podali za duży prąd do galwanizacji. Zdarzało się też podobno często, że niektóre blachy nie miały wszystkich warstw lakieru, i dorabiali je po zakończeniu procesu co podobno już nie daje żadnego zabezpieczenia przeciwko korozji. On też potwierdził, że nie należy kupować nigdy auta z początku produkcji. Narzekają też ludzie w cee'dzie na skrzypiące plastiki w okolicach przedniej szyby. Naprawa serwisowa tej usterki ogranicza się do psiknięcia silikonem. Skoro nowe auto skrzypi to co będzie za 100kkm?
                BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                Komentarz

                • adamn
                  Drive
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 99

                  #9
                  Co do skrzypiących plastików to w dużej mierze przyczyniają sie nasze polskie drogi.
                  U mnie w O2 już sie odzywają chociaż ma tylko 3 lata i 50kkm. Fakt, że czasem poruszam się po kiepskich drogach z powodu remontu głównej drogi(korków).

                  Komentarz

                  • shado
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 5315
                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    adamn, w cee'dzie te plastiki słychać po 100km :szeroki_usmiech
                    BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                    SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                    Komentarz

                    • Misiekoctavia
                      Elegance
                      • 2005
                      • 891

                      #11
                      A ja mysle ze trzaby sie oba autami przejechac, podotykac :P dokladnie obejrzec wnetrza i wtedy wybrac to co bardziej odpowiada. Ale z tego co koledzy tu pisza to chyba bardziej oplaca sie kupic Skode. No i cos w tym jest, ze lepiej kupic auto, ktore juz jakis czas jest na rynku. Octavia jest juz troche czasu i pewnie za jakis czas beda robic lifta jakiegos. Kto wie A co do Octavii to u mnie tez trzeszczalo ale nie plastiki. Zato poskrzypuje fotel kierowcy. Jesli brac pod uwage to co pisza wyzej to troche bym jeszcze poczekal, troche wiecej dytkow zarobil i kupil Octe ale w lespiejszej wersji, albo jakies dodatki ciekawe wzial No i jest jeszcze ten Skodowski kredycik

                      Komentarz

                      • shado
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 5315
                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                        #12
                        W cee'dzie problemem jest np. nie skrzypiący fotel. ale samoobniżający się fotel. Ustalasz sobie jakąś wysokość, a on sam się obniża. I tak na okrągło. Niby duperel, ale irytujący. W OII wszystkie choroby wieku dziecięcego zostały już wyeliminowane.
                        BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                        SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                        Komentarz

                        • 300sl
                          Classic
                          • 2007
                          • 7

                          #13
                          Witam ponownie.
                          rrysio napisał:
                          "W cenie Cee'da z silnikiem diesla będziesz miał OII 1.9 TDI
                          Fakt - nie będzie to Ambiente, tylko wersja Mint."

                          Równocześnie w tej samej cenie jest Octavia II Ambiente 1,6MPI + Gaz, dlatego mam dylemat. Z informacji które posiadam wynika, że "Mint" to "Classic" z klimatyzacją za 1000zł. Dokupując dodatkowe opcje, które chcę aby były w samochodzie, oszczędzę 3000zł. Pomyślę.

                          leszekmw mapisał:
                          "Widziałem parę dni temu ceeda kombii na kraśnickiej , tył mocno dziwny i w zasadzie z boku wygląda jak 407 kombi. ale o octavii też mówią że jest nijaka . dużo jeżdzisz rocznie 300sl :?: . ta gwarancje jest niezła ale jak się robi 15 tyś rocznie czy mniej to już ma to mniejsze znaczenie. musisz się dowiedzieć ile kosztuje rzeczywiście dany samochód . jak się jeżdzi ceedem :?: , wydaje mi się że go gdzieś tam zjechali trochę . ale cenę ma faktycznie niską . dzwoniłem w piątek do skody żagiel w lublinie po jakeć samochody z wyprzedaży dla znajomego i coś tam mają jeszcze w kombi , jak dobrze pamietam to ambiente z radiem i alarmem 73tyś. ale to chyba z 10tyś więcej od koreańca :?: :? . czy już sie przymierzałeś do tych samochodów , siedziałeś w środku w ceed ? z tego co widziałęm to na pewno ma mocno brzydkie zegary jak są podświetlone i podłokietnik to chyba tylko taki bajer a octavii naprawdę jest użyteczny. dowiedz się ile przeglądy w ceed, będziesz musiał jeżdzić do nich przez cały czas gwarancji, dowiedz się ile bedziesz musiał czekać na samochód , kiedyś mówili że pół roku.... . jak myślisz o zakupie teraz to może warto popatrzyć na te skody wyprzedażowe... ,jakbyś chciał to daj znać , mam w żaglu paru znajomych... . można sie jeszcze zakręcić za inną sprawą , z tego co sie orientuję skoda zrobiła duże rabaty dla pracowników , można sporo zyskać jak nie musisz kupować samochodu na firmę......"

                          Cee'd SW jest jedynym combi który mi się podoba. Wszystkie inne przypominają mi karawany (trumnowóz). Rocznie robię średnio 10000km, więc nie jest to dużo. Przeglądy są co 20000km lub raz w roku. Ceny przeglądów to:
                          I - 817zł; II - 1064zł; III - 817zł; IV - 1079zł; V - 891zł; VI - 1152zł; VII - 891zł.
                          Cena Cee'da SW 1,6CRDI 90KM z alarmem, czujnikiem parkowania i lakierem metalizowanym to 66100zł (aktywne zagłówki, kurtyny powietrzne, radioCD/MP3 ze sterowaniem w kierownicy i klimatyzacja manualna w cenie auta, salon dorzuci jeszcze dywaniki). Wersja 115KM droższa o 2500zł.
                          Octavia Liftback 1,6MPI + GAZ + radio Auto Stream z CD/MP3 + lakier metalizowany + alarm kosztuje 67200zł (salon dorzuca dywaniki i zimówki). Podwójne kurtyny to dodatkowe 1600zł, a aktywne zagłówki 500zł, o sterowaniu radia z kierownicy nic nie wiem (niepotrzebne więc nie pytałem. Z kurtyn i aktywnych zagłówków rezygnuję, ale zastanawiam się nad pakietem na bezdroża za 1000zł.
                          Nie biorę pod uwagę Octavii Ambiente TDI, ponieważ musiałbym wydać dodatkowo 7000zł, a przy tak małej ilości kilometrów jaką ja robię w roku to jest to dla mnie wyrzucenie kasy. Samochód kupuję pewnie na 10 lat (tradycja rodzinna ).
                          O tych rabatach dla pracowników wspominał mi również facet w salonie, ale nie miałem jeszcze śmiałości zapytać o kupno z drugiej ręki . Podobno są spooore a samochód chcę kupić prywatnie za gotówkę, więc przy następnej okazji ruszę ten temat.
                          Odnośnie odczucia co do jazdy to było ono porównywalne (dla mnie każdy samochód w tej klasie na pierwszy rzut oka jest taki sam - za duża różnica między tym czym jeżdżę teraz i drobnych niuansów nie zauważam.
                          Niestety zapomniałem zapytać o koszty przeglądów w Skodzie, więc mam pewien brak wiadomości i przy najbliższej okazji go uzupełnię.

                          shado napisał:
                          "300sl, nie kupuje się auta, które jest w produkcji krócej niż 2 lata. Też myślałem nad Cee'dem, ale nie zamierzam dać tylę kasy i irytować się, że ciągle coś nie działa. Na którymś forum jest podobno już wymienione ok 20 bugów znalezionych w tym aucie. Kolega kupił i mówił, że np. w czasie jazdy gaśnie mu nagle podświetlenie zegarów. Był już z tym w serwisie i poprawili tylko styki co podobno nic nie dało. Teraz mają mu wymieniać cały komputer. Ja mam też Fabię z początku produkcji i już więcej nie popełnię tego błędu.
                          Pracuje ze mną kolega, który odpalał lakiernię do Cee'da. Podobno, że pierwsze karoserie to po prostu spalili, bo podali za duży prąd do galwanizacji. Zdarzało się też podobno często, że niektóre blachy nie miały wszystkich warstw lakieru, i dorabiali je po zakończeniu procesu co podobno już nie daje żadnego zabezpieczenia przeciwko korozji. On też potwierdził, że nie należy kupować nigdy auta z początku produkcji. Narzekają też ludzie w cee'dzie na skrzypiące plastiki w okolicach przedniej szyby. Naprawa serwisowa tej usterki ogranicza się do psiknięcia silikonem. Skoro nowe auto skrzypi to co będzie za 100kkm?"

                          Dlatego mam też obawy co do zakupu Cee'da. W tej chwili nie ma już rocznika modelowego 2007, więc liczę że pewne usterki wykryli i je wyeliminowali. Problem z określeniem usterkowości nowowprowadzonego modelu samochodu korzystając z informacji zamieszczonych na forach jest taki, że jest za mało użytkowników przedstawiających swoje opinie (krzywa Gaussa). Najlepszą wykładnią byłyby dane ze wszystkich ASO w Polsce, ale nie wiem jak je zdobyć .

                          Dziękuję za dotychczasowe wypowiedzi i proszę o kolejne opinie, a zwłaszcza konstruktywną krytykę mojego rozumowania.

                          P.S.
                          Dziękuję adminom za przeniesienie mojego wątku we właściwe miejsce.
                          Pozdrawiam.

                          Komentarz

                          • blackspot
                            Rider
                            • 2007
                            • 291

                            #14
                            Ceny samych przeglądów to jeszcze nie wszystko. Proponuję porównać ceny części eksploatacyjnych takich jak klocki, tarcze, amorki itp. za które trzeba słono dopłacić do kosztów samego przeglądu. Ostatnio w TVN Turbo testowali Ceed'a i Astre. Przy okazji podawali ceny tych części. Ori klocki do Ceed'a dwa razy droższe niż ori do Astry. Podejrzewam też, że brak jeszcze zamienników a nawet jak będą to będzie mały wybór i ceny mało konkurencyjne. Ostatnio słyszałem też, że są problemy z naprawami Ceed'a z powodu braku części w ASO. Ceed mi się całkiem podoba, ale wolę auto które będzie mnie wozić i które będę mógł w miarę bezproblemowo naprawiać. Teraz już nie ma niestety aut całkowicie bezawaryjnych.
                            I najważniejsze Ceed nie ma skrzyni DSG!
                            Powered by Rogalotti + DSG

                            Komentarz

                            • rrysio
                              Rider
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 493

                              #15
                              300sl, widzę, że zastanawiasz się nad LPG. Czy wziąłeś pod uwagę fakt, że butla pójdzie w miejsce koła zapasowego? Będziesz miał bagażnik z walającym się zapasem - jeżeli obszerność i ustawność przestrzeni bagażowej jest dla Ciebie ważna to ten zapas może być poważnym problemem.
                              Poza tym z lektury forum można się dowiedzieć, że wiele ASO ma problemy z poprawnym zestrojeniem instalacji w nowym samochodzie i potem są problemy typu kontrolka 'check engine', gaśnięcie silnika itp.

                              W moim przypadku to były dwa decydujące argumenty za TDI.

                              Komentarz

                              • shado
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 5315
                                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                #16
                                Z tego co pamiętam to przegląd w OII kosztuje coś ok. 250PLN. Taką przynajmniej cene widziałem w ASO. Niech mnie ktoś poprawi jeśli jest inaczej. Jeśli nie ciśnie Cię czas, a zdecydujesz się na cee'da to poczekaj lepiej jeszcze pół roku na rok modelowy MY09. Na pewno nie udało im się wyeliminować usterek, bo to za mało czasu. Poprawienie byle pierdoły trwa ok. 0.5 roku. Jeśli jeszcze problem leży po stronie poddostawcy to najpierw musi poprawić problem poddostawca. Potem robi walidację na poziomie komponentu. Potem nowy komponent trafia do dostawcy. On to sprawdza i robi walidację po stronie podzespołu. Na każdym poziomie wymagany jest cały proces zatwierdzenia zmiany. Po walidacji zmieniony podzespół trafia do zatwierdzenia klienta OEM. Po jego zatwierdzeniu część trafia do produkcji (najczęściej dopiero po kilku tygodniach, bo trzeba zamówić nowe komponenty i przygotować produkcję). Po wyprodukowaniu jeszcze kilka tygodni trwa wysyłka do fabryki. Jak widzisz, żeby cokolwiek zmienić trzeba na prawdę dużo czasu. Dlatego 2 lata to na prawdę minimum, żeby auto pozbyło się najważniejszych usterek.
                                BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                                SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                                Komentarz

                                • 300sl
                                  Classic
                                  • 2007
                                  • 7

                                  #17
                                  Z tą regulacją, jeżeli to w każdym modelu, to faktycznie działało by mi na nerwy, kredyt odpada bo nie dostanę wtedy takich upustów. Już się wyszalałem i jeżdżę dosyć spokojnie, więc super mocy nie potrzebuję, prędkość 130km/h to dla mnie wystarczająco dużo, a wyprzedzać "na wariata" nie lubię.Jeżeli chodzi o części to założyłem, że w okresie gwarancji wymieniane są w cenie przeglądów, tak jak to jest z filtrami i olejami. 7 lat to dużo, i liczę że ewentualne zamienniki się już pojawią. Pamiętam jak było z Daewoo. Na początku części drogie, zamienników brak, każdy (większość) się wyśmiewał z tych samochodów, ale historia pokazała, że nie były (nie są) takie złe, a części są teraz podobno bardzo tanie.
                                  Dopiero teraz doceniam jak było przyjemnie nie myśleć o zmianie samochodu. Niestety muszę zmienić, ponieważ to czym jeżdżę wytrzyma max pół roku, a naprawiać się boję bo jak ruszę jedną rzecz to 10 kolejnych również będę musiał.

                                  [ Dodano: Nie 09 Gru, 07 20:42 ]
                                  Zapas w bagażniku na szczęście nie powinien mi przeszkadzać, w razie czego wezmę dojazdówkę, przy tej wielkości bagażnika nie wyobrażam sobie problemów z zagospodarowaniem miejsca. Praktycznie zawsze można tak wszystko ułożyć, że się wszystko zmieści (podobno umiem tak wykorzystać przestrzeń, że pakuję dwa razy tyle rzeczy co inni .
                                  Również czytałem wątek "kontrolka 'check engine'", i mam pewne obawy, jednak zasugerowałem możliwość zamontowania gazu, nie odczułem nawet delikatnego braku poparcia dla tego pomysłu, więc chyba nie mają problemów z ich zakładaniem. W innych salonach patrzyli na to mniej przychylnie, lub wręcz odradzali.

                                  Komentarz

                                  • adamn
                                    Drive
                                    S_OCP Member
                                    • 2006
                                    • 99

                                    #18
                                    Co do cen przeglądów to moja O2 1.6MPI miała dotychczas trzy przeglądy i według faktur ceny wyniosły z ich materiałami:

                                    po 15kkm 398zł
                                    po 30kkm 498zł
                                    po 45kkm 485zł

                                    Komentarz

                                    • leszekmw
                                      RS
                                      • 2005
                                      • 5356

                                      #19
                                      300sl, czyli żę różnica miedzyceedem ze słabszym silnikiem a O2 ambeinte z wyprzedaży to około 7 tyś , ewentualnie 4.5 tyś jakbyś wziął mocniejszy silnik. nie są to już duże kwoty , zwłaszcza przy mocniejszym ceedzie . ale Ty napisałeś że ceed Ci sie podoba iże nie lubisz szalec za bardzo . w takim wypadku wziął bym ceeda ze słabszym motorem i przy Twoich przebiegach będziesz z niego pewnie bardzo zadowolony przez wiele lat , oczywiście jak sie nie trafi jakaś zakała. w dodatku jak zrozumiałem nie myślisz o zmianie samochodu w tej chwili a octy wyprzedażowe skończą się lada dzień a te z nowej produkcji będą drozsze o około 3 tyś chyba. kupno samochodu przez pracownika wygląda w ten sposób że pracownik kupuje je na siebie za Twoja kasę , Ty nim przez cały czas jeżdzisz oczywiście , a po pół roku "odkupujesz" go po prostu. wiąże się to z zapłaceniem podatku w US , ale i tak powinno zostać około 6 tyś , zależy jak się dogadasz. problem - musisz mieć gotówkę.

                                      moja rada - idź się zapisz w kolejkę po ceeda , zanim będziesz go odbierał to akurat może minąć pół roku...


                                      co do usuwania wad - jeżdziłem rocznym paskiem parę dni temu - dalej w nich deska skrzypi , akolega który nim jeżdzi powiedział że u niego to jeszcze nic , jego klega z pracy ma identycznego (sam.firmowe odebrane w jednym dniu) i u niego to dopiero trzeszczy...
                                      pisałem chyba wcześniej - 6 miesięczny E-klasa , coś niecałe 10 tyś przebiegu , nówka niebita - trzeszczał fotel kierowcy :!: , nie przez cały czas ale dość często... :diabelski_usmiech
                                      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                      GVI 1.4TSI
                                      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                      Komentarz

                                      • Corter
                                        Classic
                                        • 2007
                                        • 13

                                        #20
                                        Ja rowniez nosilem sie z zamiarem nabycia Ceeda. Poczytalem forum i troche mi przeszlo. Pojezdzilem Octavia i mi sie spodobalo. Poza tym szwagier jezdzi OI tdi i po 200kkm niewiele robil poza wymiana eksploatacyjnych rzeczy. Co do Kia,to wiadomo ze Ceed to pierwsze udane dziecko i jeszcze wlasnie dziecko. Z pewnoscia fajne auto,ale jeszcze malo sprawdzone. Poza tym cale zaplecze Kia to nie Skoda. Co z tego,ze mam 7lat gwarancji od producenta skoro serwisy sa slabe i trzeba sie z nimi bujac zeby cos wyegzekwowac (info z forum).

                                        ps. A czemu kolega porownuje Ceeda w dieselu z Octavia w benzynie? Przeciez skoro patrzysz na Octavie 1.6,to mozesz miec nawet taniej Ceeda 1.6 z mocniejszym silnikiem. A skoro robisz tak male przebiegi to diesel sie nie oplaca.

                                        Komentarz

                                        • Big
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2007
                                          • 6389

                                          #21
                                          Panowie jak to czy tam to mi sie śmiąć chce !! Wypisujecie takie głupoty że az miło. jeździł ktos z was dłużej Ceedem? Podejrzewam, że nie. Ja akurat tak. Jeden z członków mojej rodziny ma Kię Ceed która w tej chwili ma 6 miesięcy. Wersja Comfort+. Plastiki nie skrzypią, lakier sie nie łuszczy. Wogóle z autem nie ma najmniejszych problemów. Silniki Kii są bardzo dynamiczne.
                                          To że Octavia II jest autem większym bardziej komfortowym i po prostu przytulniejszym nie podlega wątpliwości. Jednak pisanie takich głupot o Kii jest bezzensem.
                                          Czarny Elegance

                                          Komentarz

                                          • yanooshiiik
                                            Ambiente
                                            S_OCP Member
                                            • 2007
                                            • 172

                                            #22
                                            apropo skrzypienia w OII,

                                            nowy dzien nowe skrzypienie dzisiaj np. prawy slupek przy pasach bezpieczenstwa
                                            mam nadzieje ze jak juz autko pojezdzi w pelnym zakresie temperatur a potem zrobi sie cieplo to sie poprawi.

                                            Generalnie autko OII super, ale to skrzypienie .... Moze to zalezy kto skladal autko ? Mam wrazenie ze gosc ktory skladal moje nie dostal sniadania i nie mial sily dokrecac srubek

                                            [ Dodano: Pon 10 Gru, 07 09:19 ]
                                            leszekmw, 3 tys drozsze ? masz na mysli ze znowu chca podniesc cene ? (pewnie musza pokryc te podwyzki dla pracownikow z marca ?

                                            Komentarz

                                            • daneczek76
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2006
                                              • 3642
                                              • Toyota

                                              #23
                                              Wydaje mi sie że jednak z Tdi Bedzie mniejszy problem z niezawodnością no i spadek ceny przy sprzedarzy ze Skodą nie bedzie problemu i napewno bedzie trzymac Cene.
                                              [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                                              Komentarz

                                              • rafalus
                                                L&K
                                                • 2005
                                                • 1140
                                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                                #24
                                                Wybierajac miedzy Octavia i Cee'd wybrał bym jednak Octe . Dla mnie istotna jest tez cała otoczka . Octavi jest wiecej w ruchu, zawsze to bedzie lepiej z serwisem i częściami a z odsprzedażą nie ma problemu. Poza tym ta marka Skoda
                                                nowy cSIMC od Aliego
                                                seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                                                Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                                                półosie seryjne przebieg 273 tyś

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez yanooshiiik
                                                  apropo skrzypienia w OII,

                                                  nowy dzien nowe skrzypienie dzisiaj np. prawy slupek przy pasach bezpieczenstwa
                                                  mam nadzieje ze jak juz autko pojezdzi w pelnym zakresie temperatur a potem zrobi sie cieplo to sie poprawi.

                                                  ale to skrzypienie .... Moze to zalezy kto skladal autko ? Mam wrazenie ze gosc ktory skladal moje nie dostal sniadania i nie mial sily dokrecac srubek
                                                  Mam dokładnie to samo we wszystkich 3 egzemplarzach.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...