Samiec, OK. Z tym, ze moze przyjedz na 16.40???
Piszczenie podczas jazdy
Zwiń
X
-
Piszczenie podczas jazdy
Witam!
Borykam sie od jakiegoś czasu z problemem piszczenia w O1. Piski występuje zarówno przy jeździe do przodu jak i do tyłu, nie występują regularnie, w zasadzie losowo, ze słuchu moge powiedzieć że dochodza z tylnej osi, zazwyczaj piski pojawiają sie przy ruszaniu lub cofaniu. O Ile przy jeździe do przodu można jeszcze znieść ten dźwięk o tyle na wstecznym jak nieraz zapiszczy to chowam głowe między nogi. Nie wiem jaka jest przyczyna podejrzewam że hamulce, tylko że mechanicy u mnie w okolicy (Katowice) nie są kompetentni, ściemniają albo proponują wymiane klocków i tarcz mimo że jeszcze można zrobić na nich 20tyś km. Jeśli wiecie co to jest za przyczyna tych pisków to prosiłbym o pomoc, za wszelkie fachowe porady i sugestie z góry ogromne dziękie
ps. Orientuje sie ktoś gdzie na śląsku jest jakiś dobry i kompetentny serwis(nie ASO) ??
Pozdrawiam Łukasz
-
-
Jak dla mnie 90% że to klocki. Miałem bardzo podobnie...
Najgorsze jest to, że jak to zbagatelizujesz i będziesz jeździł to załatwisz jeszcze tarcze.
Co do klocków nie ma reguły, są przypadki, że ludzie wymieniają je po 10 tys.Były:
Skoda Octavia 2004, 1.9 TDI 110 km, ASV,
Fiat Croma 2006, 1.9 MultiJet 150 km
Jest:
Volkswagen CC 2013, 1.4 TSI 160 km
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JanuszSzWydaje mi się,że w AGRze nie było z tyłu tarcz tylko bębny
Tak mi jakoś blisko z tym przypadkiem było do mojegoByły:
Skoda Octavia 2004, 1.9 TDI 110 km, ASV,
Fiat Croma 2006, 1.9 MultiJet 150 km
Jest:
Volkswagen CC 2013, 1.4 TSI 160 km
Komentarz
-
-
nie nie, ja mam tarcze z tyłu na 1000%, szczerze powiedziawszy nie jestem pewien nawet jaka mam wersje silnika w książce mam taką nalepke i pisze niby agr, ale moc napewno jest większa niż 90 km, mam porównanie do innych octavii, a z tymi klockami to nie wiem czy to jest kwestia złego montażu czy może kwestia wymiany klocków na nowe?? co o ty sądzicie??
Komentarz
-
-
melon721, moglbys pokazac naklejke ? Bo moze masz EGR napisane w ksiazeczce a kod silnika inny? :twisted:
Btw stawiam na klocki ( jesli faktycznie je masz ) a jesli masz AGR'a to stawiam na bebny. No chyba, ze jakis poprzedni wlasciciel zmienil sobie bebny na tarcze ...Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
nie mam akurat teraz aparatu, ale w książeczce wyraźnie pisze agr, a tarcze mam bankowo, przez alu widzemoże na zdjęciu sie dopatrzycie, poprzedni właściciel był troche takim szperaczem i z tego co pamiętam to wymienił sobie bębny na tarcze, a moc była zwiększona w v-tech, tylko że wydaje mi sie że jest więcej jak 110km, możliwe ze turbina była wymieniana. Ostatnio byłem u mechnika to powiedział że w lewym tylnim kole było coś "zapieczonego" niby to wyczyścił, ale i tak po tej korekcie piski nie znikły całkowicie, dlatego próbuje sił na forum bo przy cofaniu nie da sie znieśc tego dźwięku :x
Komentarz
-
-
łozysko to nie jest, ponieważ miałem teraz wymieniane na przodzie więc poznałbym dźwięk, taki włąśnie szum którego natężenie uzależnione jest od predkości
Co do tych uszczelniaczy i gumek to ciekawe, nie słyszałem jeszcze tego, tylko gdzie sie najlepiej udać tu na śląsku i co powiedzieć? żeby sprawdzili te części??
Komentarz
-
-
Nie nie, linki wymieniłem gdyż tak samo podejrzewałem że ręczny to może być , ale piski występowały wcześniej i wątpie by to była kwestia ręcznego
[ Dodano: Pon 14 Sty, 08 22:33 ]
Zamieszczone przez Sebastian_M26Skoro nie jesteś zadowolony z mechaników - zrób to sam
Komentarz
-
Komentarz