mam male pytanko kupilem w sumie octavke z ta mala usterka, z tego co wiem znajduje sie tam popielniczka, jednak nie idzie tego zamknac, caly czas sie otwiera. Jak to jest rozwiazane w orginale ? moze cos pokabinuje i sie uda. Zamieszczam fotki.
Hmm wyglada na to ze masz wycietą boczna scianke popielniczki.. Ale głowy sobie urwac nie dam...
Zobacz:
[ Dodano: Wto 08 Sty, 08 23:27 ]
Na tym zdjeciu czerwonym kółkiem zaznaczylem ''mechanizm'' odpowiadający za zamykanie i otwieranie klapki - dziala na zasadzie szyn dla elementu klapki.
U Ciebie tego elementu najwyrazniej nie ma :/ - chociaz moze sie go poprostu nie dopatrzylem, wiec sprawdz.
kozi1987, zerkne na to jutro rano, idzie cos z tym pokabinowac, czy lepiej wymienic, o ile nie bedzie z tym problemu (chodzi o dostepnosc czesci i cene)
Hmm ja bym sie z tym nie bawił, szkoda nerwów bo cena napewno nie bedzie wysoka, a te czesci sa dosc delikatne i co najgorsze irytujaco zmontowane Najlepiej poszukaj popielniczki w tym samym kolorze (drewno) zeby nie przekladac klapki, bo ona tez jakos po rusku jest zmontowana
Mozesz dac ogloszenie w dziale gielda, pare osob wystawialo plastiki z wnetrza ( http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=13245 ) moze ktos jeszcze bedzie mial.
Hehe widzę, że nie tylko Ja mam ten problem. Zawsze można tam włożyc jakieś wskaźniki od doładowania turbo czy ciśnienia oleju, jeśli dobrze pamiętam (przynajmniej w takich miejscach były one montowane np w Audi 80). No ale to wymagało by małej inwencji twórczej.
W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
[ Dodano: Sro 09 Sty, 08 23:08 ] Sagol nie trzeba sie meczyc az tak, wystarczy ze zajrzysz do popielniczki, zobaczysz tam taki mechanizm ruchomy (jak na obrazku ponizej) i ustawisz go tak zeby bolec od klapki wszedl w ten mechanizm (w te prowadnice)
Ustawiasz w sposób nastepujący: jak wujmiesz popielniczke to z prawej albo z lewej strony masz taka śróbke przekrecisz w prawo lub w lewo i sie powinno to ustawic. dzis to ustawiałem przy swojej - bo wycinałem dziuirke na CB ale niestety radio mi sie nie zmieściło.....
OK., dziś pokombinuję może się uda. A słuchajcie, wie ktoś może jakie CB musi mieć maksymalne wymiary żeby się w popielniczkę zmieściło? Albo może jakie radia bez problemu się mieszczą?
pomocnicze fotki sa w temacie ''CB radio kilka pytań'' A co do Unidena 520 to nie pamietam, ale chyba w temacie ''CB radio mam i ja'' jest odpowiedz na Twoje pytanie
Uniden 520 wchodzi na przysłowiowy styk - na szerokość. Na długość wszystko zależy jaką metodę zamocowania zastosujesz ( czytaj: jak Ci się uda ). Ja musiałem wycinać dywanik z tyłu radia ponieważ brakowało ok 1 cm. Radio mam zamocowane tak, że ponad nim jest ok 3-3,5 cm luzu w sam raz na zamocowanie czujnika od pilota DVD . Oczywiście klapka jest w pełni działająca, bo o to chodziło.
PS: Osobiście wyjąłem żarówkę oświetlenia popielniczki, ale radzę to przemyśleć żeby w nocy nie szukać po omacku. Chyba zamontuję w dolnej krawędzi kieszeni diody żeby doświetlały frontpanel CBka
W wyborach miss, stwierdzenie "Dać za wygraną" nabiera zupełnie innego znaczenia.
PS: Osobiście wyjąłem żarówkę oświetlenia popielniczki, ale radzę to przemyśleć żeby w nocy nie szukać po omacku. Chyba zamontuję w dolnej kieszeni diody żeby doświetlały frontpanel CBka
Zrobiłem tak samo i teraz muszę ustawiać radio po omacku. Rudi, jak wymyślisz coś z tymi diodami to może podeślesz mi patent chętnie bym zastosował takie rozwiązanie.
Rudi, A możesz wrucić ewentualnie podesłać na mail fotki tego rozwiązania z U520 w popielniczce? A może masz fotki z montażu?
Z montażu niestety nie mam. Fotki w aucie mogę jutro pstryknąć. - zobaczysz kąt i głębokość montażu oraz wspornik na którym wisi radio. Jak już to oblookasz i sie zdecydujesz na montaż, to mogę Cię poprowadzić " krok po kroku".
W wyborach miss, stwierdzenie "Dać za wygraną" nabiera zupełnie innego znaczenia.
Komentarz