AWARIA TDI - AHF 110 KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Paczek
    Classic
    • 2007
    • 29

    #26
    Lukasz współczuje znam ból wysypanej fury. Zrób tak jak radzi Tymon Adaś to nie mechanik to po prostu MAGIK jakich mało on Ci doradzi co zrobić żeby było dobrze, mi też pomógł nie jeden raz. Jak mojego dziada wskrzesił to z każdym sobie poradzi. Powodzonka i głowa do góry
    Była Octavia 1.8T L&K jest Audi A4 S-line 182KM i 409Nm By Aligator

    Komentarz

    • djczas
      RS
      • 2005
      • 9612

      #27
      Techno200, w zależności które uszczelnienie padnie jak gorąca strona to idzie w wydech jak zimna strona to w dolot

      Komentarz

      • Techno200
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2005
        • 782
        • Tesla

        #28
        djczas:

        To mniej wiecej wiem, ale dla czego czesciej pada strona garąca?
        Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5

        Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy

        Komentarz

        • djczas
          RS
          • 2005
          • 9612

          #29
          Techno200, bo sa wyzsze temperatury pracy

          Komentarz

          • DGW
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 2330

            #30
            Zamieszczone przez lukaszrys
            dobrygrzeswawa, co zrobiłeś? jakie podjąłęś decyzje, bo ja nie wime co robić.
            teraz jeździ u mnie pod maską hybryda i nie muszę się obawiać już o korby tzn. o kolana :wink:
            Zamieszczone przez neck99
            dobrygrzeswawa napisał/a:
            jak już wyskoczyłeś pod maskę to trzeba było przewód dolotowy ściągnąć, wtedy by zgasł


            To 100% pewniak ze zgaśnie wtedy ? Czy lepiej Próbować dusić ruszając z V z hamulcem ?
            Oczywiście najlepiej zdusić go jak najszybciej tylko wątpię aby sprzęgło wytrzymało strzał na V biegu przy około 5k obr/min. ale jak kolega już wyskoczył z auta to z zewnątrz tylko zostaje odciąć drogę przedostawania się oleju do cylindra.
            Zamieszczone przez Maicroft
            Mozliwe ze to tylko sprezarka bedzie do wymiany, caly uklad dolotowy to wymycia i wszystko bedzie dzialac bez problemow.
            nie chcę krakać ale to mało możliwe. Po pierwsze: to o czym napisał Mikrus a po drugie silnik wypalił cały olej i schodził z astronomicznych obrotów "na sucho". Wątpię żeby się dało wałem przekręcić
            Zamieszczone przez Tymon
            Grześ z tego co Łukasz mówił to sprężarka ma jakieś 130tyś
            ale to o niczym nie świadczy > nie zbadane są wyroki... na sprężarkach :wink:
            Zamieszczone przez Techno200
            Mam pytanie, od czego zalezy gdzie pojdzie olej jak turbina pada? Ja miale dwie takie sytuacje i zawsze w wydech. I z tego co slysze o wiele czesciej idze w wydech olej niz w silnik.
            w większości przypadków leci na wydech, b.rzadko się zdarza aby olej poszedł na stronę zimną. W serwisie Garretta też jednoznacznie nie potrafią odpowiedzieć czemu. Jedyną teorię jaką słyszałem od kolesia stamtąd to taka że w dolocie większość czasu panuje nadciśnienie i zapobiega przedostawaniu się oleju na tą stronę. Byćmoże jest w tym trochę prawdy ale z pewnością składa się na to jeszcze wiele innych rzeczy
            NFPNorth-West
            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
            WARSZTAT www.dsize.pl
            ->
            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

            Komentarz

            • koja86
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 3178

              #31
              lukaszrys, pogadam z Martinem czy czegoś nie znajdzie z małym przebiegiem ostatnio miał 1,6 ze znikomym przebiegiem ale to cię pewnie nie zadowala .

              Łukasz glowa do góry nie ma tego złego ca by na dobre nie wyszło
              Takie zwykłe Ambiente

              Komentarz

              • lukaszrys
                Ambiente
                S_OCP Member
                • 2006
                • 116

                #32
                koja86, Jarku, możesz delikatnie podpytać czy jest w stanie załatwić 1.9 AHF lub ASV bo na razie głównie to mnie interesuje.
                Ale powoli i z głową.

                Do końca tyg może będę wiedział co z moim motorem.

                Ale dzięki bardzo za pomoc. Doceniam niezmiernie.

                pozdrawiam

                lukaszrys
                Rodzinne Combi by Ali

                Na początku był BIG BANG... a potem zrodziła sie moja Skoda...

                AHF+ASV+AWX+ASZ+IVECO+0.230+MG+ALI...
                Polerowana "czapka" od środka ... :-P

                Komentarz

                • Samiec
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 4287
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #33
                  Zamieszczone przez lukaszrys
                  koja86, Jarku, możesz delikatnie podpytać czy jest w stanie załatwić 1.9 AHF lub ASV bo na razie głównie to mnie interesuje.
                  Ja na twoim miejscu bym szukal juz tylko ASV z racji wiekszego prawdopodobienstwa kupienia silnika z mniejszym przebiegiem. Moj ASV ma w tej chwili 171kkm, a ma tylko 4 lata.
                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                  Komentarz

                  • misiek^wro
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 8321

                    #34
                    Samiec, roznie to bywa, moj 6cio juz letni ( produkcyjnie, a 5cio rejestracyjnie ) AGR ma do tej pory stukniete 155 tysiecy


                    Ale fakt faktem, trzeba sie nastawiac na spooory przebieg przy 110tkach.

                    Lukasz, to moze zaatakujesz ASZ/ARL ?
                    Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                    Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                    ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                    TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                    Komentarz

                    • lukaszrys
                      Ambiente
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 116

                      #35
                      HEJ!
                      Zastanawiałem sie nad tym ale z czym się to wiąże?
                      Skrzynia inna? Sprzęgło z dwumasą?
                      Półosie?
                      Co ze sterownikiem?

                      Mnóstwo pytań a tak mało odpowiedzi.
                      Kto z was robił taką przekładkę i z czym to sie wiązało?
                      Prosze o podpowiedzi.
                      Dzięki za wszelkie instrukcje.
                      pozdrawiam.

                      lukaszrys
                      Rodzinne Combi by Ali

                      Na początku był BIG BANG... a potem zrodziła sie moja Skoda...

                      AHF+ASV+AWX+ASZ+IVECO+0.230+MG+ALI...
                      Polerowana "czapka" od środka ... :-P

                      Komentarz

                      • MiKruS
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 7976

                        #36
                        Zamieszczone przez lukaszrys
                        HEJ!
                        Zastanawiałem sie nad tym ale z czym się to wiąże?
                        Skrzynia inna? Sprzęgło z dwumasą?
                        Półosie?
                        Co ze sterownikiem?

                        Mnóstwo pytań a tak mało odpowiedzi.
                        Kto z was robił taką przekładkę i z czym to sie wiązało?
                        Prosze o podpowiedzi.
                        Dzięki za wszelkie instrukcje.
                        pozdrawiam.

                        lukaszrys

                        Pomocne tematy:



                        Poza tym wpisz w szukajke słowo "swap".
                        TDI 205PS

                        Komentarz

                        • misiek^wro
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 8321

                          #37
                          lukaszrys, ja jestem na etapie kpl czesci, ale osoba, od ktorej dostalem wszystkie info byl Purchawa, robil swapa z 90 na 130


                          Z tego co pamietam, to potrzeba wiazki i ecu od ASZ, samego silnika ASZ z osprzetem, dodatkowej pompy paliwa do baku, dochodzi jeszcze zabawa z kolektorem, trzeba zmienic obudowe filtra powietrza no i wywalic zalosny agr'owski intercooler

                          To tak na szybko napisane.
                          Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                          Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                          ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                          TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                          Komentarz

                          • lyzy 110
                            Ambiente
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 237

                            #38
                            lukaszrys, współczucia ja też to przeżyłem :evil: prawie 2 lata temu i też AHF co prawda u mnie to trwało raptem 3 s i zdławiłem łobuza no ale i tak o te 3 s za późno jedna korba wyszła bokiem drugą wywinęło do dołu - złamana generalnie demolka na 102
                            kupiłem drugą motorownię i było ok, z nowym sprzęgłem i turbawką + robocizna równiutko 5 k.
                            była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

                            Komentarz

                            • Dzida
                              RS
                              • 2006
                              • 2253

                              #39
                              Zamieszczone przez lyzy 110
                              z nowym sprzęgłem i turbawką + robocizna równiutko 5 k.
                              ups, no to nieźle dostałeś po kieszeni lyzy 110, :|

                              Komentarz

                              • gachul
                                Elegance
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 852

                                #40
                                kiedys u mnie w Ctroenie Berlingo mialem podobne zdarzenie ale jak sie pozniej okazalo lał jeden wtrysk i wypalilo dziure w tłoku...zaciogło olej do góry i tez silnik wskoczył na bardzo wysokie obroty....w ostatniej chwili zdolalem na biegu go zdławic i koszt naprawy nie byl bardzo wysoki...ok 1200 zł
                                gachul

                                czarniutka dwulitrowka combi elegance...była...jest... dwa litry brąz mocca combi platinum

                                Komentarz

                                • Techno200
                                  Elegance
                                  S_OCP Member
                                  • 2005
                                  • 782
                                  • Tesla

                                  #41
                                  kompletny arl do spzedania, moze sie przyda.





                                  Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5

                                  Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy

                                  Komentarz

                                  • misiek^wro
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2006
                                    • 8321

                                    #42
                                    lukaszrys, : http://aukro.cz/item304139265_motor_...9tdi_66kw.html
                                    Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                    Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                    ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                    TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                    Komentarz

                                    • marekzu
                                      L&K
                                      • 2007
                                      • 1412
                                      • Superb II combi (3V5)

                                      #43
                                      Zamieszczone przez misiek^wro
                                      ale to jest ALH i dodatkowo opis - "Bere více oleje proto ho prodávám"

                                      Komentarz

                                      • misiek^wro
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2006
                                        • 8321

                                        #44
                                        marekzu, a fakt nie zauwzylem tego :roll:
                                        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                        Komentarz

                                        • hugojugo
                                          Drive
                                          • 2005
                                          • 74

                                          #45
                                          no ale kosztuje 500PLN to przeciez jak na zlom AL
                                          octavia 2001 1,9 TDI kombi elegance

                                          Komentarz

                                          • lukaszrys
                                            Ambiente
                                            S_OCP Member
                                            • 2006
                                            • 116

                                            #46
                                            szukam i szukam i zobaczymy co z tego wyjdzie

                                            czekam na wiadomości z różnych źródeł
                                            mam nadzieje ze gdzieś do polowy lutego będę wiedział na czym stoję
                                            ech...
                                            Rodzinne Combi by Ali

                                            Na początku był BIG BANG... a potem zrodziła sie moja Skoda...

                                            AHF+ASV+AWX+ASZ+IVECO+0.230+MG+ALI...
                                            Polerowana "czapka" od środka ... :-P

                                            Komentarz

                                            • Dig Dug
                                              L&K
                                              S_OCP Member
                                              • 2005
                                              • 1306
                                              • Seat

                                              #47
                                              lyzy 110, Dokladnie, koszt 5 kolek jak padl AJM w Golfie. A wymiana na AXR (prawie to samo) wiec bez kombinacji z wiazkami i sterownikami. :evil:
                                              Była O1 jest F2.

                                              Komentarz

                                              • MiKruS
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2004
                                                • 7976

                                                #48
                                                Zamieszczone przez Dzida
                                                ups, no to nieźle dostałeś po kieszeni lyzy 110
                                                Po kieszeni może nieźle.
                                                Ale koszt 5 kPLN za silnik, nowe sprzeglo turbine i za robocizne, to jest tak naprawdę żaden koszt.

                                                Mimo wszystko cieszmy sie, ze mamy TDI. W mniej spotykanych silnikach trzeba by było wyrzygać co najmniej dwa razy tyle za taką zmianę.
                                                TDI 205PS

                                                Komentarz

                                                • markowski
                                                  Ambiente
                                                  • 2006
                                                  • 224

                                                  #49
                                                  dobrygrzeswawa,
                                                  w kwestii technicznej - piszesz zeby zdjac dolot - da rade zrobic to golymi rekami ? nie ryzykuje sie jakiegos poparzenia - typu nie chlupnie mega goracym olejem z rury ? i w ktorym miejscu zrywac ? pamietam tez ze ktos opisywal jak zatrzymac silnik przytrzymujac wajche jakiegos elektrozaworu zamykajacego dolot - kojarzysz moze o co chodzi ?

                                                  a jezeli chodzi o duszenie na biegu - pamietam ze kiedys byl watek w ktorym bylo opisane jak dusic - o ile dobrze pamietam powstal w identycznej sytuacji.. szukalem go troche i nie moge znalez - nie pamietam na ktorym biegu nalezaloby dusic strzelajac ze sprzegla - najwyzszym czy najnizszym ...
                                                  pozdrawiam
                                                  Markowski
                                                  OI AXR 06 185@377

                                                  Komentarz

                                                  • lyzy 110
                                                    Ambiente
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2004
                                                    • 237

                                                    #50
                                                    Zamieszczone przez MiKruS
                                                    Po kieszeni może nieźle.
                                                    Ale koszt 5 kPLN za silnik, nowe sprzeglo turbine i za robocizne, to jest tak naprawdę żaden koszt.
                                                    dokładnie miałem dużo szczęścia że udało się załatwić części w dobrej cenie, a robocizna w zaprzyjaźnionym serwisie

                                                    jeżeli chodzi o turbawki to mam kontakt do gościa który sprowadza je od gebelsów w dobrej cenie, jakby co to służę pomocą - PW
                                                    była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...