Trzy cylindrowa Octavia...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mancer
    Classic
    • 2004
    • 24

    Trzy cylindrowa Octavia...

    jest OK
  • Piotrus
    Rider
    • 2004
    • 524

    #2
    Trzy cylindrowa Octavia...

    Ostatnio poznałem odczucia jakie mają posiadacze 3 cylindrowych TDI z grupy VAG Od dłuższego czasu zauważyłem że auto lekko muli (u Marka wyszło tylko sto dwadzieścia parę koni zamiast wcześniejszych>140), podczas przyśpieszania słychać niepokojące dźwięki (coś jak rytmiczne uchodzenie powietrza pod ciśnieniem) oraz czuć było wyraźne szarpanie przy pełnym bucie w okolicach 2000 obr. Zacząłem podejrzewać turbine, koło dwumasowe i parę innych pierduł.Okazało się że winna jest miedziana podkładka pod wtryskiwaczem. Na II cylindrze zrobiła się nieszczelność pomiędzy głowicą<=>wtryskiwaczem i ciśnienie gazów zamiast pchać tłok uciekało sobie dookoła wtryskiwacza.Do tego dźwięk pracy silnika przypominał sieczkarnie (ale zdążyłem się już przyzwyczaić więc nie zwracałem uwagi).Po wymianie podkładki na nową (producent zaleca chyba wymianę po każdym demontażu wtrysków) wszystko wróciło do normy - tzn dźwięki zniknęły a sprzęgło znowu zaczeło się ślizgać z nadmiaru Nm :lol: :wink:
    Piotruś
    AGR(RIP) + ALH

    Komentarz

    • Luca
      Rider
      • 2004
      • 524

      #3
      Taka pierdołka a ile nerwów potrafi nrobić, dobrze ze już po problemie k k k
      "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
      Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
      Pionek znów gra.......

      Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
      www.dynosoft.pl

      Komentarz

      • Uki
        Ambiente
        • 2005
        • 139

        #4
        taka mała rzecz a cieszy k
        Uki
        Premium Car Care - Auto Kosmetyka

        S-maxD
        V 50

        325ic

        Komentarz

        • MiKruS
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 7976

          #5
          Cenna uwaga! :!: :!:
          TDI 205PS

          Komentarz

          • bobasek
            Rider
            S_OCP Member
            • 2005
            • 326

            #6
            panowie nie róbcie jaj
            chyba oczywiste jest że podkładkę-uszczelkę pod wtryskiwacz wymienia się na nową po każdym demontażu wtryskiwacza - do stracenia mamy wtedy głowicę albo np. 4*5pln z podkładki.
            mam nadzieję że analogicznie, wszyscy użytkownicy PD wymieniają o-ringi...
            pozdr
            5,5l/100

            Komentarz

            Pracuję...