Sprawdziłem dodatki do ON

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • melon721
    Drive
    • 2007
    • 55

    Sprawdziłem dodatki do ON

    A ktoś mi może powiedziec dokładniej gdzie jest Caffe66? Byłbym wdzięczny
  • dziubas
    Classic
    • 2006
    • 32

    #2
    Sprawdziłem dodatki do ON

    Od dawna stosuję dodatki do ON.Nie tylko zimą bo producenci zapewniają ze czyszczą wtryski i smarują pompę.
    Postanowiłem sprawdzić właściwości zimowe.
    1.Wytrącanie się parafiny w temp. ujemnych-ON letni+dodatek w odpowiednim stężeniu,próbka kontrolna-zamrażarka-18*.Sprawdzanie co 30 minut.
    WYNIK-zawartość obu probówek reaguje tak samo.Punkt ponownego rozpuszczania się przy ogrzewaniu też taki sam.Zwiększanie dawki też nie pomaga!!!!

    2.Dyspersja(rozpraszanie) wody-ON 1litr z dodatkiem w słoiku+1 kropla wody-Wstrząsanie,mieszanie,zwiększanie dawki,czekanie.
    WYNIK-kropla wody zalega na dnie w niezmienionej postaci!!!

    testowane dodatki-Castrol i SHELL

    Moje wnioski-rzekome ulepszacze to pewnie NAFTA lub inna mieszanina węglowodorów obojętna w tym stężeniu dlapaliwa.Cena w hurcie pewnie 50 groszy za litr.
    A zapewnienia na etykiecie cóż......papier wszystko przyjmie.
    W/g mnie TYLKO zimowy ON i podgrzewany filtr paliwa

    Komentarz

    • didku
      Classic
      • 2007
      • 23

      #3
      a skad ten podgrzewany filtr paliwa?
      Skoda OCTAVIA Tour Combi 1,9 TDI
      Mitsubishi Outlander II 2,2 HDi Instyle

      Komentarz

      • dziubas
        Classic
        • 2006
        • 32

        #4
        Filtr paliwa we wszystkich TDI jest podgrzewany przelewem z wtryskiwaczy.Paliwo z tzw.nadmiaru trafia do z powrotem do filtra a mini termostat kieruje albo do obiegu filtra albo z powrotem do baku w zależności od temperatury.Inne firmy stosują elektryczne podgrzewanie filtra(ford,opel)albo przykręcają go do bloku(niektóre citroeny).

        Komentarz

        • Bareq
          Rider
          • 2006
          • 272

          #5
          sprawdz jeszcze diesel skydda, jak ten to taka sama lipa to juz w nic nie uwierze.
          W benzynie na zime wlewalo sie dykty do baku i bylo ok, w dieslu ten motyw by juz nie przeszedl? :P
          Planujesz wakacje w Ustce?
          zobacz -> http://www.wenus.tp1.pl/

          Komentarz

          • bernardo
            L&K
            S_OCP Member
            • 2005
            • 1083

            #6
            Zamieszczone przez Bareq
            sprawdz jeszcze diesel skydda, jak ten to taka sama lipa to juz w nic nie uwierze.
            i to najlepiej tego od firmy Black Arrow...

            Dawno temu ten kompot postawił mi cytrynę ZX 1.8D w wersji Reflex (wymiatał :diabelski_usmiech) do pionu po całonocnym parkowaniu pod chmurką przy -33 stopniach...

            To były czasy.... 8)
            aczkolwiek...
            NajtFukinPatrol North-West
            Techno-destroyed by dobrygrzeswawa
            WhitePride :smokedevil

            6,92 s do setki by DGW

            Komentarz

            • Rudi
              Ambiente
              • 2006
              • 195
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
              • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

              #7
              Zamieszczone przez Bareq
              W benzynie na zime wlewalo sie dykty do baku i bylo ok, w dieslu ten motyw by juz nie przeszedl?
              Podczas nawiedzających nas ostatnimi laty mrozów dało się słyszeć po CB opinie TIRowców że dodatki to lipa i tylko benzynka do ropy pomaga. Ma to sens tylko jaką proporcję przyjąć żeby silnika miał lepiej a nie gorzej ? A co z PDkami, czy im taka mikstura nie zaszkodzi ?
              W wyborach miss, stwierdzenie "Dać za wygraną" nabiera zupełnie innego znaczenia.

              Komentarz

              • eb2603
                Classic
                • 2007
                • 10

                #8
                Mój koleś od kilku lat w zimę leje do ON 3-4 l benzyny na zbiornik.Mówi że te ulepszacze to o kant rozbic.Osobiście czytałem w starej niemieckiej instrukcji do golfa II by w zimę do ropy dolewać ok. 30 % benzyny.Ale to oczywiście inne silniki były i inne paliwo.Ostatnio zalałem diesel skydda i inie widzę żadnej zmiany.Mało tego, w garażu stała butelka z ON i ulepszaczem.Przy ostatnich mrozach tak samo zmętniały i zgęstniały.U mnie nie widzę żadnej zmiany, miało nie dymić z rury - dymi, miał byc mocniejszy - nie odczuwam.Czy czyści wtryskiwacze - niewiem, ale myślę że to kicha i szkoda szmalu.Eksperymenty kolegi dziubasa zdają sie to potwierdzac.Potwierdzam, ze do TIRów leją benzynę.
                eb2603

                Ambiente

                Komentarz

                • Dzida
                  RS
                  • 2006
                  • 2253

                  #9
                  Zamieszczone przez Rudi
                  A co z PDkami, czy im taka mikstura nie zaszkodzi ?
                  Rudi, nie lej do PD-ka nic innego niż ropa, bo będą kłopoty

                  Komentarz

                  • dariuspolo
                    L&K
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 1168

                    #10
                    Zamieszczone przez Rudi
                    Zamieszczone przez Bareq
                    W benzynie na zime wlewalo sie dykty do baku i bylo ok, w dieslu ten motyw by juz nie przeszedl?
                    Podczas nawiedzających nas ostatnimi laty mrozów dało się słyszeć po CB opinie TIRowców że dodatki to lipa i tylko benzynka do ropy pomaga. Ma to sens tylko jaką proporcję przyjąć żeby silnika miał lepiej a nie gorzej ? A co z PDkami, czy im taka mikstura nie zaszkodzi ?

                    ...od Pb padaja swiece zarowe, odnosnie TDI VP/PD to sprawny powinien palic bez problemow przy naszych mrozach, jezeli tego nie robi to szukaj powodu gdzie indziej.
                    T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
                    SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
                    Zuzycie paliwa

                    Komentarz

                    • Rudi
                      Ambiente
                      • 2006
                      • 195
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
                      • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                      #11
                      ...od Pb padaja swiece zarowe, odnosnie TDI VP/PD to sprawny powinien palic bez problemow przy naszych mrozach, jezeli tego nie robi to szukaj powodu gdzie indziej.[/quote]

                      Na razie pali jak złotko, więc nie mam powodu kombinować. Rozpatrywałem to czysto teoretycznie ( dla PD ) bo w klasycznym klekocie taki patent jest stosowany od lat ( a np w instrukcji od Vebasto znalazłem przelicznik ile ET na ile ON przy jakim mrozie ).
                      W wyborach miss, stwierdzenie "Dać za wygraną" nabiera zupełnie innego znaczenia.

                      Komentarz

                      • Krzych
                        Rider
                        • 2005
                        • 671

                        #12
                        Niedawno miałem przypadek, gdy kobieta zatankowała pełny bak benzyny do CDI.
                        Auto przejechało 3km i staneło.
                        Miałem już czarny scenariusz i liczyłem przyszłe koszty wymiany elementów układu wtryskowego. Okazało się że po wylaniu benzyny, oczyszczeniu, przedmuchaniu wszystkich przewodów, wymianie filtra paliwa i zalaniu świeżym ON auto zapaliło i jeżdzi bez problemu. Silnik chodzi zupełnie normalnie, korekcje dawek na cylindrach w normie. Kilka % benzyny nie zaszkodzi, a nie dopusci do zablokowania filtra paliwa.
                        DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                        www.chiptuning.katowice.pl
                        DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                        Komentarz

                        Pracuję...