problemy z silnikiem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ARTURRO-S
    Classic
    • 2009
    • 9

    problemy z silnikiem

    hej też bym chciał 2 czarne naklejki jak mogę je dostać jestem z Gdyni
    Pozdrawiam
  • AFRO66666
    Classic
    • 2007
    • 36

    #2
    problemy z silnikiem

    siemka....!!!
    mam dziwny problem auto chodił ale czasami gasło, po waszych radach przeczyszciłem przepustnice, chodziło idealnie. 2 dni temu cos mu odbiło i ...
    temperatura wzrasta do 88 stopni i silnik gasnie. po ok 10 min ostygnie odpalam i jade dalej zagrzeje sie w korku czy w czasie jazdy i znowu kichA..co to moze sie dziac????
    Spartanie nie pytają jak wielu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

    Komentarz

    • kurynio
      Ambiente
      • 2007
      • 166

      #3
      Jeżeli objaw gaśnięcia samochodu ustapił po wyczyszczeniu przepustnicy, a te nowe objawy (gaśnięcie po rozgrzaniu się silnika) pojawily sie dopiero po wyczyszczeniu przepusnicy, to raczej także mają związek z przepustnicą. Czy czyściłeś przepustnicę na cieplym czy na zimnym silniku? Z praktyki moge powiedzieć, że powinno sie to robić przy rozgrzanym. Wprowadzałeś później nastawy podstawowe przepustnicy?

      Komentarz

      • AFRO66666
        Classic
        • 2007
        • 36

        #4
        czysciłem na zimnym silniku.nie wprowadzałem bo w servisie mi powiedzieli ze zabrudzenie jest znikome i sam sie nastawi
        Spartanie nie pytają jak wielu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

        Komentarz

        • kurynio
          Ambiente
          • 2007
          • 166

          #5
          więc proponuje zacząć od wprowadzenia nastawów, jeżeli to nie pomoże to jeszcze raz przeczyścić ale na cieplym i koniecznie adaptacja, powinno być w porządku

          Komentarz

          • AFRO66666
            Classic
            • 2007
            • 36

            #6
            oki jutro zaczynam nastawoiac
            dam cyne jak poszło i cio wyszło
            Spartanie nie pytają jak wielu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

            Komentarz

            • elize11
              Drive
              S_OCP Member
              • 2007
              • 47

              #7
              mi sie nie chciała przepustnica nastawic, bo były słabe swiece,
              nie załuj na tym , napewno zwróci sie z złużyciu paliwa
              elize11

              Komentarz

              • kurynio
                Ambiente
                • 2007
                • 166

                #8
                z calym szacunkiem, ale adaptację przepustnicy przeprowadza się tylko na włączonym zaplonie, a nie pracującym silniku, więc jakiego grzyba mają do tego świece???

                Komentarz

                • superspeedo
                  Drive
                  • 2007
                  • 80

                  #9
                  spróbuj docisnąć kabel do wtyki w przepustnicy, on tam dość ciężko wchodzi, ja miałem niedociśnięty i mi bryka słabo goniła, później miałem odcięcie zapłou przy 1250obr/min i wracałem do domu 50km/h na 5 biegu - dramat. A po odkręceniu przepustnicy i po przeczyszczeniu też mi obroty się ustawiały na 1500obr/min ale się samo ustawiło po kilku dniach i jest ok.

                  Komentarz

                  • elize11
                    Drive
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 47

                    #10
                    Zamieszczone przez kurynio
                    z calym szacunkiem, ale adaptację przepustnicy przeprowadza się tylko na włączonym zaplonie, a nie pracującym silniku, więc jakiego grzyba mają do tego świece???
                    adaptacja była i po uruchomieniu silnik zaczynał coraz bardziej obrotami falować

                    wykazywał błąd przepustnica niezadoptowana

                    palił 10 przy sopokojnej jezdzie , teraz 7

                    świece kosztowały 64 zł ngk
                    elize11

                    Komentarz

                    • kurynio
                      Ambiente
                      • 2007
                      • 166

                      #11
                      czyli nastawy podstawowe wchodziły tylko, że świece były w takim zlym stanie, że zapłon na biegu jałowym przebiegal tak niestabilnie, że ustabilizowanie pracy silnika były poza mozliwością silnika krokowego

                      Komentarz

                      Pracuję...