[O2] Nowe auta - autoalarm -normy UE - pytanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Dzanas
    Drive
    • 2008
    • 45

    [O2] Nowe auta - autoalarm -normy UE - pytanie

    chorobcia to faktycznie mało palą ...., czy już ktoś próbował sie pościgać z dieslem jakimś :?:
    => NO BASS NO FUN <=
  • elektor
    Ambiente
    S_OCP Member
    • 2007
    • 135

    #2
    [O2] Nowe auta - autoalarm -normy UE - pytanie

    Witam,
    Właśnie się dowiedziałem w serwisie, że w autach zeszłorocznych autoalarmy NIE MAJĄ opcji odcięcia zapłonu lub paliwa właśnie ze względu na dyrektywę unijną która tego zabrania.

    Czy ktoś ma jakieś informacjie potwierdziające na ten temat ?

    Komentarz

    • WIELKIBONGO
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 1594
      • Superb II (3T4)

      #3
      z tego co wiem to rzeczywiście nie mają,zresztą nie można oficjalnie montować żadnych odcięć działających w czasie jazdy
      NajtFukinPatrol North-West

      UNIDEN 510 XL + ML145

      BYŁ ASZ
      PÓŹNIEJ BYŁ BKD
      BYŁA TEŻ CEGA
      A TERAZ JEST SUPERB CBBB
      MAMY NOWEGO KANDYTATA DO OCP,MA JUż JEDENAŚCIE LAT !!!!!!!!!!

      Komentarz

      • nico21
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 2640
        • Volkswagen

        #4
        Zamieszczone przez WIELKIBONGO
        z tego co wiem to rzeczywiście nie mają,zresztą nie można oficjalnie montować żadnych odcięć działających w czasie jazdy
        dokladnie. inie ma juz montowania tzw przyciskow antynapadowych. mozna jedynie alarmy z pigułą.
        DACAR.team

        Komentarz

        • WIELKIBONGO
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 1594
          • Superb II (3T4)

          #5
          nico21, dokładnie
          NajtFukinPatrol North-West

          UNIDEN 510 XL + ML145

          BYŁ ASZ
          PÓŹNIEJ BYŁ BKD
          BYŁA TEŻ CEGA
          A TERAZ JEST SUPERB CBBB
          MAMY NOWEGO KANDYTATA DO OCP,MA JUż JEDENAŚCIE LAT !!!!!!!!!!

          Komentarz

          • elektor
            Ambiente
            S_OCP Member
            • 2007
            • 135

            #6
            Czyli mam rozumieć że aktualnie autoalarm to zabawka która mruga i wyje, ale nie unieruchania auta? :shock: .. no pięknie...
            Zakładam, że złodzieje się bardzo ucieszyli z wejścia do UE ?

            Komentarz

            • nico21
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 2640
              • Volkswagen

              #7
              Zamieszczone przez elektor
              Czyli mam rozumieć że aktualnie autoalarm to zabawka która mruga i wyje, ale nie unieruchania auta? :shock: .. no pięknie...
              Zakładam, że złodzieje się bardzo ucieszyli z wejścia do UE ?
              nie całkiem. odciecie zapłonu jesttylko jakos to inaczej rozwiazli. Np przy zastosowaniu piguły - alarma sprawdza co jakis czas czy jest ona w poblizu poazdu, jesli nie ma to informuje pikaniem i dopiero potem odcina zapłon. a w przyciskach zaplon szybciej byl odcinany.
              DACAR.team

              Komentarz

              • elektor
                Ambiente
                S_OCP Member
                • 2007
                • 135

                #8
                Zamieszczone przez nico21
                nie całkiem. odciecie zapłonu jesttylko jakos to inaczej rozwiazli. Np przy zastosowaniu piguły - alarma sprawdza co jakis czas czy jest ona w poblizu poazdu, jesli nie ma to informuje pikaniem i dopiero potem odcina zapłon. a w przyciskach zaplon szybciej byl odcinany.
                Oj chyba nie dokładnie... Jeśłi mówisz np o KD-2006 to tu mamy ten sam problem

                Dyrektywa UE o której mówimy nie dopuszcza możliwości nieoczekiwanego zatrzymania samochodu. Czyli zapomnij o pikaniu ...a potem o odcięciu zapłonu.
                Takie rzeczy to tylko w Stanach.... ale nie w UE... (mówimy oczywiście o urządzeniach montowanych zgodnie z przepisami.... )

                Zastanawiam się tylko komu to miało pomóc ? Obywatelom ?

                Komentarz

                • yanooshiiik
                  Ambiente
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 172

                  #9
                  Ale to chyba mowimy o samochodzie ktory odpbieramy w salonie. Jak po odbiorze podjedziesz sobie do ASO i poprosisz o przeprogramowanie to chyba nie powinno byc problemu. Bede niedlugo w aso to zapytam.

                  Ja odbieralem samochod w maju 07 i tez bylem zdziwiony ze nie odcina mi zaplonu, jedrzejm odbieral w lutym i on ma jeszcze odciecie.

                  Swoja droga ten caly ODIS (czy otos) to troche mnie wkurza, ilez to razy stalem pod firma i czekalem az sie zlituje i wreszcie pozwoli odpalic samochod .

                  Jedrzejm kiedys przejezdzal obok mojej pracy i tez mu zgasilo samochod (rondo Matecznego Krakow )

                  Komentarz

                  • nosferatus
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 601

                    #10
                    jest jeszcze inne wyjście - montujecie alarm z dodatkowym imobilajzerem (jest to jak najbardziej legalne i możliwe do zamontowania) - imobilajzer jest uruchamiany przez kierującego - w wybranym przez niego miejscu montuję się switch którym odblokowujemy resztę zabezpieczenia i dopiero można uruchomić pojazd. prawie każdy alarm ma taką funkcję.
                    Silnik BFQ + sekwencja KME
                    CB President Johnny II ASC+President HAWAII

                    Kenwood KDC-BT92SD
                    Hertz HSK 165
                    Hertz DBX 250
                    KICX Kap 45
                    KICKER ZX 200.2
                    Kable - Dietz, Caliber
                    Kondzio 1F
                    wygłuszenie drzwi

                    Komentarz

                    Pracuję...