obroty

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dell123
    Classic
    • 2008
    • 24

    obroty

    Dziękuję ci bardzo za mega fachową pomoc , zabieram sie zatem za naprawy :wink:
  • sziro
    Drive
    S_OCP Member
    • 2007
    • 53

    #2
    obroty

    mam problem ze swoją o1 1.6 55kw po dłuższym postoju gdy odpalam szkode ma nie równe obroty i potrafi zgasnąć a na LPG nic się nie dzieje ma normalne obroty pomóżcie koledzy z góry dziękuje i czekam na szybka pomoc .

    Komentarz

    • splawik
      L&K
      S_OCP Member
      • 2006
      • 1292

      #3
      sziro, Czyszczenie i adaptacja przepustnicy. Poszukaj na forum jak sie to robi, albo poproś kogoś z laptokiem.
      A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
      AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
      O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
      -------------------------------------------------
      Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

      Komentarz

      • Geralt
        Rider
        S_OCP Member
        • 2007
        • 589

        #4
        Kup moze jakis dodatek do benzyny oczyszczajacy wtryski i osuszajacy paliwo - koszt niewielki a sadze ze pomoze.
        pozdrawiam
        Adam W.

        Komentarz

        • MiKruS
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 7976

          #5
          Jesli silnik na gazie chodzi dobrze, a na benzynie są jakies anomalie, to z reguly problem jest z ukladem paliwowym.
          Np. zasyfiony filtr paliwa, zapieczone wtryski, itp.


          Po prostu autem z LPG powinno sie jezdzic tez dosc czesto na benie.
          TDI 205PS

          Komentarz

          • Geralt
            Rider
            S_OCP Member
            • 2007
            • 589

            #6
            splawik, moze miec racje - to mzoe byc rowniez przepustnica.
            pozdrawiam
            Adam W.

            Komentarz

            • MiKruS
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 7976

              #7
              Zamieszczone przez splawik
              sziro, Czyszczenie i adaptacja przepustnicy. Poszukaj na forum jak sie to robi, albo poproś kogoś z laptokiem.
              Ale na gazie nie ma problemu. :idea:
              TDI 205PS

              Komentarz

              • Matis68
                Ambiente
                • 2006
                • 195

                #8
                Coś kiedyś było w temacie, zdaje się pomógł jakiś preparat dodany do benzyny (STP ??) i ...pełen bak . Trzeba po prostu dodać preparat i zrobić przebieg na benzynie, problem leży w zapieczonych wtryskiwaczach, które chodzą bez paliwa podczas emulacji...
                http://www.youtube.com/watch?v=qtDOe...eature=related

                Komentarz

                • Geralt
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 589

                  #9
                  Matis68, czyli tak jak pisalem, dodatkowo nie zaszkodzi jesli tenpreperat bedzie mial wlasciwosci wytraceia z paliwa czesteczek wody - nie ejstem pewien ale bodajze "czerwone" STP
                  pozdrawiam
                  Adam W.

                  Komentarz

                  • Matis68
                    Ambiente
                    • 2006
                    • 195

                    #10
                    Na pewno nie zaszkodzi. Jak mówił wielki radziecki przywódca "mam podejrzenie graniczące z pewnością" że to wina wtrysków.Przepustnica raczej daje efekty falowania i braku prawidłowych obrotów biegu jałowego. pamiętajmy że jest to przepustnica powietrza, a nie mieszanki...
                    http://www.youtube.com/watch?v=qtDOe...eature=related

                    Komentarz

                    • Geralt
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 589

                      #11
                      teraz juz mam pewnosc:


                      moj mechanik mowi ze daje rade
                      pozdrawiam
                      Adam W.

                      Komentarz

                      • Matis68
                        Ambiente
                        • 2006
                        • 195

                        #12
                        Geralt, w sumie dzięki za namiar, ja chyba też się skuszę, tak "na zaś"
                        http://www.youtube.com/watch?v=qtDOe...eature=related

                        Komentarz

                        • Geralt
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 589

                          #13
                          Matis68, akurat jestem na czasie bo sam mam podobny objaw a ze w weekend sporo z moim kumplem/mechanikiem to od razu sie podpytalem co moze byc i jak to wyleczyc 8)
                          pozdrawiam
                          Adam W.

                          Komentarz

                          • zgucio
                            Rider
                            • 2007
                            • 691

                            #14
                            trzeba pojeżdzić na paliwku u mnie było tak że wkręcał sie do ok 2,5 tyś obrotów potem sie chwile podusił za samochodem było czarno wkręcił sie dalej i do oporu już szedł.

                            pojeździłem troche na paliwku i jest ok, zawory są zapieczone i dlatego tak się dzieje.

                            jakby nie patrzeć samochód ma przejechane 150 tyś na gazie
                            ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

                            JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

                            Komentarz

                            • elize11
                              Drive
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 47

                              #15
                              odpowiedzcie mi panowie, czemu u mnie dzieje się podobnie i działo się to też przed założeniem gazu?
                              przydusza sie jak dam gazu do końca przy 2 tyś obr, przy 4 juz nie?
                              zaszarpie autkiem a potem rwie do przodu do końca, trochę to ogranicza dynamiczna jazdę
                              świece+kable+przepustnica+ filtry- wymienione
                              ale jeszcze adaptacji nie robiłem , ale nie wieże juz że coś zmieni, poddałem się może pomożecie
                              elize11

                              Komentarz

                              • splawik
                                L&K
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 1292

                                #16
                                Ostatnio dla gofera robiłem adaptacje, bez czyszczenia przepustnicy. Falowału mu chyba na benzynie a na gazie trzymał 2tyś obr. Pomogło.

                                Ps. A sterownik zagubił się przy porannym rozruchu na mrozie, jak wszystkie kontrolki przygasły. W sumie odpalił ale jakiś krzaki powyskakiwały. A u ciebie jak z tym było??
                                A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
                                AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
                                O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
                                -------------------------------------------------
                                Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

                                Komentarz

                                • zgucio
                                  Rider
                                  • 2007
                                  • 691

                                  #17
                                  elize11 według mnie to zawory jak pisałem wcześniej też tak miałem u mnire pomogło jeżdżenie na paliwku u ciebie może być to jakieś trwałe uszkodzenie.

                                  Ale póki na gazie jeżdzi dobrze i nie ma z nim problemów to jeżdzij nie ma co remontować
                                  ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

                                  JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

                                  Komentarz

                                  • MiKruS
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2004
                                    • 7976

                                    #18
                                    Zamieszczone przez zgucio
                                    według mnie to zawory
                                    Chyba masz na mysli wtryski, a nie zawory?
                                    TDI 205PS

                                    Komentarz

                                    • zgucio
                                      Rider
                                      • 2007
                                      • 691

                                      #19
                                      dokładnie mała pomyłka
                                      ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

                                      JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

                                      Komentarz

                                      • Janinho
                                        Rider
                                        S_OCP Member
                                        • 2008
                                        • 390
                                        • Octavia II (1Z3)
                                        • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                        #20
                                        Zamieszczone przez elize11
                                        świece+kable+przepustnica+ filtry- wymienione
                                        pomożecie
                                        spróbuj czujnik temperatury silnika. ja miałem z tym kłopot- wskazywał, że silnik ciągle jest zimny i auto świrowało.przy czym po paru minutach wskazanie czujnika było już poprawne i wszystko wracało do normy
                                        >>>Moja Octavka<<<

                                        Komentarz

                                        • elize11
                                          Drive
                                          S_OCP Member
                                          • 2007
                                          • 47

                                          #21
                                          u mnie do normy nie wraca,więc to nie czujnik
                                          wtryski jak by były zepsute to by dobrze chodził na gazie, a problem jest na tym i na tym paliwku,i było szarpanie przez zagazowaniem,

                                          problem występuje tylko jak wciśnie sie gaz(otworzy przepustnice) dośc energicznie do końca, jakby przez chwile dostawał za dużo powietrza,
                                          podejżewam że to może być przypadłośc tych silników aee
                                          elize11

                                          Komentarz

                                          • zgucio
                                            Rider
                                            • 2007
                                            • 691

                                            #22
                                            powiem tak mam przejechane 250 tyś i nic takiego nie zaobserwowwałem więc nie bardzo jest to przypadłość tych silników.

                                            Sprawdzałeś sonde lamda, a jak tłumiki? jaki masz przebieg auta?

                                            Sprawdzałeś samochód na kompie?
                                            ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

                                            JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

                                            Komentarz

                                            • elize11
                                              Drive
                                              S_OCP Member
                                              • 2007
                                              • 47

                                              #23
                                              mam niby 117tys przejechane, na gazie dobiero 1 tys
                                              sonda jest ok była sprawdzana voltomierzem, pracuje jak szalona, zresztą sonda nie pracuje na gazie, więc odpada
                                              błędów brak na kompie
                                              a co do tlumików mam pewne podejżenia mam orginalne, ale zamiast kata strumienica, chcem ja usunąć i przy okazju zrobic teraz dziurawy lekko srodkowy tłumik
                                              myślisz że strumienica moze ograniczać przepływ spalin?
                                              dzieje sie to tak tylko jak dam gaz na max, przy delikatnej"mocherowej jezdzie" nie ma żadnych szarpań itp
                                              strumienica jest malutka, pewnie ktos kata zajebał dla poprzedniego własciciela
                                              ale myślę że to nie to,dopóki nie zrobie tego to nie sprawdzę
                                              wiec stówkę trzeba bejcować
                                              dzieki za pomoc
                                              ale nic narazie sie nie poprawiło
                                              elize11

                                              Komentarz

                                              • zgucio
                                                Rider
                                                • 2007
                                                • 691

                                                #24
                                                jeśli dzieje sie tak tylko gdy energicznie wciskasz pedał gazu tzn gwałtownie do oporu to raczej nic na to nie poradzisz. W tym momencie jak dasz opór on się zaksztusi to za mały motor żeby dostął nagle kopa i szedł jak szalony. W rodzince jest jeszcze octa 1.9 tdi 130 kucy tam jak depniesz to zawsze idzie ale nie w 1.6 i trzeba sie przyzwyczaić. W mojej 1.6 jest tak jak epne gwałtownie przy niskich obrotach tak do 2,5 tyś obr ale powyżej na każdym biegu w miare sie zbiera oczywiście jak na 1.6 :lol:


                                                Co do strumienicy to sam mam. Przed założeniem dużo czytałem jedni twierdzili że nagle poprawiła się dynamika itd co jest dla mnie bzdurą. Czytałem też kiedyś w gazecie artykuł że srumienica możę powodować uszkodzenie silnika jak jest jakaś tandenta albo odwrotnie założona. W środku strumienicy są takie uski i odwrotnie założona hamuje wypływ spalin.

                                                Zdecydowałem sie jakieś 60 tyś km temu na strumienice bo mój org. katalizator już strasznie grał obijało się w nim coś metalowego i ogólnie było głośno. Jak do tej pory jest wszystko Ok ale on nie jest mały tak jak Ty piszesz może i przez to troche Ci sie dławi.

                                                Tak na marginesie to ktoś szybko sie pozbył katalizatora w twojej octawce mały przebieg i już poprzedni właściciel się go pozbył gdzie octa jeżdziła tylko na paliwku.
                                                ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

                                                JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

                                                Komentarz

                                                • elize11
                                                  Drive
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2007
                                                  • 47

                                                  #25
                                                  moje 1,6 ma dokładnie takie objawy jak mówisz,
                                                  wydaje mi sie że taka jest przypadłośc tej konstrukcji, poprostu tak działa przepustnica,
                                                  tą strumienica zajmę sie juz niedługo i nie bedzie jej wcale, zobaczymy czy cos się zmieni,
                                                  podejżewam że skoda miała podobne usterki z silnikiem(dławił się) i ktos wpadł na pomysł zatkany kat i sprzedał jeszcze go za plecami właściciela,
                                                  więc może ta zmiana nic nie dac,
                                                  pródowałem jeszcze przestawiać zapłon , udało mi sie osiągnąć lepszego buta na gazie i prawie brak dymienia z autka
                                                  czasami moja skoda sie nie zadławi i rwie do przodu,bez szarpania, więc to nie koniecznie jest usterka typowa, nie czaje tego autko,
                                                  tak czułem, że jak od 6 latek nie miałem autka z gazem, to jak sobie sprawie, przypomne sobie dlaczego nie miałem
                                                  elize11

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...