http://www.roflwigger.com/ :shock:
[O1] Podłoketnik w O I
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez szpalGdybym go nie miał to bym chciał sobie założyć, ale go mam i go nie używam podczas jazdy gdyż przeszkadza mi w zmianie biegów.
Ale dobra, mi tam w zmianie biegów nic nie przeszkadza i uważam, że jest to bardzo fajna rzecz, zwłaszcza dla kogoś kto ma głupi nawyk prowadzenia samochodu jedną ręką (w moim drugim aucie, w którym nie mam podłokietnika trzymam prawą łapę na drążku zmiany biegów). Poza wygodą zawsze to jeden schowek więcej, hehe.
Jedyny drobny mankament to delikatnie utrudnione zaciąganie hamulca ręcznego, ale szybko się przyzwyczaiłem.
Ogólnie jestem na TAK.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Parchkto ma głupi nawyk prowadzenia samochodu jedną rękąale jakos daje sobie rade z druga na lewarku skrzyni biegow i powiem Ci ze jak prowadzilem O I z podlokietnikiem to jakos dziwnie mi bylo (niewygodnie) ale np w drugim aucie w rodzinie (opel vectra C) podlokietnik jest bardzo dobrym rozwiazaniem bo jest naprawde wygodny i przydatny juz nie mowie o schowku w nim bo sa az dwa w ktorych naprawde sie duzo zmiesci. A co do podlokietnika w O II to juz jest lepiej niz w O I bo podlokietnik sie przydaje i jest w dobrym miejscu i nie przeszkadza w zmianie biegow. Jednak mankament jest i to chyba w 3/4 aut w ktorych jest podlokietnik mianowicie chodzi o utrudniony dostep dp chamulca recznego
(oczywiscie nie mowie tu o wszystkich autach
)
Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
-
To są moje osobiste odczucia- dla mnie ten podlokietnik ogranicza mi ruchy prawej ręki
Oczywiście że jest opuszczony do przodu, a fotel jest prawie maksymalnie podniesiony. Inaczej to biegi zmieniał bym tak jak się przestawia szachy na szachownicy (od góry).
Chyba że mam lewarek za krótki albo mocowanie podlokietnika jest za wysoko. Podłokietnik jest oryginalny. Z nudór chyba sprawdzę czy jest możliwość obniżenia go w okolicach mocowania- czasami proste rozwiązania są najskuteczniejsze.
W obecnym ustawieniu jest dla mnie niewygodny, a jak żona prowadzi to sobie chwali ten wynalazek. Ja prowadze- podłokietnik wędruje do góry, żona prowadzi- podłokietnik wędruje na dół. Jak wsiadam za kierownice to odrazu wiem czy ostatnio żonka jeździła.
A może przyczyną niedogodności jest fakt że moja wielkość i waga przekracza "dwa
merty ziemniaków"?Octavia 00' 1,9 TDI SLX
Komentarz
-
-
podlokietnik fajowa sprawa - ale w skodach jest (przynajmniej dla mnie) malo solidnie wykonany :shock: obawiam sie ze przy mocniejszym oparciu sie o niego najzwyczajniej sie zlamie :roll: ot, takie male foux pa...
Zamieszczone przez ParchJedyny drobny mankament to delikatnie utrudnione zaciąganie hamulca ręcznego
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szpalTo są moje osobiste odczucia- dla mnie ten podlokietnik ogranicza mi ruchy prawej ręki
Oczywiście że jest opuszczony do przodu, a fotel jest prawie maksymalnie podniesiony. Inaczej to biegi zmieniał bym tak jak się przestawia szachy na szachownicy (od góry).
Chyba że mam lewarek za krótki albo mocowanie podlokietnika jest za wysoko.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pawel_krkpodlokietnik fajowa sprawa - ale w skodach jest (przynajmniej dla mnie) malo solidnie wykonany :shock: obawiam sie ze przy mocniejszym oparciu sie o niego najzwyczajniej sie zlamie :roll: ot, takie male foux pa...
Na podłokietniku w moim aucie parę razy już siedziała moja córa (lat 10.) i nigdy nawet nie zatrzeszczał!
Zamieszczone przez ParchJedyny drobny mankament to delikatnie utrudnione zaciąganie hamulca ręcznegoA co do zmiany biegów, to przecież w standardowym ruchu można robić to samym nadgarstkiem (można nawet tylko dwoma palcami) bez poruszania ręką umieszczoną na podłokietniku.
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG
Komentarz
-
-
Ja również potwierdzam, w trasie jest zajeb***e przydatny i dobrze jest się rozsiąść wygodnie :szeroki_usmiech
Natomiast na mieście rzeczywiście trochę przeszkadza co do ręcznego a jak sie opuści go w dół to z biegami nie ma problemów, a co do wytrzymałości to jak wsiadam do auta to zawsze najpierw opieram się o niego zanim usiądę.
Jestem na TAK i polecam
Komentarz
-
-
daniel0607, jakos mi u Ciebie w skodzie az tak wygodnie sie nie jezdzilo:P wiem wiem to wszystko to kwestia przyzwyczajenia.
Zamieszczone przez BrzozBarObecnie nie potrafię jeździć autami bez podłokietnikaByła O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BrzozBar. Obecnie nie potrafię jeździć autami bez podłokietnika, bo nie wiem co mam zrobić z prawą ręką
Komentarz
-
-
Podłokietnik kupiłem przypadkiem na giełdzie bo trafiła się okazja za 30 zł z tego co pamiętam albo 50 nie więcej za kompletny w kolorze szarym z uchwytem mocującym. Miał dwa mankamenty urwany jeden uchwyt od mocowania pokrywy (dorobiona blacha i wszytsko gra i nic nie widać) oraz przetarty materiał na rogu ok 1 cm. Tego pozbędę sie w najbliższym czasie bo materiał pod kolor tapicerki już jest.
Problem był tylko z zamontowaniem ponieważ mam octe z 97 roku z deską przed liftem a tam tunel środkowy nie jest przystosowany do podłokietnika. Zeszło ze 3 godziny z zamontowaniem trzeba było ładnie wymierzyć wszystko i samemu wyjciąć dziure. Efekt całkiem niezły nie widać prawie że to nie orginalna dziura. Poza tym wszystki uchwyty mocujące były nie trzeba było nic przerabiać.
Pierwsze dni jak jeździłem to mówie po cholere mi to źle sie jeździło jak nie wiem co a teraz? Bitwa z pasażerem kto ma trzymać łokieć na nim :twisted:
Bardzo wygodnie sie jeździ biegi zmienia sie elegancko zaciąganie ręcznego też wcale mi nie przeszkadza a jak chce polatać troche na ręcznym to podłokietnik w góre i HEYA!!!!!!
Polecam wszystkim
Komentarz
-
-
Potwierdzam to, co napisał BrzozBar: pierwszego dnia po odbiorze od dealera podłokietnik bardzo przeszkadzał ale juz po kilku dniach dziwiłem się, jak można jeździć autkiem bez podłokietnika (i bez klimy i bez paru innych drobiazgów) i jak to możliwe, że wcześniej jeździłem takimi pojazdami? Poza tym bardzo poręczny schowek na różne "drobne-drobiazgi". Reasumując: zdecydowanie polecam!
Komentarz
-
Komentarz