W lubelskim DAKRO taki hak (ze Slupska) to koszt 408zl, bez wiazki, bez montazu. krzynol, zaoszczedziles 30zl- tyle u nich zalozenie. Nie dawno ktos mnie stuknal w plecy i zamiast wymieniac belke zakladam GO.
2.0 TDI common rail
Zwiń
X
-
2.0 TDI common rail
Jak zapewne większość z was wie, w nowym Audi A4 pracuje dobrze już znany diesel 2.0 TDI ale zasilany przez common rail a nie przez pompowtryskiwacze.Ponoć kultura jego pracy jest teraz wzorcowa,pracuje cichutko i aksamitnie ,zyskał też 3 koniki więcej.
W sierpniu tego roku ma nastąpić lifting O II . Jak myślicie, czy dojdzie do spotkania tych konstrukcji ?.
-
-
Zamieszczone przez OctanW sierpniu tego roku ma nastąpić lifting O II . Jak myślicie, czy dojdzie do spotkania tych konstrukcji ?.
Z ekonomicznego i rynkowego punktu widzenia nie ma zadnego uzasadnienia dla wymiany silnika (o tak naprawdę tych samych parametrach) w obecnie produkowanych autach
Wygląda na to, że nowe silniki będą trafiały po prostu do zupełnie nowych modeli, a nie obecnie produkowanych.
W Audi jest w A4, a w VW jest Tiguan, ktory tez dopiero co wszedl do produkcji.
W Skodzie zapewne ten motor pojawi sie w nowym Superbie, a Octavia raczej bedzie musiala poczekac dopiero na kolejną generację.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Mam nadzieje,ze decydenci z Volkswagena pozbawia jak najszybciej uzytkownikow
Skody watpliwej przyjemnosci odsluchu pracy silnika zasilanego pompowtryskiwaczami.
Biorac pod uwage blyskawiczne przejscie z silnika 2.0FSI na 1.8TSI,jeszcze przed
liftingiem,to jestem optymistaco do 2.0TDI CR
pozdrawiamTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez yanooshiiikA mnie ciekawi jaka bedzie odpowiedz VAG'a na dwu litrowy silnik bmw o mocy 203KM (biturbo). Przy ogolnej tendencji downsize'ingu powinnismy sie chyba tego spodziewac.
Milo by bylo widziec taki 200 konny motorek diesla w OIII RS :twisted: :diabelski_usmiech
Jednak jakaś cisza nastała w temacie.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez metrotestMoże być różnie.
Czemu w octavii zrezygnowali z 2.0FSI a wciąż sprzedają je w golfie i jettcie /zamiast 1.8TSI/?Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez metrotesta to golfie i jettcie dalej wciskają ten 2.0FSI - nie wiadomo po co.
A taka nasza mać że Skoda w koncernie VW na końcu jest ( Ale to IMO plus dla użytkowników ponieważ dostajemy sprawdzone już patenty)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez hubert78Ponieważ duże koncerny muszą założyć sprzedaż danego produktu, przez co kontraktują jego produkcję w danej ilości na jakiś tam czas (...) ALE SĄ i tzreba to sprzedać i tyle
Komentarz
-
-
Sprawa cześciowo się wyjaśniła bo ostatni numer tygodnika Motor opisuje silnik 2.0 TDI CR. Jak piszą w tym artykule, VW wycofuje się z pompowtrysków bo system cr jest tańszy w produkcji, i na pierwszy ogień poszedł silnik 2,0.W nowej wersji spełnia normę euro 5,jest lżejszy i niższy od poprzednika.Max moment 320Nm przy 1750obr.Moc 143 i 170koni
Zacytuje koncówkę artykułu : W Audi silniki będą wyposażone w wałki wyrównoważające, ale w modelach budżetowych Seat,Skoda można się będzie spodziewać wersji pozbawionych tego rozwiązania.
A więc w Skodzie też, mam nadzieje że wersja po lifcie otrzyma jednak ten silnik.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KruPinPodobno (dwie opinie slyszalem) w nowej A4 ten silnik sprawuje sie zaskakująco słabo, jesli chodzi o osiągiCzas pokaze...
cały ten CR to tylko cięcie kosztów produkcji
gadanie że jest bardziej eko to bzdura - nie ma nic przeciwko by PD był bardziej eko.
księgowi rzucili się na koszta i tyle
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez slaviZamieszczone przez KruPinPodobno (dwie opinie slyszalem) w nowej A4 ten silnik sprawuje sie zaskakująco słabo, jesli chodzi o osiągiCzas pokaze...
cały ten CR to tylko cięcie kosztów produkcji
gadanie że jest bardziej eko to bzdura - nie ma nic przeciwko by PD był bardziej eko.
księgowi rzucili się na koszta i tyle
wydaje mi sie,ze konstruktorzy nie mieli wyjscia i musieli wycofac sie z PD.
Chodzi glownie o kulture pracy i normy spalin.Tylko uklad wtryskowy sterowany piezokrysztalami jest w stanie jednego cyklu podzielic wtryskiwane paliwo na 5 dawek.
Jesli dobrze pamietam to mamy...2 dawki rozgrzewajace,1 glowna,oraz 2 dotryski dopala
jace.W ukladzie PD wystepuje 1 dawka pilotujaca,oraz dawka glowna .Dziala to na zasadzie dwoch sprezyn znajdujacych sie w pompowtryskiwaczu..jesli sie nie myle :lol:
Te problemy konstrukcyje wymuszaja wycofanie sie z PD.
pozdrawiamTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gebekTe problemy konstrukcyje wymuszaja wycofanie sie z PD.
Komentarz
-
-
Do głosu dochodzi ekonomai skali.
Cały świat inwestuje w technologię CR, a w PD jedynie Volkswagen. Wiec koszty wszlekich badań rozwojowych i unowoczesniania technologii przerzucane są na jedną firmę. Podczas gdy za CR płaci tych firm kilkanaście.
Stąd po prostu CRka najprawdopodobniej wczesniej czy pozniej przeskoczy technolognicznie PD.
Cały czas wchodzą nowe generacje tego systemu.
Do tego dochodzi tez ta kultura pracy... Dla zwykłego zjadacza chleba nie ma znaczenia jakie cisnienie wtrysku ma PD - dla niego wazniejsze jest, ze CR w środku nie pracuje jak diesel.TDI 205PS
Komentarz
-
Komentarz