ja również dziękuję za spotkanko, nie spodziewałem się, ale człowieki dopisały
Zamieszczone przez nosferatus
hit spotu - gość zaparkował fiata siena przy głośniku do zamówień przy KFC i poszedł osobiście złożyć zamówienie do kasy w budynku - ubaw z gościa mieliśmy przedni.
ja swoim AGU mam zrobione 150 000km i fura chodzi jak marzenie silniki AGU były wzmacniane i uchodzą za najmocniejsze w koncernie VAG więc jak serwisujesz i będziesz dbał to jeszcze długo sie będziemy cieszyć
Ja w swoim podobno gorszym AUM mam 226000 i nie ma problemu z silnikiem odpukać AGU BaPita tak samo dobrze sie trzyma po modach to są silniki które duże przebiegi mogą zrobić bez kłopotów
maru123, blok AGU jest wzmocniony i wytrzymuje 600KM, ma wzmacniane tłoki, korbowody (przedliftowe AGU i ARZ maja takie same korbowody ale po lifcie już AGU ma swoje), jest inna mocniejsza głowica, wałki rozrządu w naszych był takie same jak w ARZ ale po lifcie już tylko AGU je miały. Jeszcze jest trochę różnic w jakich drobniejszych częściach. Te silniki wytrzymują bez najmniejszych problemów 250KM bez jakiej kolwiek ingerencji mechanicznych w silnik a nawet wyciąga się 300KM bez kucia silnika (ukłony dla BaPita) Nie bez powodu silnik AGU trafił do Fabii WRC o mocy 300KM i momencie 600Nm (na zwężce do turbo gdzie po jej ściągnięciu jest już ok 600KM) 8)
cieq, i Fmic pompa walbro i 450 wtryski2,5"przelot a jak będzie mało to kute bebechy szpera i jeszcze większe turbo oraz komp sterując i choinka wskaźników :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech
Mam taką nadzieję, że AGU najlepsze aktualnie nie mam jeszcze 100kkm przebiegu :wink:
Jak Ty się uchowałeś? :shock:
[ Dodano: Sro 19 Gru, 07 22:31 ] djczas, narazie będzie bez szaleństw bo fundusze mocno ograniczone, nie róbmy OT. Jak coś to zawsze możemy na GG :wink:
Mam taką nadzieję, że AGU najlepsze aktualnie nie mam jeszcze 100kkm przebiegu :wink:
Jak Ty się uchowałeś? :shock:
Auto miejskie, z domu do pracy 2km, weekendy teraz snowboard w czechach a to 140km w jedną stronę więc same się kilometry nie nabiją, 10-15kkm rocznie :P
prodriveteam, chyba Cię trochę fantazja poniosła. Stwierdziłbym bardziej, że AGU jest normalny, a następne generacje są odchudzone . Te 250KM bez ingerencji mechanicznych.. przez sama turbine zatrzymasz się dużo poniżej 200KM. Jeżeli chodzi o niezawodność, to fakt, AGU jest uważany za jeden z bardziej niezawodnych 1.8T, ale wynika to również z faktu, że jest najuboższy. Brak zmiennych faz rozrzadu, brak przepustnicy na kablu, inne cewki (nie mające tendencji do padania), itp. Choć poźniejsze modele maja podobno inne, tzn lepsze turbiny (K03s zamist K03).
No i jeszcze jedna istotna uwaga: po lifcie AGU zostało zastąpione przez AUM, więc nie ma AGU przed i po lifcie
pzdr.
Kolega prodriveteam ma rację, silniki 1.8T bez zakuwania wytrzymują okolice 300KM, a gdzieś na streetracing.pl widziałem że nawet 350. Turbina nie jest ingerencją mechaniczną!
Komentarz