[Inne] uszczelka pod glowica ??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Sekom
    Classic
    • 2007
    • 19

    [Inne] uszczelka pod glowica ??

    No to brawo :-) ciesz sie autkiem i szerokiej drogi!

    Stecu
    Sekom
  • speedy
    Rider
    S_OCP Member
    • 2006
    • 396

    #2
    [Inne] uszczelka pod glowica ??

    witam

    mam takie pytanko otoz dzis rano mialem problemy z zapaleniem auta. Zapalalo, chodzilo nie rowno i gaslo . po okolo 10 minutach prob auto zapalilo i bylo wszystko ok. Zroblem trase 250km i po powrocie zaswiecila sie kontrolka plynu chlodniczego. Otwarlem maske, ( korek ze zbiorniczka wyskoczyl ) , plynu ponizej minimum. Zero oznak wyciekow itd. Dodam ze juz wczesniej raz kiedys zapalila mi sie kontrolka ale po chwili zgasla. Zastanawiam sie czy to nie uszczelka pod glowica :roll: Jesli tak to co moze byc jeszcze do wymiany ?


    Auto to golf 4 cabrio silnik 1.6 101KM

    Komentarz

    • koja86
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 3178

      #3
      speedy, a poziom oleju podniósł się?
      Takie zwykłe Ambiente

      Komentarz

      • speedy
        Rider
        S_OCP Member
        • 2006
        • 396

        #4
        nie nie podniosl sie

        Komentarz

        • kurynio
          Ambiente
          • 2007
          • 166

          #5
          poziom oleju może sie podnieść przy uszkodzonej uszczelce głowicy, ale wcale nie musi. Wygląda na uszczelkę, ale zanim zaczniesz rwać głowicę to trzeba było sprawdzić, czy wzrost cisnienia w układzie chłodzenia nie był skutkiem samego przegrzania (termostat, wentylator, włacznik itp.), a jak podczas jazdy zachowywał się wskaźnik temp. silnika?

          Komentarz

          • speedy
            Rider
            S_OCP Member
            • 2006
            • 396

            #6
            caly czas 90 stopni nic nie przegrzewal sie. specjalnie obserwowalem caly czas wskaznik temp.

            Komentarz

            • Ziomal
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 5841
              • Octavia I (1U2)
              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

              #7
              speedy, sprawdzałeś wszyskie wężę ? Nie zalecam teraz dłuższych jazd tym samochodem , ostatnio sprawdzaliśmy to na golfie IV i mimo ze miał 90 temperatury już dym spod maski leciał :evil:
              Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

              Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

              Jest O1 1.6 BFQ

              Komentarz

              • speedy
                Rider
                S_OCP Member
                • 2006
                • 396

                #8
                wlasnie ide posprawdzac bo po ciemku to nie za duzo bylo widac ale na pierwszy rzut oka bylo wszedzie sucho .

                [ Dodano: Wto 05 Lut, 08 13:18 ]
                EDIT

                wszedzie suchutko ... wiec pewnie uszczelka... teraz tylko pytanie co jeszcze ? co moglo sie jeszcze nawyrabiac ?

                Komentarz

                • Ziomal
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 5841
                  • Octavia I (1U2)
                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez speedy
                  wlasnie ide posprawdzac bo po ciemku to nie za duzo bylo widac ale na pierwszy rzut oka bylo wszedzie sucho
                  spójrz pod samochód
                  Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                  Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                  Jest O1 1.6 BFQ

                  Komentarz

                  • speedy
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 396

                    #10
                    suchutko

                    Komentarz

                    • oziemi
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 399

                      #11
                      Zamieszczone przez speedy
                      wszedzie suchutko ... wiec pewnie uszczelka... teraz tylko pytanie co jeszcze ? co moglo sie jeszcze nawyrabiac ?
                      Jeśli masz szczeście to nic ale bywa czasem tak ze plyn dostaje sie podczas dłuzszego postoju do garow i podczas kręcnia rozrusznikiem moze powiginac tłoki bo plyn sie nie ściśnie niestety. Podjedz to mechanika niech zrobią test na usczelke. Polega to na tym że na rozgrzanym silniku wkładaja specjalny korek z jakas substancja do zbiorniczka wyrowawczego. Jesli owa substancja zmetnieje tzn że jest przedmuch z głowicy i niestety czapka w gore :? Proponuje tez nie poprzestac na samym splanowaniu głowicy lecz kazac im ją dokładnie sprawdzic ewentualnie wysłać do sprawdzenia bo niestety może się okazać, że głowica jest np peknieta w kanalikach przy wtryskach
                      Elegance
                      ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
                      -------------------------------------------

                      Komentarz

                      • AdamB
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 8033
                        • Octavia IV (NX3)
                        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                        #12
                        speedy, dolej płyn i odpal. Sprawdź spaliny jakiego są koloru i jak je czuć-jeżeli słodki zapach to wskazuje na przedostawanie się płynu do części wydechu.
                        Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                        Komentarz

                        • Andja
                          Rider
                          • 2006
                          • 596

                          #13
                          a czy przypadkiem objawem padnietej UPG nie jest bulgotanie plynu w zbiorniczku wyrownawczym na odpalonym silniku? cos mi tak swita ale nie jestem pewien, poprawcie mnie jezeli sie myle

                          pzdr

                          PS: a moze lepiej nie odpalac silnika?

                          Komentarz

                          • koja86
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 3178

                            #14
                            Jest przyczyna i skutek więc trzeba dojść do ładu może płyn idzie do wydechu ????????????
                            Takie zwykłe Ambiente

                            Komentarz

                            • Fery
                              Ambiente
                              • 2006
                              • 236

                              #15
                              a propos co ile km w tdi wymienia się uszczelkę pod głowicą??

                              Komentarz

                              • Andja
                                Rider
                                • 2006
                                • 596

                                #16
                                Zamieszczone przez Fery
                                a propos co ile km w tdi wymienia się uszczelkę pod głowicą??
                                :shock: :shock: :shock: ale o co chodzi?

                                niebardzo wiem o co chodzi koledze Fery ale awaria UPG to najgorsze co moze spotkac silnik.

                                Komentarz

                                • koja86
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 3178

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Fery
                                  a propos co ile km w tdi wymienia się uszczelkę pod głowicą??
                                  Na to nie ma reguły :lol:
                                  Takie zwykłe Ambiente

                                  Komentarz

                                  • vaver
                                    Classic
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 23

                                    #18
                                    ....podjedz do jakiegoś mechanika. Jest takie sprytne urządzenie które sprawdza zawrtość chyba CO2 w układzie chłodzenia i na tej podstawie wiesz na pewno że albo uszczelka, albo głowica, albo tuleja
                                    OI ASZ

                                    Komentarz

                                    Pracuję...