Ile regeneracja, a ile nowa i sam sobie odpowiesz.
Ile wytrzyma dwumasa ????
Zwiń
X
-
Wiesz natash, różnica cenowa może być niewielka bardziej chodzi mi o wytrzymałość jednomasa względem dwumasy oraz wpływu na zużycie skrzyni. Nie ukrywam że chciałby jeszcze troszkę pośmigać -tym bardziej żę jestem świeżo po czipie i nie mogę przycisnąć :twisted:
...widzę żę zdania są podzielone 8)LepSze jUtRo bYłO wCzOraJ...
Komentarz
-
-
wszystko spoko, ale piszecie o części na 1 montaż. 2-masy w sklepach są ponoć po regeneracji, tyle że fabrycznej i wytrzymują trochę mniej. jak kolega chce poprzestać na samym programie i dużo miesięcznie śmiga, to ja bym dał 2-mas. robiąc 10-15kkm/rok zakładał bym 1-mas :diabelski_usmiechBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
250 tys 9 lat . Sprzęgło się nie ślizga. 90 tys przejechałem na turbo ARL. Wiadomo ,że przebiegi na trasie robione były również ale często auto załadowane. Drgawki występują jak pojeżdże dużo na mieści. Ale na pewno da się jeździć tak ,żeby trochę oszczędzić element sprzęgła dwumasy. Ja ruszam prawie bez gazu. Moment przeniosłem wyżej u Aligatora.nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
Chciałbym się dołączyć do tematu i zapytać jakie są pierwsze objawy końca dwumasy.
Czytałem że są drgania nawet całym samochodem, dziwne odgłosy mechaniczne itp. ale domniemam że to już oznacza całkowity koniec sprzęgła, tak?
Ja chciałem się dowiedzieć jakie są początkowe objawy że już coś się dzieje z dwumasą?
Zauważyłem (wcześniej nie zwracałem na to uwagi), że jak na postoju (odpalony silnik oczywiście) lekko wcisnę pedał sprzęgła to czuję lekkie drgania pod stopą. Czy to coś znaczy czy tak jest normalnie? Przy wciśnięciu do oporu nic już nie czuć.strazakp
Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.
Komentarz
-
-
Jeżeli chodzi o początek końca dwumasu w mojej O2, to po naciśnięciu sprzęgła ( w okolicy połowy - czyli tak jak zaczyna zabierać) było słychać bardzo delikatne grzechotanie. Poza tym nie było innych objawów, samochód używany świadomie mimo to po 30.000 km dwumas do wymiany. Sprawa zgłoszona w ASO, wymiana na koszt Skody.Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
Witam, co do pytań powyżej opiszę swoją sytuację. Po zakupie O1 do wymiany miałem łożysko w kole, po naprawie zauważyłem że coś mi budą i kierownicą trzęsie tak od 80 km/h wzwyż. Diagnoza padła na niewyważone koła bądź tylne gumy przedniego wahacza. Wszystko wymienione, dwukrotne wyważenie kół oraz dwukrotna geometria i dalej bije przy coraz mniejszych prędkościach. Sprawdzony cały zawias, gumy, końcówki i nic. Po zasiegnięciu jezyka stwierdziłem ze muszą być to przeguby wewnętrzne więc dziś skoro świt wstawiłem auto na warsztat ze zleceniem rozebrania i sprawdzenia gdzie pojawia się luz. No i jak chłopaki wybebeszyli przeguby i ośkę i nic nie znaleźli, odpalili silnik bez obciążenia. I jak ładnie zaczęło chrobotać od skrzyni to diagnoza sama sie pojawiła. Tak więc na chwilę obecną auto stoi w warsztacie, czeka na zestaw dwumasy bądź sztywne koło, co podejdzie i będzie na stanie szybciej i się zobaczy.
Generalnie nie miałem żadnych z objawów zużycia dwumasy opisywanych w postach, głównym i ogłupiajacym wiekszość mechaników było drżenie przy przyspieszaniu (po dodaniu gazu). Przy odpuszczaniu gazu wszystko było ok. Jak dziś odbiorę auto to opiszę jak po wymianie się zachowuje i najważniesze, czy już można leciec po trasie 120 i nie martwić się o stan nadgarstków. PZDR
Komentarz
-
-
U mnie 230tys i wszystko oryginalne. ASZ chipowany za młodu na 163KM i 379Nm.Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez guzolotU mnie 230tys i wszystko oryginalne. ASZ chipowany za młodu na 163KM i 379Nm
Komentarz
-
-
szkoda, ta, jasne... weź też pod uwagę, że do ASZ jest ciut większe sprzęgło i może kapkę mocniejsze. moje ori zaczęło się uślizgiwać przy ok. 225kkm bez hałasów, stuków, telepania budą itd. a mody śmocy w O3 to zaczną się za naście m-cy /gwarancja :wink: /, więc jest jeszcze czas.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Wszystko zależy od stylu jazdy i pokonywanych odcinków. Słyszałem o autach, które w warunkach "autostradowych" przejeżdżały grubo ponad 300 tkm. Ja w fiacie (jtd) wymieniałem przy 280tkm. W skodzie aktualnie mam 205 tkm i już brzęczy na wolnych obrotach. Na wymianę umówiłem się 15 stego.1.9TDI ASV TOUR/ 1.9TDI ALH COMBI/M W. 1.9jtd
moje auto: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...248021#1248021
Komentarz
-
-
W moim wypadku sprzęgło wytrzymało 100 tyś km. wymiana w serwisie skody.
Po 10 miesiącach i 10 tyś km sprzęgło ponownie było do wymiany niby na gwarancji ale producent nie uznał reklamacji. Nie mam zamiaru tego podarować , autem jeździłem tak samo jak pierwsze 100 tyś km i jest nie możliwe żeby po 10 tys km z mojej winy się uszkodziło. Zaznaczam że octavia jest po chip tuningu i zdaje sobie sprawę ze sprzęgło ma prawo wcześniej się uszkodzić . Przez ostatnie lata autem poruszam się raczej spokojnie i żadko kiedy wykorzystuje jego pełna moc
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez alxxxZamieszczone przez PakoPo 10 miesiącach i 10 tyś km sprzęgło ponownie było do wymiany
Gdy miałem astre h 1.9 cdti i śledziłem forum astry i vectry to co chwile były posty z narzekaniami ze wymieniona dwumasa wytrzymała tylko kilka kkm, gdy pierwsza potrafiła wytrzymać 200 kkm.
Komentarz
-
Komentarz