ja również dziękuję za spotkanko, nie spodziewałem się, ale człowieki dopisały
- racja Robercik to była miazga :lol:
Zamieszczone przez nosferatus
silniki AGU były wzmacniane i uchodzą za najmocniejsze w koncernie VAG więc jak serwisujesz i będziesz dbał to jeszcze długo sie będziemy cieszyć 
(ukłony dla BaPita) Nie bez powodu silnik AGU trafił do Fabii WRC o mocy 300KM i momencie 600Nm (na zwężce do turbo gdzie po jej ściągnięciu jest już ok 600KM) 8)
aktualnie nie mam jeszcze 100kkm przebiegu :wink:
aktualnie nie mam jeszcze 100kkm przebiegu :wink:
. Te 250KM bez ingerencji mechanicznych.. przez sama turbine zatrzymasz się dużo poniżej 200KM. Jeżeli chodzi o niezawodność, to fakt, AGU jest uważany za jeden z bardziej niezawodnych 1.8T, ale wynika to również z faktu, że jest najuboższy. Brak zmiennych faz rozrzadu, brak przepustnicy na kablu, inne cewki (nie mające tendencji do padania), itp. Choć poźniejsze modele maja podobno inne, tzn lepsze turbiny (K03s zamist K03). 
Komentarz