Oto moje dzieło komentarze mile widziane
Ile wytrzyma dwumasa ????
Zwiń
X
-
Nie ma reguły na to. Bardzo dużo zależy od stylu jazdy, od tego czy większość kilometrow robisz w miescie czy też w trasie. U mnie np. już zaczyna łapać lekkie wibracje a przebieg 200kkm. Kolega ktory smiga octavka z takim samym silnikiem w firmie ma na blacie 430kkm i dwumas daje jescze rade :shock: Ale z tego co słyszałem zdarzają sie też przebiegi sporo poniżej 200kkm, kiedy dwumas ma dośćElegance
ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
-------------------------------------------
Komentarz
-
-
Re: Ile wytrzyma dwumasa ????
Zamieszczone przez ww991Z czystej ciekawości jaki przebieg wytrzyma dwumasa + sprzęgło ?? Albo po jakim przebiegu należy przygotować się do jej wymiany ???
Może ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie.
Nie da się tego określić, gdyż zależy to nie tylko od samej dwumasy, ale przede wszystkim od stylu jazdy i charakteru pokonywanych tras.
W kazdym razie powyzej 100.000 - 150.000 km mozna sie liczyc z tym, ze moze sie odezwać i nie bedzie to zaskoczenie.
Ale rownie dobrze mozna przejchać i duuuuuzo wiecej bez zadnych problemow.
Nie ma reguły.
EDIT: Mam spóźniony reflex. :lol:TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSNie da się tego określić, gdyż zależy to nie tylko od samej dwumasy, ale przede wszystkim od stylu jazdy i charakteru pokonywanych tras.
W kazdym razie powyzej 100.000 - 150.000 km mozna sie liczyc z tym, ze moze sie odezwać i nie bedzie to zaskoczenie.była Octavia II 1.9 TDI
jest Octavia III Scout 2.0 TDI
Komentarz
-
-
A ja przy okazji tematu spytam się jak najprościej sprawdzić czy pada dwumas bez rozkładania samochodu? mam już przejechane ponad 185000 i zaczyna mi coś sprzęgło nawalać a nie wiem co to może3 być. Ogólnie ciężko wchodzą biegi na ciepłym silniku bo na zimnym jest ok, a najgorzej jest ze wstecznym (normalnie jak bym był u dentysty) czy w ogóle dwumas ma na to wpływ?
Komentarz
-
-
U mnie padło przy 210kkm. Drgawki silnika pojawiły się jakieś 2kkm wcześniej. Doprowadziło to do ścięcia frezu w tarczy sprzęgłowej i całkowitego padu sprzęgła w czasie jazdy podczas wyprzedzania na 5 tce. Silnik złapał wysokie obroty jakby było wciśnięte sprzęgło. Po zatrzymaniu wciskanie sprzęgła wywoływało niemiłe chrobotanie pod maską.
Wymieniony komplet i jedziemy do następnej wymiany
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gisamaCzy można się dowiedzieć jakie były koszta? Mnie to też czeka, pewnie już niedługo!
- 1500zł komplecik dwumasa+sprzęgło LUKa (to co w oryginale);
- 50zł łożysko oporowe;
- 300zł robocizna.
RAZEM 1850zł. Cud miód, tydzień przed świętami, 3 miechy po nabyciu Skodzianki, piękny wydatek :x
Ale i tak ją lubię Po wymianie sama przyjemność z jazdy, nie ma najmniejszych szarpnięć przy zmianie biegów i przy zdejmowaniu nogi z gazu, wszystko odbywa się płynnie.
Komentarz
-
-
Misiekoctavia, Niestety droga to impreza :cry: Co do mocniejszego sprzęgła to niestety nie podpowiem Ci, na pewno inni coś doradzą. Ja brałem komplet i zależało mi na czasie. Na allegro ten komplet LUKa będziesz miał coś ok. 150zł taniej
Powodzenia w modernizacjach a tym czasem niech Ci jeszcze długo służy to co jest
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez octikombiMówię tu o cenach nowych rzeczy, a więc:
- 1500zł komplecik dwumasa+sprzęgło LUKa (to co w oryginale);
- 50zł łożysko oporowe;
- 300zł robocizna.
RAZEM 1850zł.była Octavia II 1.9 TDI
jest Octavia III Scout 2.0 TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JasiekZamieszczone przez octikombiMówię tu o cenach nowych rzeczy, a więc:
- 1500zł komplecik dwumasa+sprzęgło LUKa (to co w oryginale);
- 50zł łożysko oporowe;
- 300zł robocizna.
RAZEM 1850zł.
Komentarz
-
Komentarz