Lukasz współczuje znam ból wysypanej fury. Zrób tak jak radzi Tymon Adaś to nie mechanik to po prostu MAGIK jakich mało on Ci doradzi co zrobić żeby było dobrze, mi też pomógł nie jeden raz. Jak mojego dziada wskrzesił to z każdym sobie poradzi. Powodzonka i głowa do góry
AWARIA TDI - AHF 110 KM
Zwiń
X
-
teraz jeździ u mnie pod maską hybryda i nie muszę się obawiać już o korby tzn. o kolana :wink:Zamieszczone przez lukaszrysdobrygrzeswawa, co zrobiłeś? jakie podjąłęś decyzje, bo ja nie wime co robić.
Oczywiście najlepiej zdusić go jak najszybciej tylko wątpię aby sprzęgło wytrzymało strzał na V biegu przy około 5k obr/min. ale jak kolega już wyskoczył z auta to z zewnątrz tylko zostaje odciąć drogę przedostawania się oleju do cylindra.Zamieszczone przez neck99dobrygrzeswawa napisał/a:
jak już wyskoczyłeś pod maskę to trzeba było przewód dolotowy ściągnąć, wtedy by zgasł
To 100% pewniak ze zgaśnie wtedy ? Czy lepiej Próbować dusić ruszając z V z hamulcem ?
nie chcę krakać ale to mało możliwe. Po pierwsze: to o czym napisał Mikrus a po drugie silnik wypalił cały olej i schodził z astronomicznych obrotów "na sucho". Wątpię żeby się dało wałem przekręcićZamieszczone przez MaicroftMozliwe ze to tylko sprezarka bedzie do wymiany, caly uklad dolotowy to wymycia i wszystko bedzie dzialac bez problemow.
ale to o niczym nie świadczy > nie zbadane są wyroki... na sprężarkach :wink:Zamieszczone przez TymonGrześ z tego co Łukasz mówił to sprężarka ma jakieś 130tyś
w większości przypadków leci na wydech, b.rzadko się zdarza aby olej poszedł na stronę zimną. W serwisie Garretta też jednoznacznie nie potrafią odpowiedzieć czemu. Jedyną teorię jaką słyszałem od kolesia stamtąd to taka że w dolocie większość czasu panuje nadciśnienie i zapobiega przedostawaniu się oleju na tą stronę. Byćmoże jest w tym trochę prawdy ale z pewnością składa się na to jeszcze wiele innych rzeczyZamieszczone przez Techno200Mam pytanie, od czego zalezy gdzie pojdzie olej jak turbina pada? Ja miale dwie takie sytuacje i zawsze w wydech. I z tego co slysze o wiele czesciej idze w wydech olej niz w silnik.NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
koja86, Jarku, możesz delikatnie podpytać czy jest w stanie załatwić 1.9 AHF lub ASV bo na razie głównie to mnie interesuje.
Ale powoli i z głową.
Do końca tyg może będę wiedział co z moim motorem.
Ale dzięki bardzo za pomoc. Doceniam niezmiernie.
pozdrawiam
lukaszrysRodzinne Combi by Ali
Na początku był BIG BANG... a potem zrodziła sie moja Skoda...
AHF+ASV+AWX+ASZ+IVECO+0.230+MG+ALI...
Polerowana "czapka" od środka ... :-P
Komentarz
-
-
Ja na twoim miejscu bym szukal juz tylko ASV z racji wiekszego prawdopodobienstwa kupienia silnika z mniejszym przebiegiem. Moj ASV ma w tej chwili 171kkm, a ma tylko 4 lata.Zamieszczone przez lukaszryskoja86, Jarku, możesz delikatnie podpytać czy jest w stanie załatwić 1.9 AHF lub ASV bo na razie głównie to mnie interesuje.
Komentarz
-
-
Samiec, roznie to bywa, moj 6cio juz letni ( produkcyjnie, a 5cio rejestracyjnie ) AGR ma do tej pory stukniete 155 tysiecy
Ale fakt faktem, trzeba sie nastawiac na spooory przebieg przy 110tkach.
Lukasz, to moze zaatakujesz ASZ/ARL ?
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!

Komentarz
-
-
HEJ!
Zastanawiałem sie nad tym ale z czym się to wiąże?
Skrzynia inna? Sprzęgło z dwumasą?
Półosie?
Co ze sterownikiem?
Mnóstwo pytań a tak mało odpowiedzi.
Kto z was robił taką przekładkę i z czym to sie wiązało?
Prosze o podpowiedzi.
Dzięki za wszelkie instrukcje.
pozdrawiam.
lukaszrysRodzinne Combi by Ali
Na początku był BIG BANG... a potem zrodziła sie moja Skoda...
AHF+ASV+AWX+ASZ+IVECO+0.230+MG+ALI...
Polerowana "czapka" od środka ... :-P
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lukaszrysHEJ!
Zastanawiałem sie nad tym ale z czym się to wiąże?
Skrzynia inna? Sprzęgło z dwumasą?
Półosie?
Co ze sterownikiem?
Mnóstwo pytań a tak mało odpowiedzi.
Kto z was robił taką przekładkę i z czym to sie wiązało?
Prosze o podpowiedzi.
Dzięki za wszelkie instrukcje.
pozdrawiam.
lukaszrys
Pomocne tematy:
Poza tym wpisz w szukajke słowo "swap".TDI 205PS
Komentarz
-
-
lukaszrys, ja jestem na etapie kpl czesci, ale osoba, od ktorej dostalem wszystkie info byl Purchawa, robil swapa z 90 na 130
Z tego co pamietam, to potrzeba wiazki i ecu od ASZ, samego silnika ASZ z osprzetem, dodatkowej pompy paliwa do baku, dochodzi jeszcze zabawa z kolektorem, trzeba zmienic obudowe filtra powietrza no i wywalic zalosny agr'owski intercooler
To tak na szybko napisane.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!

Komentarz
-
-
lukaszrys, współczucia ja też to przeżyłem :evil: prawie 2 lata temu i też AHF co prawda u mnie to trwało raptem 3 s i zdławiłem łobuza no ale i tak o te 3 s za późno jedna korba wyszła bokiem drugą wywinęło do dołu - złamana generalnie demolka na 102
kupiłem drugą motorownię i było ok, z nowym sprzęgłem i turbawką + robocizna równiutko 5 k.była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę
Komentarz
-
-
kiedys u mnie w Ctroenie Berlingo mialem podobne zdarzenie ale jak sie pozniej okazalo lał jeden wtrysk i wypalilo dziure w tłoku...zaciogło olej do góry i tez silnik wskoczył na bardzo wysokie obroty....w ostatniej chwili zdolalem na biegu go zdławic i koszt naprawy nie byl bardzo wysoki...ok 1200 złgachul
czarniutka dwulitrowka combi elegance...była...jest... dwa litry brąz mocca combi platinum
Komentarz
-
-
szukam i szukam i zobaczymy co z tego wyjdzie
czekam na wiadomości z różnych źródeł
mam nadzieje ze gdzieś do polowy lutego będę wiedział na czym stoję
ech...Rodzinne Combi by Ali
Na początku był BIG BANG... a potem zrodziła sie moja Skoda...
AHF+ASV+AWX+ASZ+IVECO+0.230+MG+ALI...
Polerowana "czapka" od środka ... :-P
Komentarz
-
-
Po kieszeni może nieźle.Zamieszczone przez Dzidaups, no to nieźle dostałeś po kieszeni lyzy 110
Ale koszt 5 kPLN za silnik, nowe sprzeglo turbine i za robocizne, to jest tak naprawdę żaden koszt.
Mimo wszystko cieszmy sie, ze mamy TDI. W mniej spotykanych silnikach trzeba by było wyrzygać co najmniej dwa razy tyle za taką zmianę.TDI 205PS
Komentarz
-
-
dobrygrzeswawa,
w kwestii technicznej - piszesz zeby zdjac dolot - da rade zrobic to golymi rekami ? nie ryzykuje sie jakiegos poparzenia - typu nie chlupnie mega goracym olejem z rury ? i w ktorym miejscu zrywac ? pamietam tez ze ktos opisywal jak zatrzymac silnik przytrzymujac wajche jakiegos elektrozaworu zamykajacego dolot - kojarzysz moze o co chodzi ?
a jezeli chodzi o duszenie na biegu - pamietam ze kiedys byl watek w ktorym bylo opisane jak dusic - o ile dobrze pamietam powstal w identycznej sytuacji.. szukalem go troche i nie moge znalez - nie pamietam na ktorym biegu nalezaloby dusic strzelajac ze sprzegla - najwyzszym czy najnizszym ...pozdrawiam
Markowski
OI AXR 06 185@377
Komentarz
-
-
dokładnie miałem dużo szczęścia że udało się załatwić części w dobrej cenie, a robocizna w zaprzyjaźnionym serwisieZamieszczone przez MiKruSPo kieszeni może nieźle.
Ale koszt 5 kPLN za silnik, nowe sprzeglo turbine i za robocizne, to jest tak naprawdę żaden koszt.
jeżeli chodzi o turbawki to mam kontakt do gościa który sprowadza je od gebelsów w dobrej cenie, jakby co to służę pomocą - PWbyła czeszka jest franca ale wolałem czeszkę
Komentarz
-

Komentarz