adamusiek, takie pytanie. Ile mniej więcej kilometrów przejechałeś w przeciągu tych 6 miesięcy ? U mnie jakoś teraz mija 6 miesięcy i w tym czasie przejeździłem 13 tyś, ciekawe ile jeszcze pociągną moje NB
u mnie to było jakieś 18kkm
ale teraz wyłączyłem tryb skandynawski i jestem ciekaw czy będzie lepiej
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Ja w sobotę wymieniłem na osram night breaker - od razu dwie, bo zwykle jak jedna padnie, to drga też szybko po niej. I prawie żądnej różnicy w stosunku do fabrycznych (philips, najzwyklejsze).
Za to w Astrze I różnica jest zauważalna.
Nie wiem jaki mają, ale być może mogą mieć wpływ soczewki w światłach O2FL. Róznicy praktycznie brak. NB kupowane w makro
Kolego - albo miałeś super mocne Philipsy fabryczne.albo te NB kupione w Makro to lipa! Ja zmieniłem na NB zaraz po zakupie autka (na fabrycznych zrobiłem jakieś 1500 Km) i różnica jest zauważalna (szczególnie po wyczyszczeniu kloszy lampy )
adamusiek, takie pytanie. Ile mniej więcej kilometrów przejechałeś w przeciągu tych 6 miesięcy ? U mnie jakoś teraz mija 6 miesięcy i w tym czasie przejeździłem 13 tyś, ciekawe ile jeszcze pociągną moje NB
u mnie to było jakieś 18kkm
ale teraz wyłączyłem tryb skandynawski i jestem ciekaw czy będzie lepiej
ja też jestem na trybie skandynawskim. Następne zakupię NB plus ponoć maja być trochę bardziej wytrzymałe
Panowie, pytanie - a jak na trwałość żarówek wpływają cykle włączania/wyłączania?
Chodzi o to, czy żarówka, która wytrzymuje typowo ok. 20'000 km i 200-krotne jej włączenie w międzyczasie (w aucie jeżdżącym na trasy), spali się np. już po 5'000 km, ale po 500 włączeniach w samochodzie jeżdżącym na krótkich odcinkach?
Mam te Night Breakery w drogowych i zastanawiam się ile pociągną. W końcu drogowe co chwila się włącza i wyłącza. A w drugim aucie mam dodatkowo SilverStary włożone w doświetlanie zakrętów, więc też często się zapalają i gasną po paru sekundach. I tak w kółko.
mecholl napisał/a:
Następne zakupię NB plus ponoć maja być trochę bardziej wytrzymałe
takie mam teraz właśnie
ja też zobaczę po poprzedniej generacji. NB pierwsze (nie +) u mnie wytrzymały 3 miesiące - dwa opakowanie, więc nie jest to przypadek. mam nadzieję, że + będą trochę dłużej błyskać
[ Dodano: Czw 12 Maj, 11 23:49 ]
Zamieszczone przez beaviso
Panowie, pytanie - a jak na trwałość żarówek wpływają cykle włączania/wyłączania?
tego nie wiem na 100 % (czy tak jak w żarówkach energooszczędnych - im częściej włączasz/wyłączasz, tym krócej je masz). na pewno ma wpływ dostarczany prąd - skoki napięcia skracają żywotność.
Mam NB + od ok 15k km nic się nie dzieje, ale lepszy efekt od wymiany żarówek ze standardu na NB + dała wymiana kloszy :-) (20zł za klosz) . Stare wyglądały jak po burzy piaskowej - takie były zmatowione.
Moje nadal świecą. Wytrzymały ju prawie rok ok. 13kkm Oszczędzam je jeżdżąc za dnia na "dziennych" czyli halogenów z obniżoną jasnością. W końcu to tylko H4 Jak na razie jeszcze nikt się nie przyczepił a efekt dla oglądającego z zewnątrz jest jakby były oryginalne DRL. U niemiaszków jeżdżę na normalnych.
oczywiście masz rację nie sprawdzałem wcześniej. A tak z innej beczki masz wiedzę jak się wymienia tą żarówkę? W instrukcji niestety tylko wymiany tej żarówki nie opisali.
oczywiście masz rację nie sprawdzałem wcześniej. A tak z innej beczki masz wiedzę jak się wymienia tą żarówkę? W instrukcji niestety tylko wymiany tej żarówki nie opisali.
Mój wynik z zastosowania H7 NB+:
- pierwsza padła po 14 miesiącach i 15,500 km przebiegu (głównie krótkie dystanse)
- druga, o dziwo, pojeździła jeszcze 4 miesiące i 4,000 km zanim powiedziała "pa, pa"
Czyli obiektywnie lepiej niż mi się wydawało. Inna sprawa, że po założeniu zwykłej H7 Tungsram odnosiłem nieodparte wrażenie, że nowa zwykła żarówka świeci jaśniej od pozostałej NB+ :!: Czyżby te siadały z czasem? Bo na pewno tuż po montażu różnica była wyraźnie na ich korzyść.
Czyli obiektywnie lepiej niż mi się wydawało. Inna sprawa, że po założeniu zwykłej H7 Tungsram odnosiłem nieodparte wrażenie, że nowa zwykła żarówka świeci jaśniej od pozostałej NB+ :!: Czyżby te siadały z czasem? Bo na pewno tuż po montażu różnica była wyraźnie na ich korzyść.
M.
A czy to nie jest normalne?
Zostały mi czesci, po szkodniku:
VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6
Komentarz