Brawo Miki!!! To sie nazywa profi wypracowanie!!! :twisted:
ops:
Zamieszczone przez MiKruS
Bedziesz robil ten zbiorniczek do natrysku w belce?
na razie nie ma kto mi tego zrobić... ten znajomy co miał to robić nie ma czasu, bo jest tak obłożony robotą, że nie mają czasu skończyć remontu nawet, a kumpel który się czasem takimi rzeczami zajmuje i miał się do tego przymierzyć, natychmiast nabiera wody w usta jak poruszam ten temat :? więc na razie czarno widzę
Interesuje mnie jak wygląda z doświadczenia kwestia spalania jak samochód ma duży przebieg. Domyślam się, że auto z dużym przebiegiem ma większe spalanie, ale ciekawi mnie o ile większe i jak to wogóle u was wygląda.
W sumie temat powstał, bo znajomy ma Audi A4 6-latka z silnikiem ASV i zaczeliśmy porównywać spalanie. Wychodzi, że jemu pali średnio 1,5 litra więcej na setke. Myślicie, że taka różnica wynika z przebiegu auta czy może poprostu w Audi więcej pali, bo jest cięższe czy cuś?
Nie jestem pewien, ze ASV, ale tez 110KM wiec podejrzewam, ze roznica nie powinna byc duza. Z ciekawości sprawdze dokładnie jaki ma symbol jego silnik.
Co do nogi na gazie to jezdzimy porownywalnie. Nie chodzi tu o porownanie marek czy cuś, ale znajomy sie martwi czy nie ma cos zwalone, ze auto mu ciagnie duzo wiecej niz u mnie i stad to pytanie
Ja natomiast zaobserwowałem z goła odwrotne zjawisko....po przejechaniu 220 tys pali mi mniej niz np przy 100 tys :diabelski_usmiech . Są to znikome różnice, ok 0,1 - 0,2 l ale co wazne pali mniej 8) i jak to wytłumaczyć :?: :diabelski_usmiech
BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
CR-V 2,2 i-ctdi
Perfectservice by Dobrygrześwawa
Ja natomiast zaobserwowałem z goła odwrotne zjawisko....po przejechaniu 220 tys pali mi mniej niz np przy 100 tys :diabelski_usmiech . Są to znikome różnice, ok 0,1 - 0,2 l ale co wazne pali mniej 8) i jak to wytłumaczyć :?: :diabelski_usmiech
podejrzewam PSJ :diabelski_usmiech (no offence) :lol:
With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Ja natomiast zaobserwowałem z goła odwrotne zjawisko....po przejechaniu 220 tys pali mi mniej niz np przy 100 tys :diabelski_usmiech . Są to znikome różnice, ok 0,1 - 0,2 l ale co wazne pali mniej 8) i jak to wytłumaczyć :?: :diabelski_usmiech
podejrzewam PSJ :diabelski_usmiech (no offence) :lol:
qrde, wieeedziałem że pojawi się tu zaraz taki wniosek :diabelski_usmiech ale jesli zapinam z wawy do białegostoku w 1,45 to PSJ NO WAY! k
BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
CR-V 2,2 i-ctdi
Perfectservice by Dobrygrześwawa
Na spalanie ma ogromny wplyw stan wtryskow - u mnie wymiana na nowe przyniosla spadek zuzycia paliwa o okolo 1l/100km. Poprzednie mialy przebieg blizej nie okreslony (ale trzymaly jeszcze dolna granice cisnienia otwarcia na przyrzadzie).
O oponach i cisnieniu w nich tez bym wspomnial :diabelski_usmiech Bo niektorzy zapominaja to kontrolowac i od wiosny do zimy nie zagladaja ile jest powietrza.
Ej no panowie bez przesady. Lanos 1.6 16V 106 KM naprawde nieźle się zbiera. Co prawda wogóle nie hamuje z prędkości powyżej 140 km/h, ale 210-220 km/h lata. Trasa była zrobiona z ul. Stawki do słupków BIAŁYSTOK. Pewnie są lepsi ale ja byłem w szoku .
I zrobie jeszcze jeden OT: Czy ustawienie silnika (wzdłużne/poprzeczne) ma jakieś znaczenie? Nie wiem któreś powoduje mniejsze wibracje, łatwiejsze przeniesienie napędu?
Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
A tak a propos to troche padaka z tym wzdłużnym ułożeniem. Znajomy opowiadał, że przy wymianie rozrządu trzeba było zderzak ściągąć i mega grzebanina.
Co kto lubi - jak juz rozbierzesz przedni pas to sobie siadasz na stołeczku i dłubiesz dalej. W poprzecznym musisz kombinować jak koń pod górkę żeby cokolowiek zrobić :wink:
Komentarz