Na takich mam - na liczniku - o 5 km/h więcej - niż w rzeczywistości.
[O1] dylemat przed zakupem O1
Zwiń
X
-
[O1] dylemat przed zakupem O1
witam
jestem nowym uzytkownikiem i chce kupic O1 ( moj aktualny to lanos 1.6 16v 106KM => porazka )
mam teraz mozliwosc odkupienia O1 po korzystnej cenie(ok 28tys)
O1 1,9TDI 2004r 180k km podstawa wersja HB jest niebieska
po firmie sasiada.(pelen servis ASO i bezwypadkowa)
nie wiem ile ma KM bo nie wiem jak to sprawdzic.
moze ktos mi podpowie czy warto brac czy lepiej szukac jakiejs na rynku od 1go wlasciciela.
nie wiem tez zreszta jaki to jest silnik bo w dowodzie jest tylko 1,9 tdi i w ksiazce pojazdu tez nic nie ma.
ale O1 ma ostre przylozenie.
[ Dodano: Sro 23 Sty, 08 11:34 ]
chcialbym zeby mi starczyla na ladnych pare lat ( juz od dawna bylem zakochany w O1/O2 tylko $$$ malo bylo.chcialbym tez cos przy niej porobic zeby zyskala na wygladzie to tak standardowo wyglada
-
-
Witaj X A N,
Są to pytania często zadawane i często dyskutowane na forum.
Dopiero co się zalogowałeś więc proponuję Ci trochę poczytać i zadawać pytania dopiero kiedy będziesz je miał bardziej sprecyzowane.
Jeśli auto jest zadbane i wiarygodne to możesz smialo brać nawet jesli przebieg jest duzy.
Na naszym forum są auta, ktore mają grubo ponad 300.000 km i jezdzą bez problemów.
A tak w ogole to nie jest łątwo znalezc Octavię w dobrym stanie, niebitą, serwisowaną.
Wiec raczej nie przebiera się jak ulęqałkach.
Moc auta powinna byc podana w dowodzie rejestracyjnym w KW.
Ewentualnie możesz ją ustalić po kodzie literowym silnika (3 litery, np. ASV, ALH, ASZ), ktore podane są na naklejce w bagażniku, pod wykładziną.
Generalnie poczytaj trochę forum i skorzystaj z szukajki - polecam.
[ Dodano: Sro 23 Sty, 08 11:52 ]
EDIT: Spóźniony - Widzę, ze na cześć pytan juz padla odpowiedz.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez X A Nczy warto kupi go do zabway i przy okazji ustawiania jakis parametrow polepszajacych parametry silnika?
Najelpiej to kupić sobie zwykły kabel OBD II i sprawdzać Aktualne parametryByła O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez X A Nczy warto kupi go do zabway i przy okazji ustawiania jakis parametrow polepszajacych parametry silnika?Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dariuspoloX A N, 90 i 110 to cztero cylindrowe diesle z doladowaniem i pompa rotacyjna, 115,130,150,160 to cztero cylindrowe diesle z doladowaniem i ukladem wtryskowym w technologi Pumpe-Düse.
Pojedyncze silniki w podgrupach roznia sie wzgledem siebie wydajnoscia osprzetu.
B. krótka charaktertyka - szczegóły na szukajce
90KM prosta konstrkucja, mało pali, nie do zajechania, ale są narzekania na dynamikę
110KM bardziej skomplikowany, ale nadal prosty, odczuwalnie lepsza dynamika i dalej małe spalanie
130KM wyższe spalanie niż w 110KM ale odczuwalnie lepsza dynamika, bardziej wrażliwy na jakość paliwa, bo ma Pumpe-Düse , dla wielu najlepszy silnik TDI w Octavii /no i skrzynia 6 biegowa/, niestety prawie biały kruk /jeśli ma być w dobrym stanie i bezwypadkowy/ a i cena wyższa
115KM, 150KM, 160KM to nie w Octavii /VW, Seat, Audi/.
Komentarz
-
-
Miałem tą nieprzyjemność posiadania tdi w którym w ciągu 4 miechów padły 4 PD Pompa paliwa i popękały w głowicy dziury w które wsadza sie PD Koszt bagatela parę ładnych tysi, oprócz tego co dwa miesiące musiałem czyścić wtryski bo jakieś lipne paliwo było na stacji. W ten oto sposób jak narazie wyleczyłem sie z PD może z byt pochopnie ale mój portfel już płakał z rozpaczyByła Octavia 1.8T L&K jest Audi A4 S-line 182KM i 409Nm By Aligator
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PaczekMiałem tą nieprzyjemność posiadania tdi w którym w ciągu 4 miechów padły 4 PD Pompa paliwa i popękały w głowicy dziury w które wsadza sie PD Koszt bagatela parę ładnych tysi, oprócz tego co dwa miesiące musiałem czyścić wtryski bo jakieś lipne paliwo było na stacji. W ten oto sposób jak narazie wyleczyłem sie z PD może z byt pochopnie ale mój portfel już płakał z rozpaczysaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
No fakt "znajomy" mi go przywiózł początek też był niezbyt miły po płyn gdzieś ginął szkoda słów tu jest parę fotek co zrobił Adaś z Tymonem http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=8298
Autko chodziło jak malina przy zakupie nie było się do czego doczepić, zresztą macie tu foty. Teraz mogę się tylko z tego :lol:Była Octavia 1.8T L&K jest Audi A4 S-line 182KM i 409Nm By Aligator
Komentarz
-
Komentarz