[Inne] eberspacher-do posiadaczy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • 12433138
    Classic
    • 2008
    • 7

    [Inne] eberspacher-do posiadaczy

    ok poczekajmy co KUBAŃCZYK zdziała i aż pochwali się efektami
    od dawna wiadomo że na naszym forum osoby uważające że wygląda to nieźle są w zdecydowanej mniejszości - tego odkrywać na nowo nie musimy - ale może się mile zaskoczymy (a może nie) tak czy owak zobaczymy co kolega powie po zamontowaniu, ocenimy efekty bo na razie to taki trochę koncert życzeń :wink:
    Kamil
  • kokos
    Classic
    • 2007
    • 30

    #2
    [Inne] eberspacher-do posiadaczy

    WITAM JAK W TEMACIE A KONKRETNIE do tych ktorzy posiadaja HYDRONIC 4/5,zegar modulowy , pilot TP4,czy ktos sie orientuje jak sie programuje tego pilota (nie pytam o sposob opisany w instrukcji) i czy ma on modul podtrzymania pamieci,dzieki za odpowiedz i pozdrawiam
    VECTRA KLUB POLSKA Opc Line

    Komentarz

    • gebek
      L&K
      S_OCP Member
      • 2007
      • 1214

      #3
      Mam takiego pilota ,ale nie rozumiem o jakie programowanie ci chodzi.
      Tato,tato...czy to auto jest chore?
      Nie synku...to diesel PD.

      Honda...the power of dreams.
      Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

      Komentarz

      • kokos
        Classic
        • 2007
        • 30

        #4
        mam pytanie czy jest jakis inny sposob programowania pilota niz ten podany w instrukcji obslugi?posiadam hydronic 4 ,zegar modulowy i pilota TP4,dzisiaj bylem w serwisie i gosc (malo sympatyczny na poczatku od razu nie wiedziec czemu skrutykowal sposob zamontowani ebera ) zaprogramowal mi pilota za `jedyne` 80 zeta po czym dodal ze po kazdym odlaczeniu urzadzenia od zasilania czeka mnie ponowna wizyta u niego i kolejne 80 pln poniewaz ten pilot podobno nie posiada modulu pamieci,? troche mi sie nie usmiecha taka perspektywa tym bardziej ze sporo grzebie sam przy aucie i czesto odlaczam aku,zreszta dziwne troche jest to ze kupujac urzadzenie za tyle kasy z powodu takiej pierdoly jak spalony bezpiecznik albo inne dziwne zdarzenie trzeba leciec na serwis i pchac komus w dupe kase za darmo,przeszukalem chyba cale forum i nic w podobnym temacie nie znalazlem.czyzbym tylko ja mial taki problem czy gosc z serwisu mnie robi w balona.pozdrawiam
        VECTRA KLUB POLSKA Opc Line

        Komentarz

        • gebek
          L&K
          S_OCP Member
          • 2007
          • 1214

          #5
          Jesli chodzi o odlaczenie akumulatora ,to nic sie nie dzieje na 100 %.
          W mojej pierwszej Octavii ciagle padal akumulator i nic sie nie rozprogramowywalo.
          Przy wymianie aku na nowy tez nic sie nie stalo.
          Baterie w pilocie tez wymienialem i tez bylo OK.
          pozdrawiam
          Tato,tato...czy to auto jest chore?
          Nie synku...to diesel PD.

          Honda...the power of dreams.
          Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

          Komentarz

          • kokos
            Classic
            • 2007
            • 30

            #6
            ciekawe to co piszesz,ja u siebie przekladalem cale urzadzenie i po przekladce pilot nie zadzialal,a teraz w serwisie uslyszalem to co wczesniej napisalem,poczekam jeszcze na inne opinie zanim sprawdze bo moze mnie to kosztowac kolejne 80 zeta,dzieki za odpowiedz i pozdrawiam
            VECTRA KLUB POLSKA Opc Line

            Komentarz

            • gebek
              L&K
              S_OCP Member
              • 2007
              • 1214

              #7
              Gdyby bylo tak jak piszesz ,to w instrukcji obslugi urzadzenia bylaby jakas uwaga
              na ten temat.
              A ja czytalem instrukcje dokladnie i nic takiego nie widzialem.
              Moim zdaniem producent by ostrzegl o takim fakcie.
              pozdrawiam
              Tato,tato...czy to auto jest chore?
              Nie synku...to diesel PD.

              Honda...the power of dreams.
              Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

              Komentarz

              • kokos
                Classic
                • 2007
                • 30

                #8
                tez tak uwazam zreszta byloby to troche bez sensu no ale takie informacje uslyszalem w autoryzowanym serwisie i sam nie wiem co o tym mysles.pozdrawiam
                VECTRA KLUB POLSKA Opc Line

                Komentarz

                • gebek
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 1214

                  #9
                  Jedyna roznica miedzy naszymi urzadzeniami jest nastepujaca.
                  Ty masz pilota i zegar ,a ja tylko pilota.Moze tu jest jakis myk...nie wiem,ale
                  u mnie nic sie w tamtym urzadzeniu nie dzialo.
                  W tym jeszcze aku nie padlo wiec nie probowalem.
                  pozdrawiam

                  [ Dodano: Pią 25 Sty, 08 22:28 ]
                  Najmocniej cie przepraszam ale ja mam pilota TP5,a nie TP4 jak ty stad
                  moga byc roznice.
                  Wprowadzilem cie w blad.
                  pozdrawiam
                  Tato,tato...czy to auto jest chore?
                  Nie synku...to diesel PD.

                  Honda...the power of dreams.
                  Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                  Komentarz

                  • kokos
                    Classic
                    • 2007
                    • 30

                    #10
                    no trudno, to poczekamy moze znajdzie sie ktos z TP4
                    VECTRA KLUB POLSKA Opc Line

                    Komentarz

                    • Ziomal
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 5841
                      • Octavia I (1U2)
                      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                      #11
                      kokos, spytaj kolegi Hanz2k on ma eberspachera o ile mnie pamięć nie myli
                      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                      Jest O1 1.6 BFQ

                      Komentarz

                      Pracuję...