Problem z uruchomieniem 1,9 tdi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sandokan4
    Ambiente
    • 2009
    • 102

    Problem z uruchomieniem 1,9 tdi

    ja przeciągam swojego do 3k rpm a 60-70km/h często jadę na 3 biegu. to jest dla mnie granica do wrzucenia czwórki. nie mogę wytrzymać jak kumpel w swoim TDI wrzuca 4 bieg przy 40-50km/h i przyspiesza godzinami dziwiąc się że cieniasy go objeżdżają :wink: według mnie rozsądny i zdrowy dla silnika jest pprzedział 2000-3000 rpm jeśli wyprzedzamy. jeśli ciągniemy się jak smród po gaciach to 1500 jest ok, ale nigdy nie zaczynam wyprzedzania czy po prostu przyspieszenia przy takich obrotach. z resztą wtedy obciążenia na wielu elementach są większe a przyspieszenie cienkie (maks moment mam przy 2200-2300)

    skutek takiej jazdy (może jeden z wielu czynników) - kumpel mając taki sam silnik i i tego samego wirusa nie ma szans przy starcie spod świateł i suchego asfaltu na dwójce już nie zerwie :lol: po prostu muł maksymalny :twisted:
    MK3 2.0TDCI
  • kuba430
    Classic
    • 2007
    • 8

    #2
    Problem z uruchomieniem 1,9 tdi

    Witam mam problem z uruchomieniem mojej oktawi problem wystepuje gdy spada temperatura zaczyna sie juz przy ok +2 im niższa temperatura tym gorzej uruchomic ale gdy tylko pochodzi z 5 -10 minut zapala normalnie - nie wiem czy dobrze diagnozuje alewyadje mi sie ze to wina świec żąrowych bo jak jest cieplo to pobmem nie wystepuje akumulator jest oki

    Komentarz

    • piernik
      Elegance
      S_OCP Member
      • 2007
      • 975
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Dobrze kombinujesz, podjedź do jakiegoś warsztatu niech sprawdzą Ci świece ewentualnie możesz sam sprawdzić. Poszukaj w szukajce, jest opisane jak to zrobić. :wink:

      Komentarz

      • iksik2
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2006
        • 844

        #4
        kuba430, a jak jest całkiem zimno, tak mniej więcej poniżej -5 stopni?
        o1 poszła w świat. 10 lat minęło jak jeden dzień

        Komentarz

        • misiek^wro
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 8321

          #5
          kuba430, sprawdz swiecie na krotko

          Podejrzewam, ze tak jak to bywa 1 albo 2 sa walniete. Jesli tak, a zdecydujesz sie na wymiane, wymien komplet. Tylko i wylacznie :!:

          Jakbys nie wiedzial jakie swiece to polecaja userzy : bosha i ngk glownie.

          Tutaj opis co i jak : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...t=swiece+jakie
          Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
          Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
          ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

          TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


          Komentarz

          • phrix
            L&K
            • 2007
            • 1000
            • Audi
            • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            Osobiscie stawiam na 99% swiece zarowe ( 1% brak uszczelki na filtrze paliwa)

            Jak przedmówca wspomnial jak wymieniac to tylko komplet !!!

            PS : Dobra rada nie kupuj tych za 10 zl z allegro , na opakowaniu pisze Bosh Beru czy cokolwiek innego. Idz do sklepu bedzie duzo pewniej. Może zaplacisz o 80 zl wiecej ale masz pewność ze świeca sie nie przepali/złamie i zostanie w cylindrze. Wymień je wmiare szybko bo doskoki garow nie sa mile dla silnika. Wymiana jest bardzo prosta.
            Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

            _

            Komentarz

            • Paweł T
              Elegance
              • 2006
              • 784

              #7
              kupowałem ostatnio NGK 130 komplet
              TDI ASV 140KM 300Nm

              Komentarz

              • Samiec
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 4287
                • Octavia I (1U2)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #8
                Kupilem Beru z allegro jakies 22zl /szt, narazie nie narzekam. Sprzedawca mial sklep z czesciami. Wiec mam nadzieje ze towar byl pewny
                TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                Komentarz

                • Zoltar
                  Rider
                  • 2005
                  • 722

                  #9
                  Najpierw sprawdź kąt wtrysku

                  Świece to 100 zł, ale może nie będziesz musiał ich wydawać
                  www.soft-car.pl
                  www.chiptuning-gdansk.pl


                  - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                  - Wyłączanie DPF
                  - Hamownia Obciążeniowa

                  Komentarz

                  • Paweł T
                    Elegance
                    • 2006
                    • 784

                    #10
                    zoltar, jak się jeździ cee'dem,
                    TDI ASV 140KM 300Nm

                    Komentarz

                    Pracuję...