brak mocy agr 90

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Defacto
    Classic
    • 2009
    • 1

    brak mocy agr 90

    Miło widzieć dużą aktywność na forum,

    Chyba jak napiszę więcej o sobie to wybór stanie się łatwiejszy:

    Po pierwsze, jestem kierowcą od roku i będzie to moje drugie auto.
    Normalnie jeżdżę dosyć spokojnie między 2 a 3 tys obrotów (miasto).
    Na trasę nie wyjeżdżam bo moje auto nie jest niezawodne i może się zepsuć.
    Z drugiej strony też nie przekraczam tym samochodem 140 na godzinę.
    Przez ten rok po mieście wykręciłem już 10kkm. Nie pracuję samochodem.

    Chciałem kupić auto używane, np: Skodę Superb 1.9 TDI, ale jak zobaczyłem
    upust 9500 i że nową Octe 1.6 mogę już mieć za 57 tys to ochota na używane
    mi przeszła. Auta nowe bowiem staniały a te w komisach nie.

    Nie chciałbym by nowe auto było wolniejsze od starego, Peuegot ma 100 koni
    a waży dokładnie 1 tonę. Jak się go docisnie powyżej 4 tys obrotów to się wyrywa

    Dodatkową kwotę 6,500 mogę zapłacić (średnio chętnie) o ile potem eksploatacja
    samochodu nie okaże się znacznie kosztowniejsza. Wątek o silniku 1,8TFSI przeczytałem
    dzisiaj w pracy prawie cały mimo to wacham się.

    Pozdrawiam,
    Oskar
  • dzobert
    Classic
    • 2008
    • 7

    #2
    brak mocy agr 90

    Witam.
    Mam problem z moją oktavią agr 90. Zrobiłem chiptuning i są dziwne objawy. Idzie jak burza ale dopiero od 3 tyś obr. Do 3 tyś to chyba nawet gorzej niż przed chipem. Mam w przyszłym tygodniu podjechać z reklamacją ale może ktoś podpowie na co zwrócić uwagę i co to może być żeby mnie nie zbyli że tak ma być. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam Robert
    Dzobert

    Komentarz

    • oziemi
      Rider
      S_OCP Member
      • 2007
      • 399

      #3
      Gdzie robiony chip??
      Elegance
      ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
      -------------------------------------------

      Komentarz

      • dzobert
        Classic
        • 2008
        • 7

        #4
        u znajomego elektronika co na co dzień robi w serwisie. Podobno program z vteca

        [ Dodano: Czw 07 Lut, 08 20:20 ]
        albo vtecha
        Dzobert

        Komentarz

        • oziemi
          Rider
          S_OCP Member
          • 2007
          • 399

          #5
          Wygląda na źle rozłożony przebieg momentu obrotowego. Dany jest zbyt wysoko podjedz na korektę żeby troche obniżyć
          Elegance
          ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
          -------------------------------------------

          Komentarz

          • dzobert
            Classic
            • 2008
            • 7

            #6
            Dzięki za informację
            Dzobert

            Komentarz

            • MiKruS
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 7976

              #7
              Zamieszczone przez oziemi
              Wygląda na źle rozłożony przebieg momentu obrotowego. Dany jest zbyt wysoko podjedz na korektę żeby troche obniżyć
              Szczerze mówiąc, to nie sądzę.
              Programy Vtech są jeszcze z tych oldschoolowych (hehe) i maja trochę dosypany koks na dole.

              Zwlaszcza jesli to jest wgrany tzw. gotowiec.

              Bardziej bym przypuszczal, ze jest jakas usterka w aucie.
              Trzeba diagnozować.

              dzobert, Jedź do tego elektronika - i tak wyjsca nie masz. Niech podepnie VAG i sprawdzi cisnienie doladowania i pozostale rzeczy.
              TDI 205PS

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                Czas zrobic loga cisnienia doladowania, bo ja nie ciagnie to 3 tys raczej nie jest to wina czipa
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • dzobert
                  Classic
                  • 2008
                  • 7

                  #9
                  Jeszcze raz wielkie dzięki za odpowiedzi. Może ktoś ma taką octavię agr z chipem i podzieliłby się ze mną wrażeniami od ilu obr. zaczyna dobrze ciagnąć i ile to idzie to porównam z moją. Wtedy będe spokojny. Jeszcze raz wszystkich pozdrawiam.
                  Dzobert

                  Komentarz

                  • JanuszSz
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 2835
                    • Superb II combi (3T5)

                    #10
                    dzobert, Ja mam AGR-a chipowanego w v-techu.Jedynka jest tylko do ruszenia z miejsca,po włożeniu dwójki przy obrotach 1500-2000 ciągnie równo,bez turbodziury..Ile idzie? Miałem okazję oglądać się na wideo,było 208 i jeszcze chciała troszkę pojechać,tylko nie było miejsca :wink:
                    Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                    Komentarz

                    • dzobert
                      Classic
                      • 2008
                      • 7

                      #11
                      Zamieszczone przez JanuszSz
                      dzobert, Ja mam AGR-a chipowanego w v-techu.Jedynka jest tylko do ruszenia z miejsca,po włożeniu dwójki przy obrotach 1500-2000 ciągnie równo,bez turbodziury..Ile idzie? Miałem okazję oglądać się na wideo,było 208 i jeszcze chciała troszkę pojechać,tylko nie było miejsca :wink:

                      Dzięki za info. A powiedz mi jeszcze jak ze spalaniem? Ile przy spokojnej jeździe a ile przy ostrej, czy rzeczywiście spadło tak jak podają przy montażu?
                      Dzobert

                      Komentarz

                      • JanuszSz
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 2835
                        • Superb II combi (3T5)

                        #12
                        dzobert, Spadło.Mieszczę się w 6l/100 km.Oczywiście pomiary spod dystrybutora,chociaż przy bardzo przepisowej jeździe w trasie udaje się zejść poniżej 4l/100km.Ale takie coś zdarza się raz w roku :diabelski_usmiech .Generalnie pali 6l/100km.
                        Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                        Komentarz

                        • dzobert
                          Classic
                          • 2008
                          • 7

                          #13
                          Zamieszczone przez JanuszSz
                          dzobert, Spadło.Mieszczę się w 6l/100 km.Oczywiście pomiary spod dystrybutora,chociaż przy bardzo przepisowej jeździe w trasie udaje się zejść poniżej 4l/100km.Ale takie coś zdarza się raz w roku :diabelski_usmiech .Generalnie pali 6l/100km.
                          A jak sie ma rzeczywiste zużycie paliwa do tego co pokazuje komputer?
                          Dzobert

                          Komentarz

                          • JanuszSz
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 2835
                            • Superb II combi (3T5)

                            #14
                            dzobert, Komputer pokazuje ok 0,5l mniej.
                            Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                            Komentarz

                            • gebek
                              L&K
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 1214

                              #15
                              Mialem AGR-a robionego przez Mastersa w Wawie.
                              Bylo 114KM i moment 284 Nm przy 1900 obr.
                              V max licznikowy to 210 km/h,spalanie miejskie przy 5km odcinkach bylo 7-8l
                              lato-zima
                              pozdrawiam
                              Tato,tato...czy to auto jest chore?
                              Nie synku...to diesel PD.

                              Honda...the power of dreams.
                              Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                              Komentarz

                              Pracuję...