Moduł stopu - wymiana

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bernardo
    L&K
    S_OCP Member
    • 2005
    • 1083

    Moduł stopu - wymiana

    Qrde, tyle bylo tych zdjec, ze w sumie zapomialem o zamazaniu tablic.
    Ale ok, jak komus to przeszkadza to siadam i przerabiam.

    [ Dodano: 26 Maj 2005 10:28 pm ]
    Z Cafe66 poprawilem, a z DTD tam gdzie byly u Ciebie widoczne narazie usunalem.
    Wolna chwila je poprawie, to wtedy dodam.
    aczkolwiek...
    NajtFukinPatrol North-West
    Techno-destroyed by dobrygrzeswawa
    WhitePride :smokedevil

    6,92 s do setki by DGW
  • neck99
    L&K
    S_OCP Member
    • 2005
    • 1326

    #2
    Moduł stopu - wymiana

    Ktoś kiedyś pisał ze mu wymianiano w ASO - a czy ktoś robił to sam ? W ASO chcą skasować ok 100zł

    Przypomne ze chodzi o to ze swiatła stopu same sobie od czasu do czsu swiecą :wink:
    OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
    SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

    Komentarz

    • Martinez
      L&K
      • 2004
      • 1366
      • Audi

      #3
      Za co te łajzy chcą 100zł? Za wymianę włącznika świateł pod pedałem????? Przecieżto kosztuje chyba z 10 zł a wymiana trwa 20 minut.
      Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
      teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
      czarna AR 156 1.8 T.Spark

      Komentarz

      • neck99
        L&K
        S_OCP Member
        • 2005
        • 1326

        #4
        No dzwoniłem do róznych ASo i koszt tego modułu 35-40zł wymiana 45-75zł. Jeden z serwisów stwierdził:

        Trzeba go wymiecic na nowy dodatkowo skasowac błedy bo sie porobiły i dlatego podpniemy go do komputera - będzie to łaczny koszt 175zł :twisted:

        Pacan jakiś z tego serwisanta ... :diabelski_usmiech
        OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
        SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

        Komentarz

        • salvado
          Rider
          S_OCP Member
          • 2005
          • 314

          #5
          W W-wie na Świętokrzyskiej wyłącznik stopu = 16,60 zł. Wymiana we własnym zakresie = 15 min.
          Że nie wspomnę o bzdurach z kasowaniem błędów w CPU ...
          Staram się pisać poprawnie po polsku.

          Komentarz

          • neck99
            L&K
            S_OCP Member
            • 2005
            • 1326

            #6
            Z tego co piszesz wnioskuje ze juz wymieniałeś .. mozesz mniej wiecej powiedzieć gdzie on sie znajduje ? i co trzeba rozkręcać ?

            Jak sie tak przyglądałem to widziałem nad pedalami taki plastik na sróby "gwiazdki" (takie jak w telefonach nokia) - to trzeba rozkręcić czy bez rozkręcania czegokolwiek poza tym wyłacznikiem
            OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
            SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

            Komentarz

            • salvado
              Rider
              S_OCP Member
              • 2005
              • 314

              #7
              Właśnie tak. Dla wygody odkręć sobie tę osłonę-kratkę nad pedałami. Później odłącz wtyczkę z wylącznika i go wymontuj. To naprawdę proste - wymaga jedynie odpowiedniego kluczyka. W Castoranie komplet końcówek bardzo przydatnych choćby do plastików jest do wzięcia za 9.99. No i pozycja mało wygodna bo trzeba się położyc i mocno nagimnastykowac.

              Powodzenia
              Staram się pisać poprawnie po polsku.

              Komentarz

              • neck99
                L&K
                S_OCP Member
                • 2005
                • 1326

                #8
                Dzięki
                OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                Komentarz

                • Luca
                  Rider
                  • 2004
                  • 524

                  #9
                  Jka coś To dawaj do mnie, ja to robiłem juz kilka razy, kolega bardzo fajnie to opisał powyżej, + skasowac błedy na Vagu - ważne!!!!!
                  Całość nie dłuzej niż 10 min.
                  "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                  Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                  Pionek znów gra.......

                  Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                  www.dynosoft.pl

                  Komentarz

                  • niktt32
                    Classic
                    • 2009
                    • 1

                    #10
                    A wie ktoś gdzie ten włącznik się znajduje??
                    Można jakieś zdjęcie bo ja nie mogę go zlokalizować??

                    Komentarz

                    • K_Popiel
                      Rider
                      • 2010
                      • 608

                      #11
                      Czujnik stopu znajduje się tuż za pedałem hamulca.
                      // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                      ------------------------------------------------------

                      Komentarz

                      • Dafik88
                        Ambiente
                        • 2012
                        • 177
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BKD 2.0 TDI 140 KM

                        #12
                        niktt32 żeby dostać się do niego wystarczy odkręcić kilka śrub z plastikowej osłony, odsunąć osłonkę z tworzywa i już masz czujnik. Znajduje się za pedałem hamulca ale, co jest ważne gdyż większość ludzi to myli, jest on w kierunku Twoich nóg, nie silnika. Tzn, patrząc z perspektywy kierowcy to najpierw jest czujnik, później pedał hamulca. Mam nadzieję że pomogłem :P
                        Życie to nie je bajka, to je bitwa!

                        Komentarz

                        • Marian 2
                          L&K
                          • 2007
                          • 1085
                          • Octavia I combi (1U5)
                          • AQY 2.0 MPI 115 KM

                          #13
                          Wyłacznik jest mocowany zatrzaskowo, przez włożenie i przekręcenie w prawo. Aby wyjąć trzeba przekręcić odwrotnie, i wyciągnąć.
                          Przed włożeniem nowego (lub tego samego), należy maksymalnie wyciągnąć ruchomą część z korpusu, nacisnąć pedał hamulca ręką i wtedy włożyć wyłącznik. Po puszczeniu pedału hamulca automatycznie wyreguluje się długość tej ruchonej części. W ten sposób jest kasowany zbędny luz pomiędzy wyłącznikiem a pedałem.

                          Komentarz

                          Pracuję...