A po co Wam ta folia. Kupic zwykla folie budowlana, mocna tasme klejaca i bedzie ten sam efekt :lol:
polerka polerowanie czy ostre srodki scierne wosk itp
Zwiń
X
-
polerka polerowanie czy ostre srodki scierne wosk itp
tak jak w temacie zastanawiam sie nad sensem kupowania drogich srodkow chemicznych (koszt ok 100-300zl na auto) a polerka mechaniczna u lakiernika ( pewnie ok 100-150zl) a wlasna inwencja typu tempo+ pozniej wosk szmatka w reke i wio (koszt ok 40-50zl i wlasna praca)
moze ktos juz ma wyrobione zdania poparte wlasnym doswiadczeniem ??
(u mnie lakier oryginalny ma 4lata ale poprzez krzaki myjki itp ma mase drobnych rys )
-
-
Polerka jest fajna tylko , jak sama nazwa wskazuje sciera sie warstwe lakieru ( poprzez polerowanie ) Osobiscie polecam preparaty nano , stanowczo odradzam tempo bo moze zaszkodzic jezeli ktos nie potrafi nim robic.
PS: Na starcie polecam kupić Plastmal ( zwlaszcza jezeli masz ciemny lakier) , ten oparty na teflonie efekty beda bardzo dlugo widoczneSzlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
Matowy lakier to po prostu suma uszkodzeń, rys z myjni, działania czynników atmosferycznych i zwykłego utleniania się ze starości. A że pierwszą warstwą jest "klarlack", czyli powłoka bezbarwna, to nie można mówić o jakimś poważnym niszczeniu "bazy"czyli samego koloru. XAN, myślę że w zależności od okolicy i ilości lakierników , będzie to 150-200 zeta
Komentarz
-
Komentarz