2.0 TDI common rail

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • slawko007
    Drive
    S_OCP Member
    • 2008
    • 65

    #26
    Zamieszczone przez MiKruS
    Do głosu dochodzi ekonomai skali.

    Cały świat inwestuje w technologię CR, a w PD jedynie Volkswagen. Wiec koszty wszlekich badań rozwojowych i unowoczesniania technologii przerzucane są na jedną firmę. Podczas gdy za CR płaci tych firm kilkanaście.

    Stąd po prostu CRka najprawdopodobniej wczesniej czy pozniej przeskoczy technolognicznie PD.
    Cały czas wchodzą nowe generacje tego systemu.


    Do tego dochodzi tez ta kultura pracy... Dla zwykłego zjadacza chleba nie ma znaczenia jakie cisnienie wtrysku ma PD - dla niego wazniejsze jest, ze CR w środku nie pracuje jak diesel.
    MiKrus
    Myślę że masz 100% racji. Nawet jeśli PD przewyższały CR w technicznych rozwiązaniach i osiagały wyzsze ciśnienie wtrysku to żaden z koncernów samochodowych nie może sobie pozwolić na straty a unifikacja i podział kosztów pomiedzy znaczacymi producentami najlepiej przemawia do dyrektorów finansowych którzy ustalają pózniej ceny naszych aut. :wink:
    slawko007

    Komentarz

    • rezon
      RS
      • 2006
      • 1894
      • Volvo
      • AKL 1.6 MPI 101 KM
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #27
      Zamieszczone przez slawko007
      Nawet jeśli PD przewyższały CR w technicznych rozwiązaniach i osiagały wyzsze ciśnienie wtrysku to żaden z koncernów samochodowych nie może sobie pozwolić na straty a unifikacja i podział kosztów pomiedzy znaczacymi producentami najlepiej przemawia do dyrektorów finansowych
      m.in. Mitsubishi Outlander przechodzi w 2008r z 2.0 PD (VW) na 2.2 CR (PSA) czyli coś w tym jest

      Komentarz

      • Lukicrx
        Drive
        • 2008
        • 69

        #28
        Zamieszczone przez rafalus
        ciekawe jak bedzie z czułością na paliwo w silniku z nowym wtryskiem?
        O właśnie ! Może nie jestem ekspertem (ba, na pewno nie jestem :P ) ale z common rail'ami mam same złe doświadczenia Merc CDI którego ujeżdżamy w firmie miał w przeciągu roku wymienione wszystkie wtryski (podobno paliwo), ale szczerze mówiąc średnio to do mnie dociera bo tankujemy na dobry stacjach a nie będę jeździł tankować auta do Niemiec czy Austrii 8) , znam kilka innych przypadków (znajomych) wtrysków bezpośrednich w Fordach, Pugach i Mercedesach gdzie problem jest ten sam a koszty takich napraw to nie wymiana świec, że już o stresie nie wspomne kiedy mi to np. Mercedesik powiedział "pie....le nie jadę" pod Hannoverem :shock: , także może i bardziej wydajne , może wyższa kultra pracy ale myślę (wręcz jestem przekonany) że póki się sytuacja raz na zawsze nie wyjaśni odnośnie jakości paliwa i sprawności tych systemów to aktualne diesle stosowane w Skodach są najlepszym rozwiązaniem, jeśli ktoś ma inne doświadczenia chętnie poczytam
        Synu dowiedz się czego robić nie potrafisz i nie rób tego...

        Komentarz

        • gebek
          L&K
          S_OCP Member
          • 2007
          • 1214

          #29
          Moze masz racje ale...ja pracuje w ASO Hondy i nie sa mi znane problemy
          z common railem.Tak twierdzi czlowiek ktory sie tym zajmuje [syn wlasciciela]
          pozdrawiam
          Tato,tato...czy to auto jest chore?
          Nie synku...to diesel PD.

          Honda...the power of dreams.
          Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

          Komentarz

          • AdamB
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 8029
            • Octavia IV (NX3)
            • DKZA 2.0 TSI 190 KM

            #30
            gebek, to może CR jest bardziej awaryjny w innych markach w innych mniej awaryjny.
            A jeżeli na stacji X tankuje dziennie np. 50 samochodów z CR lub PD i jeden z 50 ma awarię układu zasilania to jest wina paliwa?, a może ASO jednak zrzuca na paliwo winę za awarię.
            Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

            Komentarz

            Pracuję...