[01] Problem z ustawieniem kierownicy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • koleś
    RS
    • 2009
    • 2832
    • Fabia combi (6Y5)
    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #26
    Jakby co to ja Ci przestawię kkerownicę. Już to robiłem.
    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

    Komentarz

    • Sev
      L&K
      • 2007
      • 1295

      #27
      przemek88, metoda pomiaru nie ma znaczenia, zbieżność i tak ustawiasz ręcznie. Przy laserowym pomiarze istniej jeszcze możliwość pomiaru tzw zbieżności połówkowej, oddzielnie dla każdego z kół.

      Podjedź z reklamacją, w końcu zapłaciłeś to wymagaj :szeroki_usmiech
      6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
      Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

      Komentarz

      • przemek88
        Rider
        • 2009
        • 613

        #28
        ale kolesiowi zapłaciłem 20zł :P. Więc go oleje i pojadę gdzieś indziej tylko czy ktoś zna na terenie Śląska dobra firmę która robi zbieżność? A ta krzywa kiera mnie coraz bardziej wkurza :x


        Moja Octavia 1.9 TDI AGR

        Komentarz

        • koleś
          RS
          • 2009
          • 2832
          • Fabia combi (6Y5)
          • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #29
          przemek88, zrobione masz?
          Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
          Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

          Komentarz

          • eroberto1
            Rider
            • 2010
            • 350

            #30
            ja mialem to samo, auta nie sciagalo ale przy jezdzie na wprost kierownica lekko w prawo i tez mnie to irytowalo nastepnego dnia aso i geometria za 250zl ale teraz jest ideal.
            2.0 TDI BKD http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=39508

            Komentarz

            • kecaj
              RS
              • 2009
              • 1511
              • Superb II (3T4)

              #31
              Geometrię kół powinna wykonać każda stacja diagnostyczna.
              Co do podejścia mechaników to nie bedę się wypowiadał.
              Przy każdej ingerencji w przedni układ napędowy powinno się kontrolnie sprawdzić geometrię (kąty pochylenia i zbieżność kół).
              Jeżeli geometria jest prawidłowa a kierownica lekko skręcona to należy poprosić diagnostę aby na drążkach kierowniczych ustawił kierownicę na wprost.

              Na ząbkach kierownice przestawia sie jak ktoś demontował ją i źle założył. W żadnym innym wypadku.
              Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

              Komentarz

              Pracuję...