Dodałem jeszcze fotkę gdzie widać czujnik temp. oleju.
Generalnie obok ciśnienia oleju - ale ciśnienie jest w zasadzie równe w każdym miejscu, a temperaturę musisz badać tam gdzie olej się przemieszcza. Czyli albo pod filtrem - albo tam gdzie zamierzam teraz: na trójnk w przewód zasilający turbulum.
Co do ciśnienia - to masz fotkę gdzie est zamocowany sam czujnik ciśnienia (nad chłodnicą od wewnątrz) a więc kabelki tylko idą
Tak, klapka się zamyka i dla laikonika auto "cywilne" :twisted:
Co do wskazań turbinki - korzystam głównie z peak'a i ustawień maksymalnego ciśnienia.
Na dłuższą podróż można ustawić "dzwięk" ostrzegawczy - przeraźliwy pisk przy określonej wartości ciśnienia doładowania, albo dokupić kontrolkę sygnalizacyną (pewnie tak zrobię).
Generalnie jak głównie na 4 i 5 deptam to manetka od biegów nie przeszkadza w zerkaniu.
Generalnie obok ciśnienia oleju - ale ciśnienie jest w zasadzie równe w każdym miejscu, a temperaturę musisz badać tam gdzie olej się przemieszcza. Czyli albo pod filtrem - albo tam gdzie zamierzam teraz: na trójnk w przewód zasilający turbulum.
Co do ciśnienia - to masz fotkę gdzie est zamocowany sam czujnik ciśnienia (nad chłodnicą od wewnątrz) a więc kabelki tylko idą
Tak, klapka się zamyka i dla laikonika auto "cywilne" :twisted:
Co do wskazań turbinki - korzystam głównie z peak'a i ustawień maksymalnego ciśnienia.
Na dłuższą podróż można ustawić "dzwięk" ostrzegawczy - przeraźliwy pisk przy określonej wartości ciśnienia doładowania, albo dokupić kontrolkę sygnalizacyną (pewnie tak zrobię).
Generalnie jak głównie na 4 i 5 deptam to manetka od biegów nie przeszkadza w zerkaniu.
Komentarz